DISKUZE K ČLÁNKU HRT zvažuje žalobu na Chandhoka: "Neplatil to, co slíbil"

Vztahy mezi Karunem Chandhokem a bývalým zaměstnavatelem HRT se zhoršují - podle Deccan Chronicle se španělský tým chystá svého bývalého pilota zažalovat kvůli porušení kontraktu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: HRT zvažuje žalobu na Chandhoka: "Neplatil to, co slíbil"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 11.01.2011 15:06 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Petr

    Petr

    XXX
    Mě nejprve napadlo něco ve smyslu: Neplatič volá - chyťte neplatiče!

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    XXX
    Dakujeme p. Mosley-mu a jeho "druzine", ze nam "vybavil/i" solventne a perspektivne nove timy a uplne najviac jemu/im i jeho "naslednikom" dakujeme za to, ze kazdy rok jeden skandal strieda druhy, nemame na vyber gumy a slovo "motor" uz v slove "motor-sporte" nic neznamena! 02

    Dakujem za pozornost! 09

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      XXX
      Hmm ... na druhou stranu nekontrolovaný (jednu dobu dokonce i podporovaný) růst nákladů znamenal snížení počtu týmů z 20 na začátku 90.let na 9 na konci r. 2009 (z toho 3-4 s reálnou možností brzkého krachu).

      Já netvrdím, že s těmi omezeními souhlasím (mně se mnohem víc líbí idea rozpočtového stropu s minimem technických omezení), ale nějaký zásah ten vývoj dost akutně potřeboval.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        XXX
        No - urcite mas pravdu, ze bolo nevyhnutne nieco urobit/zmenit a tiez by som preferoval rozp. stropy (s volnym vyvojom) aj ked nie take ako navrhoval Max na zaciatku. Ale dobre - dajme tomu - kazdy udava vychodzi bod pri vyjednavani. Len Max nejako zabudol, ze na dohodu musia byt vzdy dvaja a pamätam si, ze "ON" ziadnu diskusiu nepripustal az kym sa nezacalo hovorit o konkurencnej serii. A takto sa "normalny partner" nesprava - hodne to vypoveda o jeho predstave "vlady" jednej strany/cloveka - diktatura jak vysita.
        Trochu nestandardne v dnesnej spolocnosti - osobne si myslim, ze len skusil (aj ked vedel, ze asi nepochodi) a keby to nahodou vyslo, tak bude majster sveta ktory zachranil F1 - a vlastne staci, ze "ON" prvy to povedal. K nemu by mi toaj sadlo.
        Mimo ine - myslim, ze toto (ekon. udrzatelnost) nieje az tak uplne (netvrdim, ze nie uplne) jeho starost - skor to ma riesit FOTA, resp. nejaky zastupci timov, vyrobcov, investorov ci "tak nieco". "Oni" maju v prvom rade vediet "ako na tom su", kde sa ma/musi skrtat.
        Takze neviem ci je rozumnejsie nieco zmenit za "kazdu cenu" alebo diskutovat (nie donekonecna) o probleme/och s timami a dohodnut sa na spolocnom postupe - kompromise. Nikto nemoze natlakom chciet aby McLaren/Ferrari a dalsi zo dna na den prepustili 300-400 ludi na ulicu.
        Ked uz chcel tak strasne vsetkych "sám" zachranovat, tak mal aj vymysliet "sám" kam s "prebytocnym presonalom".

        Dobre... 04 Uz som sa vyplakal a "podho" spät do reality!

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          XXX
          Tak forma té Mosleyho "revoluce" byla dost k pláči; myšlenka to možná byla zajímavá, ale provedení do té míry příšerné, že týmy byly na just proti (mimochodem jeden z nejhlasitějších křiklounů -Toyota- se ze šampionátu stáhli poté, co si vyřvali původní stav. To jen tak na okraj) a zabily i případný kompromis. Škoda.

          Chtěl jsem jen podotknout k tomu, kdo má dělat hlídače:
          1. Pravidla soutěže stanoví pořadatel. Účastník to buď akceptuje, nebo se neúčastní. To samozřejmě nebrání pořadateli vzít v úvahu připomínky účastníků coby poradní hlas, ale rozhodnutí je imho na pořadateli.
          2. V situaci, kdy (např.) 5 týmů je relativně v pohodě a určuje pokrok, 3 se snaží o efektivitu a přežívají "na dohled" od špičky, ale stále v černých číslech a 2 jsou na hranici krachu není síla, která by ty dva zoufalce zachránila, pokud tvorbu pravidel necháš na samotných týmech. Ti dva nic neuhlasují, protože ostatní buď nemají žádný velký zájem na změně (aby se náhodou nepropadli na poslední místa) nebo jsou přímo proti (protože mají rozpočet dostatečně velkorysý).
          Pokud nad týmy nebude nějaký bič, k žádnému snižování nákladů nedojde. O sva roky později, až zkrachují ti dva, bude situace podovná. Tři nebo čtyři na špici, dva nebo tři přežívají, zbytek na hranici krachu. A tak pořád dál a dál, až přežije nejsilnější piraňa.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            XXX
            Mas v podstate pravdu - takze len "strucne" 04 dodam - myslim, ze ten "bič" nemusel byt tak "velky", mozno stacilo keby sam velky Max "samoderžavie" (a jeho spominana "druzina" 04 ) vytiahli taky mensi "bičík" uz davnejsie - ked rozpocty rastli do tychto (toyota/honda a zrejme dalsi - tusim cca 200-300mil nejakych penazi/rok?) doslova "obludnych" rozmerov.
            A... mozno sa "im" to aj hodilo - "akuze" prestiznu sutaz buduju - a asi mali z toho aj "oni" "benefity" v nejakej/akejkolvek forme tak co - tisickrat opakovane "peniaze nesmrdia" im asi zahmlievalo usudok a tak mozno ani nechceli nic vidiet/robit. Ale prisiel na psa mraz? 19 To nie "my" - to tie "hnusne" chamtive automobilky... Ze? 04

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama