DISKUZE K ČLÁNKU Risk s letošním vozem se nemusí vyplatit, uznává Red Bull. Odchod Neweyho není příčinou propadu
Technický ředitel Red Bullu Pierre Waché připouští, že některé riskantní kroky, které zvolili při vývoji letošního vozu RB20, se jim nakonec nemusí vyplatit. Konkurence se na ně dotáhla, příčinou relativního zpomalení ale není odchod geniálního konstruktéra Adriana Neweyho.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Risk s letošním vozem se nemusí vyplatit, uznává Red Bull. Odchod Neweyho není příčinou propadu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» SergioPÉREZ
(Hlasoval 1 člověk)
20.08.2024 13:46
Začátkem 80´ let Colin Chapman zariskoval s novou… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Starý Veterán
17:55 20.08.2024 85.193.1.XXXZa viditelným podváděním bych viděl spíše dvojité difuzory v době jejich zákazu, či např. velice zvláštní dým linoucí se z "jistě legálního" motoru Ferrari atd...
To bylo na první pohled vidět. Toto úplně vidět nebylo. -
SergioPÉREZ
13:46 20.08.2024 178.72.195.XXXZačátkem 80´ let Colin Chapman zariskoval s novou konstrukcí (Lotus 80) a osvědčený Lotus 79 už nebral moc vážně. A lup! konkurence, hlavně Williams nemeškal a s vděčností po něm sáhl a lup! Alan Jones přivezl Titul Mistra světa F1 -
GRAHAM
10:32 20.08.2024 109.81.115.XXXZa propadem může být náhlá změna pravidel, v nichž přibyl odstavec o zákazu proměnlivého brzdného účinku mezi oběma stranami nápravy, což podle zákulisních informací Red Bull využíval u svého brake-by-wire systému.
Pamatujete, jak měl Max zaseklé jedno zadní kolo a shořelo mu to a končil. Tak to bylo ono. A bylo to venku. Viditelně "podváděli".-
Hwrychlik H.
20:09 21.08.2024 109.81.126.XXXA zásluhou toho byli také rychlí na rovinkách. Protože si mohli dovolit menší přítlak, protože nedotáčivost vlivem přítlaku vyřešilo přibrzdění zadního vnitřního kola. A některé hlasy říkají, že to bylo nelegální i bez změny pravidel, protože nastavení brzd nesmí řešit žádná automatika. Otázkou je, kdo nebo co a jak to přibrzdění řídilo. McL na to měl kdysi extra pedál.
A ještě je otázka, zda to dokázalo to kolo přibrzdit i na výjezdu, kdy už se šláplo na plyn.
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek