DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari si rychlost Red Bullu nedokáže vysvětlit

Fernando Alonso přiznal, že Ferrari si nedokáže vysvětlit rychlost Red Bullu v letošní sezóně. Ten vyhrál letos všechny kvalifikace a dominuje i průběžnému pořadí, ve kterém vede o 20 bodů před italským týmem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari si rychlost Red Bullu nedokáže vysvětlit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 26.05.2010 07:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 2 lidé) 25.05.2010 12:13
Sbihavosti to nebude.. je to navic vec, ktera je… »
» uzivatel000156 (Hlasoval 1 člověk) 25.05.2010 10:46
To by ma tiež zaujímalo. Napadá ma taká blbosť -… »
» uzivatel000190 (Hlasoval 1 člověk) 25.05.2010 12:01
Určitě to bude něco velice chytré, ale také bych… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000156

    uzivatel000156

    XXX
    To mi pripomína moju ďaľšiu špekuláciu, že majú exponenciálny priebeh odpruženia a tlmenia. Aerodynamika nie je len zvyšovanie prítlaku, ale musí to byť s čo najmenším odporom. Je obdivuhodné do akých detailov idú pri zmenšovaní odporu. Zmenšovanie prierezu výstupnej "rúry", odstraňovanie rôznych otvorov a výstupkov podľa konkrétnej trate...

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    XXX
    Renault určitě letos motory dotáhl zpět na špičku a to nejen spotřebou, ale i výkonem. Ohledně toho ostatního co má rb tak na žádnou genialitu moc nevěřím, v ostatních týmech nejsou žádné trubky. A pokud je to opravdu něco převratného tak to rozhodně není aero, ale něco "uvnitř" (zavěšení, podvozek, atd.) - ať už legálního či nikoliv.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000232

    uzivatel000232

    XXX
    "nedokáží vysvětlit..." to znamená že na to konečně přišli 11

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Rock_Shock

    XXX
    Ja sem chytil spoustu spekulaci... zacalo to nastavenim podvozku atd.no proc ne? v tv byli zpomalene zabery z monaka prejezdu prez obrubniky. Ferrari prejelo a kolo se hned vratilo zpet ( zjednodusene receno :) ) virgin to trosku rozhazovalo a RB mel velmi dlouho predni vnitrni kolo ve vzduchu nez dopadlo ( mam na mysli sikany)... pak tu probehly i snimky elasticity zadniho kridla. Mozna maj veci pritlak a na rovinkach jim to porad jede jako ostatnim. Ja osobne svadim jejich rychlost na genalniho Neweyho a jeho nadseni pro dokonalou aerodynamiku - dyt dyl testovali v aerotunelu :). no POOSLEDNI VEC co me napada je ze renaultek nedodava uplne slabe motory jak se rikalo 14. a klidne se se mnou hadejte. zajimaj me i vase nazory 03

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000156

    uzivatel000156

    XXX
    Dúfam, že sa to raz prevalí a potom uvidíme. Profesionáli bývajú občas deformovaní. 04 Napríklad v letectve sa Američanom dlho darilo tajiť pred rusmi tajomstvo stíhačiek - na riadenie používali namiesto vodorovnej chvostovej plochy delenej na pevnú a pohyblivú časť, pohyblivú celú plochu (plávajúcu). Dovtedy to nikoho nenapadlo, lebo to u pomalých lietadiel nebolo treba.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    XXX
    Určitě to bude něco velice chytré, ale také bych si vsadil, že to bude zároveň i nelegální, jen to dokáží dobře schovat. Proběhli už fotky jak redbuláci nepokrytě šmírujou vnitřek mcl, tak proč chlapci od ferrari či mcl nedělají to samé? Bude to sranda až se alonso bude válet vedle odstaveného rb, aby viděl aspoň něco vzadu 04

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Spekulaci je hodne, tezko rict, v cem je ten figl (pokud vubec nejaky).

    Mozna za to muze genialni Newey a jeho zamereni na co nejdokonalejsi aerodynamiku pri navrhu RB6. Diky nejvyssimu generovanemu pritlaku by logicky mohli dokazat nejrychleji zahrat gumy, coz je v Q3 dulezite.

    Kubica je rychly, ze by pomahali nejak i s vyvojem Renaultu, aby soupere (Ferrari, Mercedes, McLaren) obiral o body? 03

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kecka

    XXX
    Něco takového by to teoreticky být mohlo, ale oni jsou rychlí i v závodě ( pokud se jim nepřihodí něco jao v některých závodech ). V Monaku se Weber po zajetí safety caru do boxů dokázal vždy odpoutat od ostatních a to už asi sbíhavostí nebude. Myslím, že kromě aerodynamických prvků se jim podařilo mimořádně naladit motor. Vždyť Kubica je také dost rychlý.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000156

    uzivatel000156

    XXX
    To by ma tiež zaujímalo. Napadá ma taká blbosť - možno zmenia na kvalifikačné kolo zbiehavosť aby mali teplejšie gumy.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Sbihavosti to nebude.. je to navic vec, ktera je jednoducha na vyzkouseni, tu ale maji vsichni podle me optimalne.
      Stejne by to (vetsi negativni nastaveni) zahrivalo jen kraje pneumatik, navic pri nezadoucim treni, coz by v mensi mire negativne ovlivnilo i rychlost.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Lobobery

      XXX
      To zní sice dobře, ale na tak "lehkou" věc by snad Ferrari přišlo ne?04

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama