DISKUZE K ČLÁNKU Virgin spoléhající výlučně na CFD: Než Lotus dostaví aero-tunel, bude zbytečný

Šéf Virginu John Booth prohlásil, že po první sezóně v F1 stále důvěřuje počítačové dynamice tekutin (CFD). Jeho tým pouze pomocí tohoto nástroje navrhl závodní monopost, bez jediné hodiny stávené v aero-tunelu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Virgin spoléhající výlučně na CFD: Než Lotus dostaví aero-tunel, bude zbytečný

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 06.12.2010 10:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000417 (Hlasoval 1 člověk) 04.12.2010 22:32
Myslím si že to není jen argument, je to o víře… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • zix

    XXX
    CFD určitě bude mít v budoucnu každej,ale v tejhle době se dotáhnou max. na střed - na špici ne.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    XXX
    Vyvíjet v CFD a potom otestovat v tunelu. Určitě to bude levnější ale asi si ještě pár leto počkáme než se to vyrovná..

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000481

    uzivatel000481

    XXX
    Tak tenhle názor je obhajitelný až pomocí toho systému předstihnou nějaký tým který využívá aero tunel. Do té doby to bude pouze argument jak "vyvíjet" co nejlevněji bez ambicí posunout se reálně kupředu.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000417

      uzivatel000417

      XXX
      Myslím si že to není jen argument, je to o víře v to že CFDéčkem to prostě jde a že je to ještě o tolik levnější, tak to je taková třešnička na dortu. A to, že se to ukáže až porazí nějaký tým co udělal auto v tunelu, co třeba HRT i když to se asi nedá počítat, ale příští sezónu se ukáže.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Serafín

      XXX
      Virgin byl v některých závodech rychlejší než Lotus, dopláceli časté mechanické poruchy, takže koncept jako takový má své plus. Top tímy asi ještě dlouho neohrozí,no na střed pole se snad dotáhnou.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama