DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari si rychlost Red Bullu nedokáže vysvětlit

Fernando Alonso přiznal, že Ferrari si nedokáže vysvětlit rychlost Red Bullu v letošní sezóně. Ten vyhrál letos všechny kvalifikace a dominuje i průběžnému pořadí, ve kterém vede o 20 bodů před italským týmem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari si rychlost Red Bullu nedokáže vysvětlit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 26.05.2010 07:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 2 lidé) 25.05.2010 12:13
Sbihavosti to nebude.. je to navic vec, ktera je… »
» uzivatel000156 (Hlasoval 1 člověk) 25.05.2010 10:46
To by ma tiež zaujímalo. Napadá ma taká blbosť -… »
» uzivatel000190 (Hlasoval 1 člověk) 25.05.2010 12:01
Určitě to bude něco velice chytré, ale také bych… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000156

    uzivatel000156

    XXX
    To mi pripomína moju ďaľšiu špekuláciu, že majú exponenciálny priebeh odpruženia a tlmenia. Aerodynamika nie je len zvyšovanie prítlaku, ale musí to byť s čo najmenším odporom. Je obdivuhodné do akých detailov idú pri zmenšovaní odporu. Zmenšovanie prierezu výstupnej "rúry", odstraňovanie rôznych otvorov a výstupkov podľa konkrétnej trate...

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    XXX
    Renault určitě letos motory dotáhl zpět na špičku a to nejen spotřebou, ale i výkonem. Ohledně toho ostatního co má rb tak na žádnou genialitu moc nevěřím, v ostatních týmech nejsou žádné trubky. A pokud je to opravdu něco převratného tak to rozhodně není aero, ale něco "uvnitř" (zavěšení, podvozek, atd.) - ať už legálního či nikoliv.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000232

    uzivatel000232

    XXX
    "nedokáží vysvětlit..." to znamená že na to konečně přišli 11

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Rock_Shock

    XXX
    Ja sem chytil spoustu spekulaci... zacalo to nastavenim podvozku atd.no proc ne? v tv byli zpomalene zabery z monaka prejezdu prez obrubniky. Ferrari prejelo a kolo se hned vratilo zpet ( zjednodusene receno :) ) virgin to trosku rozhazovalo a RB mel velmi dlouho predni vnitrni kolo ve vzduchu nez dopadlo ( mam na mysli sikany)... pak tu probehly i snimky elasticity zadniho kridla. Mozna maj veci pritlak a na rovinkach jim to porad jede jako ostatnim. Ja osobne svadim jejich rychlost na genalniho Neweyho a jeho nadseni pro dokonalou aerodynamiku - dyt dyl testovali v aerotunelu :). no POOSLEDNI VEC co me napada je ze renaultek nedodava uplne slabe motory jak se rikalo 14. a klidne se se mnou hadejte. zajimaj me i vase nazory 03

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000156

    uzivatel000156

    XXX
    Dúfam, že sa to raz prevalí a potom uvidíme. Profesionáli bývajú občas deformovaní. 04 Napríklad v letectve sa Američanom dlho darilo tajiť pred rusmi tajomstvo stíhačiek - na riadenie používali namiesto vodorovnej chvostovej plochy delenej na pevnú a pohyblivú časť, pohyblivú celú plochu (plávajúcu). Dovtedy to nikoho nenapadlo, lebo to u pomalých lietadiel nebolo treba.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    XXX
    Určitě to bude něco velice chytré, ale také bych si vsadil, že to bude zároveň i nelegální, jen to dokáží dobře schovat. Proběhli už fotky jak redbuláci nepokrytě šmírujou vnitřek mcl, tak proč chlapci od ferrari či mcl nedělají to samé? Bude to sranda až se alonso bude válet vedle odstaveného rb, aby viděl aspoň něco vzadu 04

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Spekulaci je hodne, tezko rict, v cem je ten figl (pokud vubec nejaky).

    Mozna za to muze genialni Newey a jeho zamereni na co nejdokonalejsi aerodynamiku pri navrhu RB6. Diky nejvyssimu generovanemu pritlaku by logicky mohli dokazat nejrychleji zahrat gumy, coz je v Q3 dulezite.

    Kubica je rychly, ze by pomahali nejak i s vyvojem Renaultu, aby soupere (Ferrari, Mercedes, McLaren) obiral o body? 03

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kecka

    XXX
    Něco takového by to teoreticky být mohlo, ale oni jsou rychlí i v závodě ( pokud se jim nepřihodí něco jao v některých závodech ). V Monaku se Weber po zajetí safety caru do boxů dokázal vždy odpoutat od ostatních a to už asi sbíhavostí nebude. Myslím, že kromě aerodynamických prvků se jim podařilo mimořádně naladit motor. Vždyť Kubica je také dost rychlý.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000156

    uzivatel000156

    XXX
    To by ma tiež zaujímalo. Napadá ma taká blbosť - možno zmenia na kvalifikačné kolo zbiehavosť aby mali teplejšie gumy.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Sbihavosti to nebude.. je to navic vec, ktera je jednoducha na vyzkouseni, tu ale maji vsichni podle me optimalne.
      Stejne by to (vetsi negativni nastaveni) zahrivalo jen kraje pneumatik, navic pri nezadoucim treni, coz by v mensi mire negativne ovlivnilo i rychlost.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Lobobery

      XXX
      To zní sice dobře, ale na tak "lehkou" věc by snad Ferrari přišlo ne?04

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama