DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari udělá kompromis - je pro čtyřválce

Nová podoba budoucích závodních monopostů nabírá stále jasnější obrysy. Před dvěma týdny jednala Pracovní skupina FIA pro motory (EWG), kterou řídí bývalý spolupracovník Ferrari Gilles Simon. Cílem jednání bylo domluvit se na pravidlech týkajících se motorů připravovaných pro rok 2013.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari udělá kompromis - je pro čtyřválce

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 20.09.2010 12:14 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Anonym

    XXX
    On málokdo pochopí, že předjíždění je nestandartní stav, kdy rychlejší se z nějakých důvodů ocitl za pomalejším nebo díky problémům v předu jedoucího.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    XXX
    No ten výkon je opravdu malý... doufám, že se odhady budou jako vždy mýlit a vytáhnou z toho aspoň 700-750 koní. A ten kers opravdu zůstane jen na stávajícím výkonu???

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Taky doufam ve vyssi vykon. KERS zda se, ze kvuli nakladum a neschopnosti nekterych tymu, zatim zustava na minulorocnim vykonu. Jinak casy by mely byt stejne.. tak uvidime (stale to neni definitivni). Zvuk bude kazdopadne jiny 17

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • zlo

      XXX
      Toho bych se nabál. Myslím, že výkon zůstane minimálně na dnešní hranici. Je to jako, když se přecházelo na osmiválce - výsledné rychlosti měli na speed trapech klesnou o 40kph, ve výsledku klesli tak o 10-20kph.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • rock

    XXX
    Ad ten souboj na videu:
    Ona ta doba, ze které to video pochází, nebyla zas až tak zlatá ... většina předjetí, které se tehdy odehrály, nebyla díky lepším pravidlům, lepším tratím nebo lepším pilotům. Obvykle to bylo díky technickým problémům. Když se kouknu do výsledků, tak se do cíle málokdy doklopýtala víc než desítka šťastných a poslední bodovaní už mívali minimálně kolo ztráty. Dnešní vyrovnanost je z jiného světa.
    I ten souboj v Dijonu vznikl hlavně proto, že jednomu (Villeneuve, pokud si vzpomínám) odcházely brzdy a druhý tuším ztrácel výkon ...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama