DISKUZE K ČLÁNKU Virgin spoléhající výlučně na CFD: Než Lotus dostaví aero-tunel, bude zbytečný
Šéf Virginu John Booth prohlásil, že po první sezóně v F1 stále důvěřuje počítačové dynamice tekutin (CFD). Jeho tým pouze pomocí tohoto nástroje navrhl závodní monopost, bez jediné hodiny stávené v aero-tunelu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Virgin spoléhající výlučně na CFD: Než Lotus dostaví aero-tunel, bude zbytečný
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000417
(Hlasoval 1 člověk)
04.12.2010 22:32
Myslím si že to není jen argument, je to o víře… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000481
16:04 04.12.2010 XXXTak tenhle názor je obhajitelný až pomocí toho systému předstihnou nějaký tým který využívá aero tunel. Do té doby to bude pouze argument jak "vyvíjet" co nejlevněji bez ambicí posunout se reálně kupředu.-
uzivatel000417
22:32 04.12.2010 XXXMyslím si že to není jen argument, je to o víře v to že CFDéčkem to prostě jde a že je to ještě o tolik levnější, tak to je taková třešnička na dortu. A to, že se to ukáže až porazí nějaký tým co udělal auto v tunelu, co třeba HRT i když to se asi nedá počítat, ale příští sezónu se ukáže.
-
Aktuálně
Poslední závod 24.3.2024
GP Austrálie58 kol (306.124 km)
Albert Park
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 07.04.2024
GP Japonska 53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racingdní | hod | min | sek