DISKUZE K ČLÁNKU Williamsu došla se Sargeantem trpělivost, už v Monze jej nahradí nováček Colapinto
Williams oznámil, že se předčasně rozchází se svým závodním pilotem Loganem Sargeantem, který svými výkony vedení týmy zklamal. Místo něj povolávají z Formule 2 Franca Colapinta.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Williamsu došla se Sargeantem trpělivost, už v Monze jej nahradí nováček Colapinto
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
juras
21:20 29.08.2024 88.103.92.XXXA koho máš na mysli? Kdo by byl jednoznačně lepší a zaručil že Williams v závěru sezony zúročí vylepšení představena v Zandvoortu?
Vezmi taky v potaz různé vazby eventuálních kandidátů a skutečnost že Colapinto je v juniorském programu Williamsu.
Třeba Antonelli...mluví se o něm v superlativech...a přitom je v průběžném hodnocení F2 za Colapintem.-
RoBertino
23:30 29.08.2024 185.63.97.XXXJak jsem uváděl už dříve, nižší kategorie sice jsou do jisté míry vypovídající, ale v jistých případech nikoli rozhodující. Colapinto dává smysl s ohledem na akademii a také americký trh, tím do jisté míry Sargeanta dokáže nahradit. V květnu jsem psal, že to má Logan krajně nahnuté a ač nejsem velkým stoupencem nesmyslných konspirací, chvíliemi mi přišlo, že tým jen čeká na záminku, myšleno další crash bum bang, aby mohl se ctí a "velkými díky za jeho práci a při další kariéře" ukončit (možná jen dočasně) kariéru pilota F1.-
juras
13:50 30.08.2024 176.97.15.XXXAbych řekl pravdu, loni se Logan učil, pro mě byl hájenej a měl mít čas se učit.
Letos už měl být blíž Albonovi a měl být vidět pokrok...sice je pravda že Williams nastoupil do sezóny s mizerným autem, ale to nic nemění na faktu že Sargeant měl ukázat pokrok.
Bouračky naopak přibyly...a dnes jsou velké škody na autě pro tým velmi nepříjemné...v Zandvoortu podle mě tou ránou Logan všechno podtrhl.
Jinak podle mě už žádná další kariéra v F1 pro Sargeanta nebude...
-
-
tom11
08:30 30.08.2024 37.48.51.XXXnetvrdím, že jednoznačně lepší. píši "někoho jiného, než nováčka". z toho plyne, že mám na mysli někoho, kdo už ve voze F1 seděl při závodě. to jen na upřesnění mých myšlenkových pochodů.
tím může být zrovna A.K.(47) Antonelli, ( ten by dával smysl vzhledem k dodavateli motorů pro Wilíky a jeho angažmá příští rok u Mercedesu ), případně mladej Šumák ( ten zase s ohledem na neporovnatelně větší zkušenosti ) a když půjdeme hooodně do absurdna tak mne napadá ještě návrat Vettela - to by zase byla unikátní bomba a o Williamsu by se psalo a mluvilo víc, než o zbytku F1. to by taky nebylo k zahození. Ale ten by asi, při vší úctě, s takovou pauzou zase lepší jezdeckou volbou nebyl.
ale to je vše jen KDYBY, spekulace a názor fanouška. čili nic relevantního a jak se říká - ukázaná platí. takže, jak k píšu - třeba se mladej Colapinto chytne a nějaké body Williamsu přiveze.-
juras
13:43 30.08.2024 176.97.15.XXXTak já si myslím že od toho mají týmy své juniorské programy...jinak by postrádaly smysl. A brát Antonelliho když mají Colapinta?
Smysl by mi dávalo kdyby byl k dispozici třeba Magnussen (dávám příklad).
Nevím, já osobně považuju Micka "pouze" za syna legendárního Michaela...řekl bych, pokud to srovnám optikou s Rosbergama...že Nico Micka jednoznačně převyšuje...ale ani ten není na úrovni otce. Takže mě Mick vůbec nedává smysl.
Vettel...to by byla jiná...ale podle mě vzhledem k pauze a tomu že ani nikde pokud vím na profesionální úrovni nezávodí je taky nesmysl.
Williamsu už zas o tolik letos nejde...potřebuje spíš aby otestoval co půjde na auta na příští rok...bylo by velké zklamání mít dvojici Albon-Sainz a auto na letošní úrovni.
Jsem na Colapinta zvědavej...předchází ho pověst bojovníka.-
jumpman
15:13 30.08.2024 95.80.230.XXXZa mě mladej schumacher nedostal reálnou příležitost ukázat co v něm je, steiner ho psychicky semlel. A nesouhlasím s názorem, že by williamsu nic nepřinesl, když dva roky pracuje na simulátoru mercedesu, čili vidí co mercedes zkouší a vyvíjí. Navíc by určitě donesl zajímavou hromádku financí, což by se zrovna williamsu určitě hodilo s výhledem na vývoj auta pro rok 26.
Mladej antoneli by zase znamenal zlepšení postavení u mercedesu a sice nejspíš ne přímou finanční podporu, ale díly zdarma... Oba dva piloti dávají smysl pro budoucí směřování williamsu. Co přináší Colapinto? Kromě toho, že může williams říct, že dal šanci svému odchovanci tak vůbec nic... Je tam spíš riziko toho, že dopadne stejně jako saergant s hromadou rozbitého karbonu...-
juras
16:38 30.08.2024 88.103.92.XXXPro mě je Mick uzavřená kapitola...pro něj je smrtící to že je synem Michaela...a jeho úrovně nedosahuje...to že se dostal až do F1 bylo z velké části díky jménu...v okamžiku kdy se "láme chleba" nepředvedl nic co by ho v F1 etablovalo a na čem by mohl stavět ten kdo by se rozhodl jeho služby využívat.
Jakkoliv je to kruté, je to bohužel fakt.
Antonelli? Myslíš toho nováčka co to opřel do bariéry v Parabolice?
Myslím že Williams letos angažováním Sainze a prodloužením smlouvy s Albonem ukázal vzestup ambicí...ty výhody co jsi jmenoval jsou hodné týmu který je vděčný za každý dolar a nebo nějakou protihodnotu za to že nechá sednout do kokpitu v podstatě platícího pilota.
Mercedes dneska posadil Antonelliho do monopostu a zdá se že ta zdrženlivost a otálení s jeho angažováním na místo Hamiltona má své opodstatnění.-
RoBertino
16:59 30.08.2024 185.63.97.XXXJméno může poněkud brzdit, ale je třeba si dávat věci do určitých souvislostí. Jistý Damon Hill předvedl ve své první sezóně marný boj s Brabhamem a spousta lidí nad ním zlomila hůl. Pak se zreinkarnoval ve špičkovém Williamsu a nakonec to dotáhl až na mistra světa. Mickovi tuhle šanci nikdo neposkytl, takže jeho hodnocení je poněkud komplikovanější. Pravda, byly tam nějaké bouračky, ale také určitý progres.-
juras
20:55 30.08.2024 88.103.92.XXXPříběh Damona Hilla znám dost podrobně...ve Williamsu dostal šanci díky tomu že si ho prověřil v roli testovacího pilota...anabázi v Brabhamu vůbec nelze srovnávat se sezónou Micka v Haasu.
Mick odjel celou sezonu v monopostu který patřil do středu pole, ale zůstal ve stínu Magnussena...ale jak píšeš měl dost karambolů.
Damon Hill odjel v tragickém Brabhamu necelou polovinu sezony, v závodech které absolvoval vedle Van de Poeleho se jen on tuším třikrát dokázal vůbec kvalifikovat do závodu...a Brabham sezónu vůbec nedokončil.
Neříkám že Mick úplně zklamal...ale s tvrzením že jméno v jeho případě může trochu brzdit nesouhlasím...brzdí...a zásadně. Mick bude vždy srovnáván s Michaelem...a oproti svému otci není žádná megastar...to je prostě holý fakt. Proto o něj není v F1 prakticky zájem. Pokud se jeho jméno skloňuje, pak kvůli jménu a s tím spojenými případnými profity ve formě lákadla pro sponzory apod.
Pravdou je že Damon to měl přece jen jednodušší...Graham byl pravý anglicky gentleman, určitě i velmi dobrý závodník..ale megastar typu Jimmi Clark ale nebyl.
Ovšem na rozdíl od Micka kterému zásadně pomohlo jeho jméno v kariéře až k F1...Damon si tu šanci u Williamu doslova odpracoval a vydřel. Zas po pravdě musím dodat že tehdy to ještě šlo...investovat ohromnou pili a pracovitost a prosadit se...dnes bez peněz a správně podpory mladým pilotům nestačí ani kdyby pracovali 25 hodin denně.
-
-
-
Loqenc
12:54 31.08.2024 85.71.3.XXXWolf bude Micka obhajovat, jak nedostal šanci a jak se strašně zlepšil od doby co jezdil za Haas. Ale šanci v tréninku a sedačku dá raději nováčkovi Antonellimu. Proč asi? A co znamená dostat šanci? Dvě sezóny vedle Magnussena je málo? Kevin navíc nebude nějaký superjezdec, když se podíváme, jak ho letos zajíždí Hulk.
-
-
-
-
-
juras
19:24 29.08.2024 88.103.92.XXXTak pokud si nalijeme čistého vína....Logan se letos v podstatě nikam neposunul, srovnání s Albonem je neůprosné.
Nejsem příznivec vyhazovů pilotů uprostřed sezóny, ale na druhou stranu je dnes na "čekané" spousta mladých pilotů kteří by měli dostat šanci...jako třeba letos dostal Bearman.
Kromě toho Colapinto je Argentinec...mě to evokuje Carlose Reutemanna...takže uvidíme. I když se mu bude dařit...ve Williamsu už místo příští rok není...ale třeba může projevit zájem někdo jiný.
Williams udělal v Zandvortu krok kupředu, Monza pro něj může být úspěšná.
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek