DISKUZE K ČLÁNKU Odpoledne nejrychlejší Webber před Alonsem

KOREA - 2. TRÉNINK; Odpoledne byl v Jeongamu nejrychlejší Red Bull pilotovaný Webberem. Dvě desetinky scházely druhému Fernandu Alonsovi. Vítěz úvodního tréninku Lewis Hamilton byl třetí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Odpoledne nejrychlejší Webber před Alonsem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 22.10.2010 20:44 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lukas

    XXX
    Chápu :D

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lukas

    XXX
    Duncan66 : Ty máš dneska v práci dovolenou vid ?:D

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      XXX
      Bohuzel se nesmyslne exhibuju ve svem volnem. Jednou za cas me neco nastartuje a nejde to zastavit. 13

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pája

    XXX
    o Austrálii nemluvim ve Valencii Kovalainen naprosto stupidně brzdil a ta havárie z toho vznikla si přehraj záznam

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      XXX
      ze zaznamu se mi zda, ze brdili a ke kolizi doslo docela blizko zatacky a jelikoz asi nemas k dispozici Koviho telemetrii z osudneho kola a z kol predchazejicich a nenajdeme v zaznamu zavodu zda on nebo jeho tymovy kolega brzdili v dane zatacce v jinych kolech pozdeji, nez Kovi v osudnem kole, tak by me zajimalo, z ceho jsi presvedceny, ze Kovi v osudnem kole brzdil drive, nez kola minula. Jestli z toho, ze to rekl Mark, nebo ze to prohlasil Jaque Villneveu z komentatorskeho kresla, to mi jako dukaz asi stacit nebude.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    XXX
    v 90% pripadu predjizdeni vyrovnanych souperu musi nekdo slapnout na brzdu drive nez kdyby tam jel sam, jinak dojde ke kolizi. Proto je jasne pravidlo, ze stopu si voli vedouci jezdec a ten kdo je za se musi prizpusobit. Z kamery ve Webrove aute jde krasne videt, ze Lewis pred zatackou vede o vic nez jednu delku vozu a ze ho Webber musel dobre videt. Zatimco je sporne tvrdit jak moc dobre Lewis videl Marka ve zpetnych zrcatkach. Z toho jednoznacne vyplyva, ze prizpusobit se mel Mark jako jezdec jedouci za a mel urcite vetsi sanci zajistit klidny prubeh zatackou i s tim faktem, ze prijde o pozici. Jenomze tuhle sezonu Webber neuhne nikomu ani o centak a naopak ceka ze to budou delat ostatni a proto uz mel tolik kolizi s ruznymi jezdci. Narozdil od Lewise v Monze Webber svoji chybu neodsral a jeste na tom vydelal.
    Ale je asi opravdu zbytecne tohle resit s nekym, kdo neni schopen na zadne kolizi MW v teto sezone uznat jeho chybu, ikdyz mel 4 se 3 ruznymi piloty a 4x byl v momente kolize v zadni pozici.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dawid

      XXX
      Na rozdíl od jiných někteří z pilotů používají při závodění hlavu. Proto taky "nešlápnou na brzdu", aby udělali místo jiným bezhlavě předjíždějícím, když těsně za nimi jedou ostatní kolegové, které by tak vážně ohrozili. Proto také nebývají potrestáni. Doporučuji shlédnout záznam a důkladně si prohlédnout vzájemné pozice účastníků a přihlížejících během celého incidentu.

      Je jasné, že každý udělá chybu. Který z pilotů letos žádnou neudělal? Někteří se však do podobně bezhlavých manévrů pouštějí až příliš často.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        XXX
        No ja vazne nechapu jednu vec. Co vic bys potreboval k predjeti auta, nez se dostat vic nez o celou delku auta pred soupere. Neboli pred zatackou nejeli vubec bok po boku jako vetsinou, ale Lewis mel svuj zadek pred Markovym predkem, neboli pred zatackou doslo ke kompletnimu predjeti a melo dojit ke klasickemu zarazeni marka za lewise a mel si pockat na svuj moment. webber lewise musel zcela jasne videt, ze je prednim a tudiz se prizpusobit. Navic idealni stopu jel Lewis, Mark jel stopu defenzivni a jeste byl vzadu. Z meho pohledu proste neni co resit. Mark jel takovou stopu a takovou rychlosti, ze kdyby Lewis chtel zabranit kolizi, musel by vyjet mimo trat nebo slajfovat na brzdy, protoze Webber ve spatne stope jel prilis rychle a nehodlal na tom nic zmenit a zabranit tak kolizi. Porad obhajujes Marka a o jinych tvrdis jak se riti do predjizdecich manevru bezhlave a pritom prave Mark ma na svem konte nejvyssi pocet nehod ze vsech v teto sezone a navic v momentu kolize byl pokazde "zadni" jezdec, takze nese prave on vetsi podil na kolizi. Evidentne se neshodneme a asi to nema cenu resit, jen mi zustava rozum stat, jak tvrdosijne obhajujes nekoho, kdo ma na konte nejvic karambolu v sezone a naopak o jinych pises jaci jsou to kamikadze boys.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Pája

    XXX
    No Valencie to by jasný Kovalainenův kiks za to nevinte Webera i Jaques Willeneuve to zcela jasně prohlásil. Mark jezdí holt tvrdě tot vše

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • IJK

      XXX
      Napálit zezadu pomalejší auto, až předvedl, jak ´jim 'Redbul dává křídla', za to mohl Kovalainen?
      Dtto jak napálil v Austrálii Hamiltona, opět zezadu, opět že ho nenapadlo, že může brzdit při obraném manévru Ferrari před sebou?
      Tohle obojí byly jasné boty Webera. Kolizi s Vettlem bych spíš přičítal druhému, Singapur je sporný, i když byl o dost vzadu, ale ty první dvě zmíněné jdou jasně na jeho hlavu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        XXX
        Staci se podivat na Australii a Singapur. V Australii kdyz Webber utocil na Lewise v prvni casti zavodu, kdyz ho Lewis predjel, protoze Webber na utocil na Massu na hrane a probrzdil, tak narozdil od Webbera si Lewis nejel dal svoji stopu, ale reagoval na to, co se deje kolem nej. Kdyby meli prohozene pozice, tak by byla kolize, protoze Webber by to standartne seknul svoji stopou a hotovo jako to udelal v Singapuru. A to Turecko. Vettel dostal pokyn z boxu aby pouzil tlacitko na predjeti, takze dostal primo pokyn aby Webbera predjel. Webber nejel v zadnem pripade idealni stopu, jinak by si musel najet vpravo kdyz nasledovala levotociva sikana. Ale on jel tak, aby nenechal vlevo Vetlovi ani centak mista. Smyk a kolizi zpusobil Vettel, o tom zadna, ale Webber nese nemalou spoluvinu za to, ze tymovemu kolegovi nenechal zadne misto a zbytecne tak vystavil riziku oba vozy, coz nakonec vedlo ke kolizi. Staci se podivat na video na F1.com. Jak to tu s vama resim cely den, tak cim dal mene preju titul Markovi.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    McLarenu se nedaří a ty si vybíjíš vztek na druhých co? nejlepší je to jak nejde vidět v zrcátkách tak to je bomba.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • dawid

    XXX
    to Hakki Sr.:
    Ty seš kus trubky!
    Podívej se na youtube na tu kolizi znovu. Všimni si hlavně kde byl Weber v okamžiku, kdy se ho Hamilton doknul.
    Znovu zopakuju svůj názor:
    Aby to Hamilton dotáhnul do konce a neohrozil Webera, tak by musel být o hodně rychlejší.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    Promluvili odborníci 11. Hamilton o webeerovi věděl moc dobře minimálně tím že jim oboum řvaly dva motory u hlavy a taky tím nezpochybnitelným že se ho chystal předjet. No a pokud ti to někdo zavře tak nenaděláš nic. Holt udělal školáckou chybu. Webber to mohl jen sledovat.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • dawid

    XXX
    Souhlasím, všichni dělají chyby a také všichni mají občas štěstí nebo smůlu. Hamiltom by mohl vyprávět.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lukas

    XXX
    Nechci se tu hádat, ale jak Lewis tak Webber dělají chyby...Takže bych se tu nevyjadřoval o tom že Lewis je nejaky chudáček. Zároven je ale pravda že Webber ma více stěstí, to ke sportu ale patří.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      XXX
      Lewis neni zadny chudacek, ale diky porucham prisel letos Lewis o 18(Barcelona) + 12(Madarsko, mozna dokonce 15, protoze ja verim tomu, ze by se Vettel vratil po penalizaci za Lewise) + 5 Japonsko (mozna vic mozna mene, to se nikdo nedovi, jak by dojel zavod bez penalizace a celovikendovymi lapaliemi s prevodovkou) Kdyz vemu 30 bodu rozdilu kolize v Singapuru je jednoduche si spocitat, kde by Lewis se stejnym stestim, jake ma letos Webber byl a kde by byl Mark.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • dawid

    XXX
    V Singapuru to byla krásná ukázka jak se Hamilton někam nacpal (předjel), ale už to nedomyslel do konce. Weber si jenom držel stopu. Aby to Hamilton dotáhnul do konce a neohrozil Webera, tak by musel být o hodně rychlejší. Podobně to bylo v incidentu Weber/Vettel. Vettel s Hamiltonem by možná měli víc používat hlavu.
    Ale jestli si pořád myslíš, že má Weber tolik bodů jenom kvůli štěstí, tak ti to nebudu vyvracet a už sem hlavně kvůli mě prosím nepiš žádné stránkové rozbory.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000249

      uzivatel000249

      XXX
      ty si fakt kus trubky ! (musel som sa na toto prihlasiť ...)
      Odkedy má prvý pilot v zákrute uhýbať tomu, čo ide za ním ? a najmä, keď si to švihne kolmo do zákruty, mimo ideálnu stopu a pri tom ho nieje vidieť v spätnom zkadle ? 17
      zamysli sa nad sebou, a tvojím malinovkovým Webberom ... 17

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      XXX
      Ja nikde netvrdim, ze je Lewis bez viny, ale pro me vzdycky bude vetsi vinik ten vzadu, protoze ve formuli jednoduse vidis dopredu lepe a mas lepsi prehled nez ten co musi cumet do zrcatek. Jde ciste o to, ze Mark ma v tomhle tuhle sezonu stesti. Vem si ze by kolize v turecku a v singapuru dopadla naopak a zjistil bys, ze Vettel vede nad Webrem o 30 bodu. To je cele. Nikde netvrdim, ze ma tolik bodu jen diky stesti, ale ma rozhodne nejvetsi stesti z cele petky bojujici o titul. Je to uplne jednoduche. Zapomen na svoji neobjektivitu vuci Webbrovi, ktereho do krve branis a tvrdis o vsech jeho incidentech, ze je nevinna obet, nebo maximalne je to sporne, nebo jeste lepe si to nepamatujes. Zkus si jen tak se srandy pohrat se stestenou a markovi nejaky ty body odecist a ostatnim body pricist a jednoduse zjistis, ze stesti u Webbera hraje nemalou roli. Ve sportu to bez stesti nejde, nahoda je blbec, ale jenom proto, ze ma nekdo poradnou haluz se ho nebudu zastavat, ze si neco zaslouzi. Vzdycky nevyhraje ten lepsi a je to tak ve sportu dobre. Ale stejne tak ne vzdy vyhraje kazdy zaslouzene 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama