Duncan66
13:53 22.10.2010
XXX
1. ze si ji nepamatujes neznamena, ze se to nestalo a ze tam Webber nezmastil chyby, kteryma pripravil prime konkurenty v boji o titul o cenne body.
2. klidne mohl uhnout o par centimetru doprava a RB si dojel pro double, ale neuhnul ani o centak, ikdyz byl vyrazne pomalejsi a dopadlo to jak to dopadlo.
3. bez viny neni tak jako tak ale hlavne by to nevzniklo kdyby ne poprve ani naposledy v sezone nezpackal start.
4. Lewis jako vedouci pilot voli stopu. Tam kde neni misto se cpal Webbr. Neudelal ani prd, aby zabranil kolizi a znovu neuhnul ani o centak. A hlavne se mu nic nestalo, zatimco spoluucastnik zavodniho incidentu musel odstoupit ze zavodu.
Kdybych se dneska nad prubehem sezony nezamyslel, asi bych souhlasil s nazorem, ze si titul zaslouzi. Kdyz ale vemu prubeh sezony tak:
1. ma nejlepsi auto
2. nema ani jednu poruchu, zatimco ostatni ano a stoji je to hodne bodu. (Vettel Australie 25, Lewis Barcelona 18, Madarsko 12-15 atd.)
3. pri kolizich s primymi konkurenty ma zpekla stesti a je z toho +15 bodu pro nej a 0 bodu pro spoluucastnika nehody. (napr. Lewis Monza a Singapur. 2 kolize, lewis pokazde v jine roli a pokazde si to odsral on at uz to byla jeho chyba nebo ne. mit webrovo stesti tak je to min. +30 bodu pro Lewise)
Neboli z toho vyplyva, ze mit stejne stesti Hamilton, Alonso, nebo Vettel, jako ma letos Webber
tak vedou sampionat o 50 bodu a nemusi se o titul klepat jako Mark. Takze ikdyz mu titul preju z lidske sympatie fandit slabsim a ze sympatii, protoze je to jeho jedina a posledni sance, jako mel Massa v 2008, tak nemuzu souhlasit z nazorem, ze si ten titul zaslouzi kvuli vyse uvedenym faktum. Kdyz jako primarni zasluhu vemu jezdcovy dovednosti na trati, jsou v boji o titul minimalne 2 jezdci, kteri si titul zaslouzi rozhodne vic.