DISKUZE K ČLÁNKU Alonso: Předjíždění bude letos stejně obtížné

Předjíždění v letošní sezóně bude podle Fernanda Alonsa navzdory novým pravidlům týkajícím se používání nastavitelného zadního křídla stejně obtížné, jako minulý rok.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso: Předjíždění bude letos stejně obtížné

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 14.02.2011 19:09 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lojzko

    XXX
    KERS je len odvar gruzínskeho čaju, kdežto nitro je gin ukrztý v lahvy !

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    Ak to nebude stačiť, ako hovorí Alonzo, tak tam treba doplniť nitro a o jedno tlačítko na volant viac a bude to tuším už konečne v poriadku !

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • schumidva

      XXX
      U A1GP bylo tlačítko které jim umožnilo tuším 8x za závod ho použít a zvýšilo jim to výrazně výkon, taky je to řešení.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • HWK

      XXX
      Však to už tam mají. KERS tak funguje.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Lojzko

        XXX
        KERS je len odvar gruzínskeho čaju, kdežto nitor to je gin ukrytý v lahvy !

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • dusinko3

          XXX
          za sucasnych motorovych pravidiel je to asi totalne nerealne 12

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • schumidva

            XXX
            Zřejmě to myslel ze srandy, ale současný kers je opravdu jen drahá sranda, pokud nezvýší jeho výkon a neomezí jeho využívání, bude to pořád jen drahá hračka.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • dusinko3

              XXX
              jj, viem ze zo srandy 03 a mas pravdu. KERS je najvacsia blbost aku ked kedy zaviedli. ale ja celkovo vobec nesympatizujem s tymito hybridnymi blbostami

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • schumidva

                XXX
                Myslím si že úplná hloupost to není pokud by opravdu měl vyšší výkon a bylo by omezeno používání např 10x a dost bylo by i předjíždění. U A1GP to fungovalo a šel ten rozdíl docela dost vidět. Každopádně lacinější je změna pneu, prodloužit brzdný účinek a mají po srandě.

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • schumidva

        XXX
        KERS je sranda za velký prachy co dá pár koníků navíc a to na motor který má šílený výkon je málo.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • schumidva

    XXX
    Já jsem zastánce toho aby pneumatiky měli delší brzdný účinek, dnes se pneu lepí k dráze jak mucha na sopel, tím by se vše vyřešilo, tohle pravidlo zřejmě nebude k ničemu a asi se mine účinkem a to nemluvě o marech co do toho týmy narvaly. Čelo mělo vždy mezi sebou dve tři vteřiny mezeru takže to tak moc fungovat nebude a ti co jezdili ve vláčku (tři až pět aut) byli pouze týmy z prostřed pole. Raději bych viděl předjíždění na čele než u prostřed startovního pole.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    XXX
    No, zezačátku se všichni báli, ale vypadá to, že je to nakonec dobrej nápad. 01

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FerAlo

    XXX
    Alonso a máma mají vždycky pravdu 11

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    XXX
    Ale nejde jen o předjíždění. V předu jedoucí jezdec si bude vědom toho, že když bude dojet na méně než 1 s bude snadnou kořistí a podobně jezdec vzadu si bude vědom, že když dojede toho předsebou na méně než 1 s bude mít předjížděcí bonus, takže toto pravidlo přinese konec nudného kroužení s vědomím, že mi (ho) stejně nepředjedu. 11

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    XXX
    mam z toho nejaky divny pocit - mozno to bude fungovat a urcite to treba skusit ked uz to raz je v pravidlach ale osobne myslim, ze to bude k nicomu... ale dobre nechajme sa prekvapit 01

    Druha vec je, ze sa mi nepozdava to s tym Petrovom - chapem, ze za nemoznost predbiehania moze i "profil?" trate ale aj tak mi to neda - ked bol Petrov "mnohem pomalejší" tak asi ho nejak predbehnut mal/mohol?... "Kolko" to vlastne "mnohem pomalejší" je? Tie spomenute 1-2 sekundy? Z toho mi vychadza, ze az o tolko pomalejsi nebol.

    Na zaver uz len jedno - aj mna to "sralo", ze sa mu to nepodarilo (aj cez nove gumy)... Este keby mal pred sebou Kubicu (tym nechcem povedat, ze Petrov je nejaky mantak - je len mlady), nepoviem ani slovo... Ale uz som sa ale cez to nejak preniesol.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000299

    uzivatel000299

    XXX
    Alonso: Předjíždění bude letos stejně obtížné. Protože jede Petrov. 12 11

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama