DISKUZE K ČLÁNKU Bridgestone chválí Buttona a Kubicu za šetrnou jízdu

Vítěze včerejšího závodu Jensona Buttona již delší dobu někteří vyzdvihují za jeho jemný styl řízení a ohleduplnost k pneumatikám. Ve včerejší Velká ceně Austrálie mu tato schopnost pomohla k vítězství.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Bridgestone chválí Buttona a Kubicu za šetrnou jízdu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 29.03.2010 21:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasoval 1 člověk) 29.03.2010 12:18
Lec Hamasima pochvalil pouze prvni dva 03»

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Hr3bec

    XXX
    Rekl bych ze odjet cely zavod na mekkych gumach je spatny krok. Mekke gumy by mely dat tak 20 kol a konec takhle je to o nicem. Ikdyz byl zavod zajimavy a dramaticky porad tu zustava nemoznost predjizdeni coz se jasne ukazalo na konci kdyz Lewis dojel Ferrari. Meli by stim neco udelat.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • _ACE

      XXX
      Předjižděni neni nemožne už si nejsem jisty co vlastně fanoušci chtějí. Hamilton to na Alonsa zkoušel, budoval si pozici skoro v každé zatáčce a čekal na okamžik, kdy Alonso zaváhá, popřípadě už bude mít pneumatiky v takovém stavu, kdy ani defenzivní jízda nepomůže. Díky tomu jsme mohli sledovat několik velice napínavých kol - nebo minimálně pro mě napínavých. Což je pro mě daleko více povznášející, než kdyby jej Hamilton dojel, a střihl na trakci po výjezdu ze zatáčky.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Lec Hamasima pochvalil pouze prvni dva 03
    Massu radeji nehodnotim, vcera me zklamal, pusobil spise jako brzda. Alonso pochvalu rozhodne zaslouzi za to, jak se prokousal dopredu, to byla parada. Ale za management pneumatik, nevim.. to si netroufam posoudit vzhledem k tomu, ze se ke konci uz jen plahocil za svym partakem.
    Z live-timingu slo mj. videt, kdoze to je v posledni fazi zavodu (z pilotu jedoucich jednozastavkovou strategii) nejrychlejsi!

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Arry

    XXX
    Myslím, že oba jezdci ferrari by na tom byli velmi podobně. Oproti Buttonovi jeli podstatnou část závodu těsně za Kubicou (a Alonso za Massou), čímž samozřejmě ztráceli aerodynamický přítlak (mimo jiné kvůli dvojitým difuzorům) a více zatěžovali gumy.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama