DISKUZE K ČLÁNKU Williamsu došla se Sargeantem trpělivost, už v Monze jej nahradí nováček Colapinto

Williams oznámil, že se předčasně rozchází se svým závodním pilotem Loganem Sargeantem, který svými výkony vedení týmy zklamal. Místo něj povolávají z Formule 2 Franca Colapinta.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Williamsu došla se Sargeantem trpělivost, už v Monze jej nahradí nováček Colapinto

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 31.08.2024 12:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 2 lidé) 30.08.2024 08:30
netvrdím, že jednoznačně lepší. píši "někoho… »
» juras (Hlasoval 1 člověk) 29.08.2024 19:24
Tak pokud si nalijeme čistého vína....Logan se… »
» juras (Hlasoval 1 člověk) 30.08.2024 13:43
Tak já si myslím že od toho mají týmy své… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    194.212.104.XXX
    Trošku nečekané. Ne ten vyhazov opravdu slabého Sargenta, ale ta nominace Colapinta. Pokud by chtěli dobré výsledky a body, předpokládal bych někoho jiného, než nováčka. Ale třeba se chytne. Držím mu palce 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      A koho máš na mysli? Kdo by byl jednoznačně lepší a zaručil že Williams v závěru sezony zúročí vylepšení představena v Zandvoortu?
      Vezmi taky v potaz různé vazby eventuálních kandidátů a skutečnost že Colapinto je v juniorském programu Williamsu.
      Třeba Antonelli...mluví se o něm v superlativech...a přitom je v průběžném hodnocení F2 za Colapintem.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • RoBertino

        RoBertino

        185.63.97.XXX
        Jak jsem uváděl už dříve, nižší kategorie sice jsou do jisté míry vypovídající, ale v jistých případech nikoli rozhodující. Colapinto dává smysl s ohledem na akademii a také americký trh, tím do jisté míry Sargeanta dokáže nahradit. V květnu jsem psal, že to má Logan krajně nahnuté a ač nejsem velkým stoupencem nesmyslných konspirací, chvíliemi mi přišlo, že tým jen čeká na záminku, myšleno další crash bum bang, aby mohl se ctí a "velkými díky za jeho práci a při další kariéře" ukončit (možná jen dočasně) kariéru pilota F1.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          176.97.15.XXX
          Abych řekl pravdu, loni se Logan učil, pro mě byl hájenej a měl mít čas se učit.
          Letos už měl být blíž Albonovi a měl být vidět pokrok...sice je pravda že Williams nastoupil do sezóny s mizerným autem, ale to nic nemění na faktu že Sargeant měl ukázat pokrok.
          Bouračky naopak přibyly...a dnes jsou velké škody na autě pro tým velmi nepříjemné...v Zandvoortu podle mě tou ránou Logan všechno podtrhl.
          Jinak podle mě už žádná další kariéra v F1 pro Sargeanta nebude...

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        37.48.51.XXX
        netvrdím, že jednoznačně lepší. píši "někoho jiného, než nováčka". z toho plyne, že mám na mysli někoho, kdo už ve voze F1 seděl při závodě. to jen na upřesnění mých myšlenkových pochodů.
        tím může být zrovna A.K.(47) Antonelli, ( ten by dával smysl vzhledem k dodavateli motorů pro Wilíky a jeho angažmá příští rok u Mercedesu ), případně mladej Šumák ( ten zase s ohledem na neporovnatelně větší zkušenosti ) a když půjdeme hooodně do absurdna tak mne napadá ještě návrat Vettela - to by zase byla unikátní bomba a o Williamsu by se psalo a mluvilo víc, než o zbytku F1. to by taky nebylo k zahození. Ale ten by asi, při vší úctě, s takovou pauzou zase lepší jezdeckou volbou nebyl.
        ale to je vše jen KDYBY, spekulace a názor fanouška. čili nic relevantního a jak se říká - ukázaná platí. takže, jak k píšu - třeba se mladej Colapinto chytne a nějaké body Williamsu přiveze.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • RoBertino

          RoBertino

          185.63.97.XXX
          Svatá pravda, Tome. Stačí se obrátit o dva roky zpátky - Nyck de Vries to tehdy dokázal a dokonce na voze stejné značky. Je pravda, že to, co se dělo potom, už tak radostné nebylo, ale to je zase jiná kapitola.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          176.97.15.XXX
          Tak já si myslím že od toho mají týmy své juniorské programy...jinak by postrádaly smysl. A brát Antonelliho když mají Colapinta?
          Smysl by mi dávalo kdyby byl k dispozici třeba Magnussen (dávám příklad).
          Nevím, já osobně považuju Micka "pouze" za syna legendárního Michaela...řekl bych, pokud to srovnám optikou s Rosbergama...že Nico Micka jednoznačně převyšuje...ale ani ten není na úrovni otce. Takže mě Mick vůbec nedává smysl.
          Vettel...to by byla jiná...ale podle mě vzhledem k pauze a tomu že ani nikde pokud vím na profesionální úrovni nezávodí je taky nesmysl.
          Williamsu už zas o tolik letos nejde...potřebuje spíš aby otestoval co půjde na auta na příští rok...bylo by velké zklamání mít dvojici Albon-Sainz a auto na letošní úrovni.
          Jsem na Colapinta zvědavej...předchází ho pověst bojovníka.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            95.80.230.XXX
            Za mě mladej schumacher nedostal reálnou příležitost ukázat co v něm je, steiner ho psychicky semlel. A nesouhlasím s názorem, že by williamsu nic nepřinesl, když dva roky pracuje na simulátoru mercedesu, čili vidí co mercedes zkouší a vyvíjí. Navíc by určitě donesl zajímavou hromádku financí, což by se zrovna williamsu určitě hodilo s výhledem na vývoj auta pro rok 26.
            Mladej antoneli by zase znamenal zlepšení postavení u mercedesu a sice nejspíš ne přímou finanční podporu, ale díly zdarma... Oba dva piloti dávají smysl pro budoucí směřování williamsu. Co přináší Colapinto? Kromě toho, že může williams říct, že dal šanci svému odchovanci tak vůbec nic... Je tam spíš riziko toho, že dopadne stejně jako saergant s hromadou rozbitého karbonu...

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • juras

              juras

              88.103.92.XXX
              Pro mě je Mick uzavřená kapitola...pro něj je smrtící to že je synem Michaela...a jeho úrovně nedosahuje...to že se dostal až do F1 bylo z velké části díky jménu...v okamžiku kdy se "láme chleba" nepředvedl nic co by ho v F1 etablovalo a na čem by mohl stavět ten kdo by se rozhodl jeho služby využívat.
              Jakkoliv je to kruté, je to bohužel fakt.
              Antonelli? Myslíš toho nováčka co to opřel do bariéry v Parabolice?

              Myslím že Williams letos angažováním Sainze a prodloužením smlouvy s Albonem ukázal vzestup ambicí...ty výhody co jsi jmenoval jsou hodné týmu který je vděčný za každý dolar a nebo nějakou protihodnotu za to že nechá sednout do kokpitu v podstatě platícího pilota.
              Mercedes dneska posadil Antonelliho do monopostu a zdá se že ta zdrženlivost a otálení s jeho angažováním na místo Hamiltona má své opodstatnění.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • RoBertino

                RoBertino

                185.63.97.XXX
                Jméno může poněkud brzdit, ale je třeba si dávat věci do určitých souvislostí. Jistý Damon Hill předvedl ve své první sezóně marný boj s Brabhamem a spousta lidí nad ním zlomila hůl. Pak se zreinkarnoval ve špičkovém Williamsu a nakonec to dotáhl až na mistra světa. Mickovi tuhle šanci nikdo neposkytl, takže jeho hodnocení je poněkud komplikovanější. Pravda, byly tam nějaké bouračky, ale také určitý progres.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • juras

                  juras

                  88.103.92.XXX
                  Příběh Damona Hilla znám dost podrobně...ve Williamsu dostal šanci díky tomu že si ho prověřil v roli testovacího pilota...anabázi v Brabhamu vůbec nelze srovnávat se sezónou Micka v Haasu.
                  Mick odjel celou sezonu v monopostu který patřil do středu pole, ale zůstal ve stínu Magnussena...ale jak píšeš měl dost karambolů.
                  Damon Hill odjel v tragickém Brabhamu necelou polovinu sezony, v závodech které absolvoval vedle Van de Poeleho se jen on tuším třikrát dokázal vůbec kvalifikovat do závodu...a Brabham sezónu vůbec nedokončil.
                  Neříkám že Mick úplně zklamal...ale s tvrzením že jméno v jeho případě může trochu brzdit nesouhlasím...brzdí...a zásadně. Mick bude vždy srovnáván s Michaelem...a oproti svému otci není žádná megastar...to je prostě holý fakt. Proto o něj není v F1 prakticky zájem. Pokud se jeho jméno skloňuje, pak kvůli jménu a s tím spojenými případnými profity ve formě lákadla pro sponzory apod.
                  Pravdou je že Damon to měl přece jen jednodušší...Graham byl pravý anglicky gentleman, určitě i velmi dobrý závodník..ale megastar typu Jimmi Clark ale nebyl.
                  Ovšem na rozdíl od Micka kterému zásadně pomohlo jeho jméno v kariéře až k F1...Damon si tu šanci u Williamu doslova odpracoval a vydřel. Zas po pravdě musím dodat že tehdy to ještě šlo...investovat ohromnou pili a pracovitost a prosadit se...dnes bez peněz a správně podpory mladým pilotům nestačí ani kdyby pracovali 25 hodin denně.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • Loqenc

              Loqenc

              85.71.3.XXX
              Wolf bude Micka obhajovat, jak nedostal šanci a jak se strašně zlepšil od doby co jezdil za Haas. Ale šanci v tréninku a sedačku dá raději nováčkovi Antonellimu. Proč asi? 03 A co znamená dostat šanci? Dvě sezóny vedle Magnussena je málo? Kevin navíc nebude nějaký superjezdec, když se podíváme, jak ho letos zajíždí Hulk.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Tak pokud si nalijeme čistého vína....Logan se letos v podstatě nikam neposunul, srovnání s Albonem je neůprosné.
    Nejsem příznivec vyhazovů pilotů uprostřed sezóny, ale na druhou stranu je dnes na "čekané" spousta mladých pilotů kteří by měli dostat šanci...jako třeba letos dostal Bearman.
    Kromě toho Colapinto je Argentinec...mě to evokuje Carlose Reutemanna...takže uvidíme. I když se mu bude dařit...ve Williamsu už místo příští rok není...ale třeba může projevit zájem někdo jiný.
    Williams udělal v Zandvortu krok kupředu, Monza pro něj může být úspěšná.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama