DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari si rychlost Red Bullu nedokáže vysvětlit
Fernando Alonso přiznal, že Ferrari si nedokáže vysvětlit rychlost Red Bullu v letošní sezóně. Ten vyhrál letos všechny kvalifikace a dominuje i průběžnému pořadí, ve kterém vede o 20 bodů před italským týmem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari si rychlost Red Bullu nedokáže vysvětlit
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000156
(Hlasoval 1 člověk)
25.05.2010 10:46
To by ma tiež zaujímalo. Napadá ma taká blbosť -… »
» uzivatel000190
(Hlasoval 1 člověk)
25.05.2010 12:01
Určitě to bude něco velice chytré, ale také bych… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000156
07:11 26.05.2010 XXXTo mi pripomína moju ďaľšiu špekuláciu, že majú exponenciálny priebeh odpruženia a tlmenia. Aerodynamika nie je len zvyšovanie prítlaku, ale musí to byť s čo najmenším odporom. Je obdivuhodné do akých detailov idú pri zmenšovaní odporu. Zmenšovanie prierezu výstupnej "rúry", odstraňovanie rôznych otvorov a výstupkov podľa konkrétnej trate... -
uzivatel000190
23:02 25.05.2010 XXXRenault určitě letos motory dotáhl zpět na špičku a to nejen spotřebou, ale i výkonem. Ohledně toho ostatního co má rb tak na žádnou genialitu moc nevěřím, v ostatních týmech nejsou žádné trubky. A pokud je to opravdu něco převratného tak to rozhodně není aero, ale něco "uvnitř" (zavěšení, podvozek, atd.) - ať už legálního či nikoliv. -
-
Rock_Shock
19:35 25.05.2010 XXXJa sem chytil spoustu spekulaci... zacalo to nastavenim podvozku atd.no proc ne? v tv byli zpomalene zabery z monaka prejezdu prez obrubniky. Ferrari prejelo a kolo se hned vratilo zpet ( zjednodusene receno :) ) virgin to trosku rozhazovalo a RB mel velmi dlouho predni vnitrni kolo ve vzduchu nez dopadlo ( mam na mysli sikany)... pak tu probehly i snimky elasticity zadniho kridla. Mozna maj veci pritlak a na rovinkach jim to porad jede jako ostatnim. Ja osobne svadim jejich rychlost na genalniho Neweyho a jeho nadseni pro dokonalou aerodynamiku - dyt dyl testovali v aerotunelu :). no POOSLEDNI VEC co me napada je ze renaultek nedodava uplne slabe motory jak se rikalo . a klidne se se mnou hadejte. zajimaj me i vase nazory -
uzivatel000156
17:06 25.05.2010 XXXDúfam, že sa to raz prevalí a potom uvidíme. Profesionáli bývajú občas deformovaní. Napríklad v letectve sa Američanom dlho darilo tajiť pred rusmi tajomstvo stíhačiek - na riadenie používali namiesto vodorovnej chvostovej plochy delenej na pevnú a pohyblivú časť, pohyblivú celú plochu (plávajúcu). Dovtedy to nikoho nenapadlo, lebo to u pomalých lietadiel nebolo treba. -
uzivatel000190
12:01 25.05.2010 XXXUrčitě to bude něco velice chytré, ale také bych si vsadil, že to bude zároveň i nelegální, jen to dokáží dobře schovat. Proběhli už fotky jak redbuláci nepokrytě šmírujou vnitřek mcl, tak proč chlapci od ferrari či mcl nedělají to samé? Bude to sranda až se alonso bude válet vedle odstaveného rb, aby viděl aspoň něco vzadu -
Petr
11:49 25.05.2010 XXXSpekulaci je hodne, tezko rict, v cem je ten figl (pokud vubec nejaky).
Mozna za to muze genialni Newey a jeho zamereni na co nejdokonalejsi aerodynamiku pri navrhu RB6. Diky nejvyssimu generovanemu pritlaku by logicky mohli dokazat nejrychleji zahrat gumy, coz je v Q3 dulezite.
Kubica je rychly, ze by pomahali nejak i s vyvojem Renaultu, aby soupere (Ferrari, Mercedes, McLaren) obiral o body? -
Kecka
11:05 25.05.2010 XXXNěco takového by to teoreticky být mohlo, ale oni jsou rychlí i v závodě ( pokud se jim nepřihodí něco jao v některých závodech ). V Monaku se Weber po zajetí safety caru do boxů dokázal vždy odpoutat od ostatních a to už asi sbíhavostí nebude. Myslím, že kromě aerodynamických prvků se jim podařilo mimořádně naladit motor. Vždyť Kubica je také dost rychlý. -
uzivatel000156
10:46 25.05.2010 XXXTo by ma tiež zaujímalo. Napadá ma taká blbosť - možno zmenia na kvalifikačné kolo zbiehavosť aby mali teplejšie gumy.-
Petr
12:13 25.05.2010 XXXSbihavosti to nebude.. je to navic vec, ktera je jednoducha na vyzkouseni, tu ale maji vsichni podle me optimalne.
Stejne by to (vetsi negativni nastaveni) zahrivalo jen kraje pneumatik, navic pri nezadoucim treni, coz by v mensi mire negativne ovlivnilo i rychlost.
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek