DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari hledá spojence pro odklad změny v motorech

Luca di Montezemolo je tvrdým kritikem nového pravidla o motorech, které vstoupí v platnost v sezóně 2013. Pokud se mu nepodaří prosadit jiný typ motoru, bude se snažit alespoň pozdržet nástup navrhovaných čtyřválců.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari hledá spojence pro odklad změny v motorech

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 07.01.2011 07:22 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000415

    uzivatel000415

    XXX
    Je tototalní blbost, kvůli zeleným mozkům a stahování CO2 zavedou 1.6? A´t se jdou bodnout, množství CO2 na výrobu a vývoj budou tak velké že by klidně s s tím co mají teď mohli jezdit ještě min. 10let. Uvědomte si že ty fabriky musí začít od nuly. Je to EKOTERORIZMUS

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jika

    XXX
    Tohle je téma bez konce. Přitom by ohledně motorů stačila jen minimální omezení: určitý počet motorů na sezonu, jednotné palivo, spotřeba max. např. 20 litrů/100 km ( ať je to eko ) a možná turbo buď všichni nebo nikdo. A pak ať si jde každý cestou svého vlastního přesvědčení.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zix

    XXX
    Je logický že Ferrari s Mercedesem by ty motory chtěly nechat,když jejich motory sou lepší a že Renault s Cosworthem sou pro nový motory když je maj horší.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000286

      uzivatel000286

      XXX
      Tam jde o to že Ferrari dělá sportovní vozy a ne auta do města. Jednak nemají žádný zkušenosti a hlavně přechod na něco takového bude šíleně drahý pro každýho.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Adi

      XXX
      No u Ferrari je to logický z důvodu jejich klasické produkce, u Mercedesu to zas tak horký nebude, já osobně bych taky byl pro návrh Ferrari - přeplňovaný V6. No a psát o mistrovském motoru roku 2010, který má nejmenší spotřebu, nejlepší průběh, nejmenší požadavky na chlazení, nejlepší spolehlivost a pravdwěpodobně je i nejlehčí, že je horší, než třeba Mercedes a Ferrari, je lehce troufalé...výkon není jediný atribut motoru 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar

        XXX
        Tak především ej otázka proč limitovat konstruktéry tím V4. Lepší by bylo omezit pravidla oběmem (1,6 litru) a plnícím talkem dmychadla + případně počtem dmychadel, ale to zda zvolí řadový V4, řadový V6, nebo V6 ve tvaru V bych nechal na konstrukterech motoru.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Lukas

    XXX
    Pod F1 vidím nadupané formule s nadupanym motorem ! Pokud z F1 udělají testovací soutez motoru, ktere budou dostupne (vsem) lidem, tak uz to pro me nebude F1!!! F1 má být silná a dominantní s technologii nám témer nedostupnou!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Koca

    XXX
    Ty odhady cen se znacne lisi, docela by me zajimalo jak vyhodnocovali naklady na vyvoj u ferrari a mercedesu. Jestli to same zvladnou u cosworthu za 30% ceny, tak tomu potom rikam chytry hlavicky :)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lukas

      XXX
      Nejsem žádný znalec, ale Renault takovéto motory dělá do svích uzitkovych vozu....Ferrari a zřejmě ani mercedes ne.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama