DISKUZE K ČLÁNKU Změnil Red Bull přeci jen přední křídla kvůli přísnějším testům FIA?
Po horečnatých debatách nad nadměrnou flexibilitou předních křídel Red Bull nastal po Belgii zdá se klid. Tým sice hned po Maďarsku hrdě hlásal, že navzdory zpřísněným testům nemusí nic měnit, v Belgii se však již tolik neprohýbala a dominance RB6 z Hunagaroringu byla pryč.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Změnil Red Bull přeci jen přední křídla kvůli přísnějším testům FIA?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000249
(Hlasovali 2 lidé)
31.08.2010 15:14
uf. kde ste sa dostali k info, ze uz aj McLaren… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Petr
21:23 03.09.2010 XXXAha, asi si jen mijime v pojmech, qwertzi
RB a Renault maji vyfukovaci otvory (na obrazku oznaceno cislem 2) umistene tesne pod kridlem, McLaren o neco nize - nad difuzorem.
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
Temito otvory k zadnemu stallingu nedochazi, slo ti zrejme o to, ze je efektivnejsi podle tebe odtrahvat proud pod hlavnim profilem (1) spise nez pod (horni) klapkou.
McLaren vysokotlaky vstup vpredu - a prave ten by take mel "krmit" F-kanal. -
-
uzivatel000156
09:54 03.09.2010 XXX"neni treba vysokotlaky vstup vpredu jako u McLarenu."
Myslím, že ani McLaren nemá vpredu vysokotlakový vstup, ale len ovládací. Hlavný prúd asi vstupuje veľkou dierou za hlavou pilota a ďalej buď do zadného krídla, alebo do toho otvoru nad zadným svetlom, ktorého fotku si sem dal. Podľa želania pilota. -
uzivatel000156
09:46 03.09.2010 XXXCitujerm svoje staršie príspevky:
"Všimnite si na fotke RB, že rúra sa rozdvojuje, vrchná ide ku krídlu a spodná je na voľný únik vzduchu keď je to vypnuté.
RB a Renault maju ešte vyfukovacie otvory, na rozdiel od McLarenu, umiestené v spodnej časti krídla, čo by mohlo byť efektívnejšie." -
uzivatel000156
15:12 01.09.2010 XXXOdhadujem, že vzduch cez otvory na spodnej časti odrhne prúdenie hneď ako si vykoná svoju prácu, čo by mohlo byť efektívnejšie. Možno do kokpitu vedie len jedna rúra a preklápa sa to zvýšením tlaku po jej zapchatí.-
Petr
07:14 02.09.2010 XXXVzduch vychazejici z toho spodniho otvoru (roury) neodtrhava zadne proudy - to se deje jen za tou sterbinou v horni casti (hlavnim profilu) zadniho kridla (kdyz putuje tou horni cestou). Ta spodni - to je jen nejefektivnejsi cesta ven z F-kanalu.
Do kokpitu staci vest jen drobny proud vzduchu jak pises, diky kteremu muze pilot cely system ovladatn, neni treba vysokotlaky vstup vpredu jako u McLarenu. Podobne to delal i Mercedes, ale ten uz od Nemecka, kde zmenil kridlo, jezdi bez F-kanalu. -
-
-
uzivatel000249
11:41 01.09.2010 XXXuvidíme v Taliansku, ako sa im budú tie krídla ohýbať. ale myslím si, že už nebudú. nové testy by ich odhalili ... -
uzivatel000156
09:27 01.09.2010 XXXAha, tak RB a Renault sa s tým pre nedostatok času nepárali. Vpredu pred pilotom sa odoberá len malé množstvo vzduchu na ovládanie hlavného prúdu. RB a Renault maju ešte vyfukovacie otvory, na rozdiel od McLarenu, umiestené v spodnej časti krídla, čo by mohlo byť efektívnejšie.-
Petr
09:44 01.09.2010 XXXRB a Renault neodebira ani to male mnozstvi vzduchu na ovladani F-kanalu z mist vpredu pred pilotem, ale spise z mist (airboxu) nad hlavou pilota.
Temi vyfukovaci otvory proudi vzduch jen kdyz je F-kanal neaktivni, tak jako je tomu u McLarenu otvorem nad nad narazovou strukturou se svetlem (viz predch. obrazek).
Proc myslis, ze by to mohlo byt efektivnejsi? Tezko rict bez cisel z CFD simulaci. Ja bych nerekl, podle me to zalezi na celkove filozofii aerodynamiky vozu - reseni McLarenu nemusi byt mene efektivni.
-
-
uzivatel000156
07:05 01.09.2010 XXXZdá sa, že RB a Renault našli efektívnejšie riešenie F systému ako McLaren. Všimnite si na fotke RB, že rúra sa rozdvojuje, vrchná ide ku krídlu a spodná je na voľný únik vzduchu keď je to vypnuté.-
Petr
08:13 01.09.2010 XXXMcLaren to má ale podobně - vzduch uniká v neaktivním stavu těsně nad zadní nárazovou strukturou (v níž je zadní výstražné světlo). Řešení McLarenu je podle mě lépe integrované (ta "trubka" je celá schovaná pod krytem motoru).
[odkaz na stránku]
-
-
Petr
15:25 31.08.2010 XXXHovořil o tom Mark Surer, který by na to měl být odborník, a objevily se i zprávy některých dalších lidí, kteří tvrdili, že to poznali podle zvuku.
Forma se odhaduje těžko, každou chvíli se to mění. Kdo například čekal, že bude McLaren ve Spa nejrychlejší - zvláště po zprávách z týmu v pátek (některé moc pozitivně nezněly: pořád bída, během dovolené se nic nezměnilo, atd.)?
Red Bull by na tom ale měl být po Monze lépe než ve Spa. -
uzivatel000249
15:14 31.08.2010 XXXuf. kde ste sa dostali k info, ze uz aj McLaren použil opozdené zapalovanie motoru ?
dúfam, že aj po Monze bude dominancia strieborných evidentná ... ;)
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek