DISKUZE K ČLÁNKU Risk s letošním vozem se nemusí vyplatit, uznává Red Bull. Odchod Neweyho není příčinou propadu

Technický ředitel Red Bullu Pierre Waché připouští, že některé riskantní kroky, které zvolili při vývoji letošního vozu RB20, se jim nakonec nemusí vyplatit. Konkurence se na ně dotáhla, příčinou relativního zpomalení ale není odchod geniálního konstruktéra Adriana Neweyho.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Risk s letošním vozem se nemusí vyplatit, uznává Red Bull. Odchod Neweyho není příčinou propadu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 20.08.2024 18:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 20.08.2024 10:32
Za propadem může být náhlá změna pravidel, v… »
» Petr (Hlasoval 1 člověk) 20.08.2024 18:41
Funguje, jen je potřeba počkat na načtení celé… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Starý Veterán

    Starý Veterán

    85.193.1.XXX
    A opět nefunguje řazení příspěvků...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Starý Veterán

    Starý Veterán

    85.193.1.XXX
    Za viditelným podváděním bych viděl spíše dvojité difuzory v době jejich zákazu, či např. velice zvláštní dým linoucí se z "jistě legálního" motoru Ferrari atd...
    To bylo na první pohled vidět. Toto úplně vidět nebylo.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    178.72.195.XXX
    Začátkem 80´ let Colin Chapman zariskoval s novou konstrukcí (Lotus 80) a osvědčený Lotus 79 už nebral moc vážně. A lup! konkurence, hlavně Williams nemeškal a s vděčností po něm sáhl a lup! Alan Jones přivezl Titul Mistra světa F1 12 12 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.115.XXX
    Za propadem může být náhlá změna pravidel, v nichž přibyl odstavec o zákazu proměnlivého brzdného účinku mezi oběma stranami nápravy, což podle zákulisních informací Red Bull využíval u svého brake-by-wire systému.

    Pamatujete, jak měl Max zaseklé jedno zadní kolo a shořelo mu to a končil. Tak to bylo ono. A bylo to venku. Viditelně "podváděli".

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alosno v F1 stále předvádí výborné výkony

Skončí Alonso v F1 v roce 2026? Briatore promlouvá o budoucnosti svého svěřence

Stefano Domenicali věří, že máme před sebou spoustu vzrušujících závodů

Jakou sezónu můžeme očekávat v roce 2025 a proč se po ní změní pravidla? Odpovídá Domenicali

Mario Andretti je výraznou ikonou motorsportu

Liberty Media musí čelit vyšetřování na americké půdě

Lando Norris v GP Maďarska

McLaren moc novinek nenasazuje, přesto je Red Bullu nejblíže. "Norris může vyhrát titul," myslí si Hamilton

Ayrton Senna nebyl jen tvrdý a nekompromisní soupeř

Jiná tvář Ayrtona Senny. Dokázal kolegovi zachránit život + VIDEO

Mick Schumacher

Proč nikdo v F1 nechce mladého Schumachera? Villeneuve odpovídá

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

"Poskakování nelze simulovat, dosáhli jsme obrovského pokroku," tvrdí šéf Ferrari

Jonathan Wheatley je další důležitou osobou opouštějící Red Bull

Red Bull chce další odchod v manažerské oblasti řešit z vlastních zdrojů

Lewis Hamilton a George Russell mohou nerušeně odpočívat, běh Mercedesu se ale nezastaví

Je letní přestávka v F1 opravdu "okurkovou sezónou"?

  • Pátek

    • 1. Trénink (12:30 - 13:30)
    • 2. Trénink (16:00 - 17:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama