DISKUZE K ČLÁNKU Symonds: Kolik předjížděcích manévrů vlastně potřebujeme?

Týmy Formule 1 a jejich šéfové by měli dát hlavy dohromady a věnovat spoustu času a zdrojů k pochopení toho, kolik předjížděcích manévrů tento sport opravdu potřebuje, aby se závodění zlepšilo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Symonds: Kolik předjížděcích manévrů vlastně potřebujeme?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 26.01.2011 20:09 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000505

    uzivatel000505

    XXX
    podla mna ma celkom pravdu. asi nikto nechce aby predbiehanie bolo prilis jednoduche ... ale ja rikam jedno: je to o tratích a ne o autech. videli jste z by mel nekdo problem s predbehnutim treba ve SPA kdyz byl vuz vzadu rychlejsi?

    a za druhe, i kdyz ted budou ty zadni kridla nastavitelna, tak se nebojim ze by se ti isti soueri predbihali kazdy kolo ... kdyz je ten vuz vzadu rychlejsi a predbehne ten pomalejsi tak si v prubehu kola jednoduse vybuduje vice jak sekundovy naskok a tim padla 04 sry za moji CZ, som z SK 03

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000481

    uzivatel000481

    XXX
    Názory má dobrý, jen škoda toho pokřiveného charakteru..

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    XXX
    to fast76,to rock: Toto všechno, o čem píšete, jsou poměrně jasná fakta, ale všimněte si, jak závod získá na zajímavosti, pokud počas závodu přijde něco neočekávaného. Pokud budou moci všichni všechno předem nasimulovat a poměrně přesně odhadnout, bude rozložení sil od začátku také poměrně jasné ( tedy pokud někdo neudělá nějakou zásadní chybu, která je vlastně také takovým nečekaným faktorem ). Chtělo by to do závodů zavést nějaký nezávislý proměnlivý prvek. Při posledním testování to zkoušelo Pirelli s uměle kropenou tratí. Prostě by se někdy během závodu spustilo kropení a o švandu by bylo postaráno 12

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000531

    uzivatel000531

    XXX
    to rock: a to je přesně vono - když už netankujou, tak zařídit, aby gumy nevydržely tak dlouho, a muselo se občas něco risknout (vydrží, nevydrží)... Chápu, že bezpečnost je důležitá a rozhodně si nemyslím, že to "kroužení" je jednoduchý (kdo jednou zkoušel alespoň nějaký lepší simulátor ví, že udržet v tý rychlosti auto na dráze a jezdit konstatntní časy nic jednoduchýho neni), ale chce to napínavý konce závodů, což si myslim letos občas i bylo... nuda je když je po 10 kole rozdáno a když nezačne pršet, tak už se nic nestane...
    A ohledně obrácenýho postavení na roštu - zase by se fixlovalo při kvalifikaci tak, aby po obrácení byl tam kde chce... Jediný co by mohlo v tomhle ohledu bejt neprůstřelný je ty pozice losovat, ale to je kravina.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    XXX
    Nejsem si jistý, jestli je ta honba ze předjížděním dobrý nápad. Trochu se bojím, že to bude, jako když loni musel někdo ze špičky předčasně do boxů a pak dohnal někoho z nováčků ... žádný souboj, prostě rychlejší minul pomalejšího. Žádné napětí, nuda. Doufám, že se to nestane běžnou praxí i v soubojích mezi sobě rovnými.
    A propos: při aktuální spolehlivosti F1, nebudou-li problémy s pneu, se počet předjetí nemá nijak moc kam zvýšit. Po několika kolech se stanoví pořadí (a pokud se bude snadno předjíždět, nebude to trvat dlouho) a pak už se jen budou plynule zvětšovat rozestupy. Valná část předjetí v 80.letech (kdy byl počet předjetí během závodu dvoj- až trojnásobný ve srovnání s dneškem), a to včetně některých legendárních soubojů (Villeneuve vs Arnoux např), byla umožněna jenom a pouze tím, že se jednomu nebo oběma soupeřům v různé míře rozpadalo auto, odcházely pneu nebo museli šetřit palivem. Jestliže jsou dneska tyto okolnosti do značné míry odbourány, není kde ta předjetí brát. Snad leda pomocí extrémních opatření typu obrácené pořadí na roštu apod.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama