DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari hledá spojence pro odklad změny v motorech

Luca di Montezemolo je tvrdým kritikem nového pravidla o motorech, které vstoupí v platnost v sezóně 2013. Pokud se mu nepodaří prosadit jiný typ motoru, bude se snažit alespoň pozdržet nástup navrhovaných čtyřválců.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari hledá spojence pro odklad změny v motorech

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 07.01.2011 07:22 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000415

    uzivatel000415

    XXX
    Je tototalní blbost, kvůli zeleným mozkům a stahování CO2 zavedou 1.6? A´t se jdou bodnout, množství CO2 na výrobu a vývoj budou tak velké že by klidně s s tím co mají teď mohli jezdit ještě min. 10let. Uvědomte si že ty fabriky musí začít od nuly. Je to EKOTERORIZMUS

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jika

    XXX
    Tohle je téma bez konce. Přitom by ohledně motorů stačila jen minimální omezení: určitý počet motorů na sezonu, jednotné palivo, spotřeba max. např. 20 litrů/100 km ( ať je to eko ) a možná turbo buď všichni nebo nikdo. A pak ať si jde každý cestou svého vlastního přesvědčení.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zix

    XXX
    Je logický že Ferrari s Mercedesem by ty motory chtěly nechat,když jejich motory sou lepší a že Renault s Cosworthem sou pro nový motory když je maj horší.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000286

      uzivatel000286

      XXX
      Tam jde o to že Ferrari dělá sportovní vozy a ne auta do města. Jednak nemají žádný zkušenosti a hlavně přechod na něco takového bude šíleně drahý pro každýho.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Adi

      XXX
      No u Ferrari je to logický z důvodu jejich klasické produkce, u Mercedesu to zas tak horký nebude, já osobně bych taky byl pro návrh Ferrari - přeplňovaný V6. No a psát o mistrovském motoru roku 2010, který má nejmenší spotřebu, nejlepší průběh, nejmenší požadavky na chlazení, nejlepší spolehlivost a pravdwěpodobně je i nejlehčí, že je horší, než třeba Mercedes a Ferrari, je lehce troufalé...výkon není jediný atribut motoru 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar

        XXX
        Tak především ej otázka proč limitovat konstruktéry tím V4. Lepší by bylo omezit pravidla oběmem (1,6 litru) a plnícím talkem dmychadla + případně počtem dmychadel, ale to zda zvolí řadový V4, řadový V6, nebo V6 ve tvaru V bych nechal na konstrukterech motoru.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Lukas

    XXX
    Pod F1 vidím nadupané formule s nadupanym motorem ! Pokud z F1 udělají testovací soutez motoru, ktere budou dostupne (vsem) lidem, tak uz to pro me nebude F1!!! F1 má být silná a dominantní s technologii nám témer nedostupnou!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Koca

    XXX
    Ty odhady cen se znacne lisi, docela by me zajimalo jak vyhodnocovali naklady na vyvoj u ferrari a mercedesu. Jestli to same zvladnou u cosworthu za 30% ceny, tak tomu potom rikam chytry hlavicky :)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lukas

      XXX
      Nejsem žádný znalec, ale Renault takovéto motory dělá do svích uzitkovych vozu....Ferrari a zřejmě ani mercedes ne.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama