DISKUZE K ČLÁNKU FIA zpřísní testy a ve Spa si na ohebná křídla znovu posvítí - aktualizováno

FIA se možná přeci jen odhodlá učinit přítrž příliš ohebným předním křídlům - nebo alespoň lépe objasnit některé věci ohledně jejich využití - tím, že v Belgii představí přísnější zátěžové testy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA zpřísní testy a ve Spa si na ohebná křídla znovu posvítí - aktualizováno

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 05.08.2010 15:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000190 (Hlasoval 1 člověk) 05.08.2010 12:09
Dobře tedy pokud to nepřináší efekt tak se to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    XXX
    Dobře tedy pokud to nepřináší efekt tak se to muže hýbat.... Každopádně vždy musí být stanovena hranice co je extrémní a co není (měření fia), nesmí se zavádět nějaký prvek odhadu, podle videa či fotek. Takže můj typ, je že křídla projdou i dalším měřením a ostatním nezůstane než to okopírovat. Odhady mcl bych bral hodně s rezervou viz jejich už několikáté prohlášení o tom, že vědí kde je rychlost rb a nebo jejich odhad přínosu výfuku do difuzoru je to jen součást jejich nátlaku na fia, pokud by mluvili o 3 desetinách tak fia nezmění to měření.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Samozřejmě nelze rozhodovat dle toho, jestli to přináší něco navíc či ne, ale to jsem ani netvrdil. Každý materiál se prohýbá a během jízdy pracuje, pravidla se snaží postihnout, do jaké míry je to možné.

      Já na te ploutvi nic extrémního neviděl, uchycení zrcátek se změnilo kvůli bezpečnosti, páč v nich bylo ve vyšších rychlostech prd vidět.

      Křídla projdou: Red Bull ví, jak bude test vypadat, jak budou zatížena, byli by hlupáci, kdyby si kvůli toho nenechali vůz projít kontrolou v Belgii. Je ale možné, že je budou muset udělat o něco tužší a budou mít o něco menší výhodu.

      Ostatní na tom každopádně budou muset zamakat: už kvůli budoucím vozům. A nejen na křídlech, ale také na podlaze.

      K odhadům McL, nevzpomínám si, že by někde prohlásili, že ví, kde je ta rychlost RB - klidně mě oprav. Posledně dokonce prohlašovali, že ani nechápou, jak RB dosahuje tak vysoké ohebnosti předních křídel.. byť já si o tom myslím své 04

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • nemo

    XXX
    u red bull museli dokonce zahlazovat bruskou poskrabani kridla zespoda behem treninku jak moc se jim to po trati soura Pry tim ziskavaji az vterinu na jednom kole rekl Whitmarch. Byt McLarrenem tak rychle vyvyjim take toto nelinearne ohebne predni kridlo aby proslo testy ale pekne se prihlo kdy je treba. Jinak nemaji sanci vyhravat. A to by bylo skoda, protoze jim fandim.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    XXX
    Když jsem koukal na poslední velkou cenu tak se ferrari bez fkanálu třásla ploutev jako blázen nebo když si vzpomenu na zrcátka na bočnicích které se také klinkaly jako blázen a nikdo nic neřešil (až po roce a něco z pohledu bezpečnosti) a přitom se to dalo považovat za pohyblivý prvek? Chápu, že křídlo má asi daleko větší vliv, ale proč vytahovat toto pravidlo jen když se to někomu hodí a neprosazovat ho za každou cenu na všem? Jinak jsem moc zvědavý jestli budou muset rb a ferrari křídla předělat nebo projdou ty stávající... v tom má asi výhodu ferrari, protože to křídlo co měli před tím bylo asi nepružné.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      To, že se jim třepotala zrcátka či žraločí ploutev, na tom nebylo nic extrémního, přirozené vibrace. Navíc kmitáním těchto částí nemohou nic získat (mě tehda vadil spíše průhyb zadního křídla směrem dozadu, dával jsem tady i nějaké foto do diskuse).
      Předním křídlem nejen, že mohou získat snad až tu zmíněnou vteřinu na některých typech okruhu, ale průhyby jsou podstatně větší, než je běžné.

      Křídla vozí na každý závod jiná, nejspíše i s upravenou ohebností. Je dost možné, že přísnějšími testy FIA v Belgii projdou, a křídlo se stejně bude prohýbat.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama