DISKUZE K ČLÁNKU Pirelli reaguje na kritiku

Po oznámení alokací na první čtyři závody se Pirelli dostalo kritiky kvůli problémům s jejich super-měkkou a střední směsí. Firma se ale brání.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pirelli reaguje na kritiku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 37, poslední 18.02.2011 08:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000156 (Hlasovali 2 lidé) 17.02.2011 17:36
Len aby F1 neurobila Pirelli medvediu službu.… »
» Petr (Hlasoval 1 člověk) 17.02.2011 12:20
Taky si myslím, že pneumatiky letos show moc… »
» g0dlike (Hlasoval 1 člověk) 17.02.2011 12:49
A to já zase naopak sázim víc na ty pneu..… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000046

    uzivatel000046

    XXX
    Myslíte? Uvidíme. Ale koľko krát za VC sa pilot dostane do situácie, že by ho mohol reálne použiť? Obávam sa, že minimálne. Možno naozaj len v prípade, že sa pilot TOP tímu vinou kolízie, zbabraného štartu alebo chyby v Q ocitne vzadu a tak má šancu prepracovať sa rýchlejšie dopredu. Inak nie.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Vypadá to na to, že málokdy - pouze v případech typu Alonso-Petrov jako v loňském Abú Zabí.

      Ale ještě bych nad tím nelámal hůl ani kdoví jak nechválil - dal bych tomu pár závodů (nejen Bahrajn) šanci, než se to vychytá. FIA má možnost s tím manipulovat - zvětšít zónu pro jeho využití na více než 600 m, popřípadě povolit např. 2 sec odstup atd. Nechci zatím zastávat ani jeden či druhý názor, když nevím, jak se to osvědčí.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    I když někdo vyjádří názor, s nímž nesouhlasíš, nemusíš mu hned nadávat, ne? Trocha slušnosti neuškodí ani tehdy, když se někomu snažíš vysvětlit opak.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • viking

      XXX
      no asi mas recht, ale vsimni si, ze sem se drzel v mnoznem cisle, takze sem primo neoslovoval jeho... ale uznam, ze sem se nechal unest... budu se hlidat, samo ze nechci nikoho napadat... jen me mrzej takovyhle nazory, kdyz se o tom vsude mluvi, vsem to vysvetlujou a pak to nekdo nepochopi a mysli si, ze je to tim, ze to neumej udelat lip...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • g0dlike

    g0dlike

    XXX
    No jsem na to zvědavej...jak bude s gumama zacházet třeba takovej Lewis

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    XXX
    Ked to budú média takto prezentovať, tak jasne, že Pirelli nejak "utrpí", lebo jedna vec sa tu stále dookola opakuje - pokial mi je známe, to či má "guma" vydržať len 2kola či 100kôl vôbec nehovorí o jej kvalite/nekvalite. To zmes je len "nastavená" na "nejaké" parametre. A to je rozdiel.

    Škoda, že sa tu neobjavil nejaký "gumár" aby nám to tu podrobne vysvetlil.

    A fakt je, že to "sme chceli"

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000046

      uzivatel000046

      XXX
      V skutočnosti sme to nechceli. Preto je okolo toho aj toľko kriku - obrazne povedané.

      Každý si predstavoval gumy, ktoré vydržia 100-120 km ostrého závodu a potom zrazu odídu. O tom to malo byť. Donútiť pilotov pretekať, ale aj im umožniť pretekanie.
      Gumy, ktoré predstavilo Pirelli majú do tohto cieľa ďaleko. Piloti, ak chcú prežiť tých 120 km ich musia od začiatku poriadne šetriť. Ešte viac, ako vlani. To hovoria unisono všetci - piloti, tímy, pozorovatelia, aj samotné Pirelli.

      By som chcel vidieť toho reklamného mága, ktorý by to dokázal odprezentovať ako geniálny produkt. Hlavne, keď sa ozvú piloti, že z nich niekto robí hlupákov, ktorý by sa mali vrátiť do autoškoly.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000156

    uzivatel000156

    XXX
    No po tom ako sa Pireli chvália ako sa ich gumy pekne opotrebujú si ich na auto nedám.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • viking

      XXX
      presne takovych blbcu se Prirelli obavalo a koukam, ze melo pravdu... oni udelaj gumu jakou vsichni chteli, aby bylo atraktivnejsi zavodeni a pak se najdou tupci, kteri reknou to si na auto nedam, to nic nevydrzi...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000046

        uzivatel000046

        XXX
        Čo ja na tom názore "blbého". F1 predsa pozerá aj veľa ľudí, ktorý nečítajú pravidlá a nesledujú každú zákulisnú správu. Mimochodom, presne pre toto sa z F1 stiahli automobilky. Nie je možné každú nedeľu prehrávať. To sú ochotní len nadšení súkromníci. Veľké korporácie si to nemôžu dovoliť.

        A na to proklamované zatraktívnenie osobne veľmi neverím. Podľa mňa to bude ešte väčšie krúženie ako vlani. Nikto si nedovolí vybočiť z ideálnej línie. Veľa vzrušenia neočakávam. Možno v prvom preteku. Potom tímy prídu na to, čo je najúčinnejšia stratégia a bude sa "veselo" krúžiť ďalej.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • jc

      XXX
      Mi prijde, jako kdyby se o tom pul roku vubec nemluvilo. A neupozornovalo se na to, ze to nekteri omezenejsi lide nemusi pochopit.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Jenže tak znělo zadání: udělat kvůli zatraktivnění závodů pneumatiky, které nevydrží tolik, co ty od Bridgestone.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000046

        uzivatel000046

        XXX
        To je možno pravda, ale medzi dvojzastávkovou stratégiou a pneumatikou na jedno kolo je stále rozdiel 100 km. Požiadavka znela, aby guma nevydržala celý pretek, nie aby nevydržala zavádzacie kolo.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • g0dlike

          g0dlike

          XXX
          O to zajímavější to bude ne? Podmínky pro všechny stejný, tak o co jde?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          XXX
          Zaváděcí kolo vydrží, podle kritiků má problémy s výkonnosti ve druhém měřeném. To neznamená, že se po 4 km rozpadne.

          Mj. Barrichello v Jerezu zajel nejrychlejší kolo a potom ještě dalších 7 měřených během té jízdy. Já bych to s tou super-měkkou zatím tak dramaticky neviděl. Pirelli do Barcelony navíc veze upravenou super-měkkou i měkkou směs.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • pajar

      XXX
      Sice to srovnání nahrává, ale je jako porovnávat jablka s hruškami.
      Ale jinak máš dle mých zkušeností pravdu. Když je zobecním a budeš chtít pneumatiku, která najede mraky kilometrů, jdi do Micheliny. A pokud chceš jezdit bezpečně, teda aby ta guma fungoval běž do Pirelli. Ono ani dnes ještě nelze vyrobit pneu, která by měla famózní vlastnosti a přitom byla odolná na opotřebení.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama