DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari udělá kompromis - je pro čtyřválce

Nová podoba budoucích závodních monopostů nabírá stále jasnější obrysy. Před dvěma týdny jednala Pracovní skupina FIA pro motory (EWG), kterou řídí bývalý spolupracovník Ferrari Gilles Simon. Cílem jednání bylo domluvit se na pravidlech týkajících se motorů připravovaných pro rok 2013.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari udělá kompromis - je pro čtyřválce

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 20.09.2010 12:14 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Anonym

    XXX
    On málokdo pochopí, že předjíždění je nestandartní stav, kdy rychlejší se z nějakých důvodů ocitl za pomalejším nebo díky problémům v předu jedoucího.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    XXX
    No ten výkon je opravdu malý... doufám, že se odhady budou jako vždy mýlit a vytáhnou z toho aspoň 700-750 koní. A ten kers opravdu zůstane jen na stávajícím výkonu???

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Taky doufam ve vyssi vykon. KERS zda se, ze kvuli nakladum a neschopnosti nekterych tymu, zatim zustava na minulorocnim vykonu. Jinak casy by mely byt stejne.. tak uvidime (stale to neni definitivni). Zvuk bude kazdopadne jiny 17

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • zlo

      XXX
      Toho bych se nabál. Myslím, že výkon zůstane minimálně na dnešní hranici. Je to jako, když se přecházelo na osmiválce - výsledné rychlosti měli na speed trapech klesnou o 40kph, ve výsledku klesli tak o 10-20kph.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • rock

    XXX
    Ad ten souboj na videu:
    Ona ta doba, ze které to video pochází, nebyla zas až tak zlatá ... většina předjetí, které se tehdy odehrály, nebyla díky lepším pravidlům, lepším tratím nebo lepším pilotům. Obvykle to bylo díky technickým problémům. Když se kouknu do výsledků, tak se do cíle málokdy doklopýtala víc než desítka šťastných a poslední bodovaní už mívali minimálně kolo ztráty. Dnešní vyrovnanost je z jiného světa.
    I ten souboj v Dijonu vznikl hlavně proto, že jednomu (Villeneuve, pokud si vzpomínám) odcházely brzdy a druhý tuším ztrácel výkon ...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama