DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton upřímně věří, že Mercedes vyhraje další titul. Zlepšení by mělo být vidět již v Melbourne

Jezdec Lewis Hamilton vůbec nepochybuje o tom, že se jeho Mercedesu v budoucnu znovu podaří vybojovat mistrovský titul. Popírá, že by za jeho přestupem k Ferrari stála ztráta víry ve schopností Stříbrných šípů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton upřímně věří, že Mercedes vyhraje další titul. Zlepšení by mělo být vidět již v Melbourne

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 24.03.2024 07:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Fanda.LH (Hlasoval 1 člověk) 21.03.2024 13:16
Nesmysl, tankování jen ničilo závodění na trati,… »
» Fanda.LH (Hlasoval 1 člověk) 21.03.2024 18:39
V první řadě téměř žádné závodění na trati… »
» jumpman (Hlasoval 1 člověk) 21.03.2024 19:58
sorry, ale že neprobíhalo závodění byla příčinou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.115.XXX
    Tankovaní :( možnost) Lehkého monopostu, menšího opotřebení pneumatik, možnost použití měkkčích pneumatik, více se tlačilo na pilu, méně kroužení. Samozřejmě by to chtělo více variant pneumatik.

    Všichni rozhodně to samé nedělali....

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Je to úplný nesmysl... Tím to samé, myslím způsob jak nad tím přemýšleli a to bylo vyhnout se jakýmkoli soubojům na trati... A to je logické, souboje jen zdržují... Ve chvíli, kdy jste na stejné strategii, tak se jim vyhnout nemůžeš a proto to teď funguje...

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.115.XXX
        Ty máš ve všem vždy jasno,černobíé uvažování.-...ale k věci ono pak pokrýt více obranných strategií je problém o to tu jde.Když potřebuješ pokrýt tři různé strategie protivníků a nebavím se o jednom monopstu máš problém. Takže NE, nemáš pravdu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.60.XXX
          Je to diskuze, je to zábava, neber to zle... Každopádně v F1 je těžké úplně všechno... Problém je, že jezdci týmy jsou na takové úrovni, že to všechno zvládají skvěle...

          Já bych nebyl tak radikální, kdybych si nepamatoval tu nudu, neustálé kroužení za sebou a frustraci z toho, že někdo kdo např. patří na 7. místo, tak sice krouží po startu na 3. místě, ale krouží tam jen proto, že má extrémně málo natankováno a až zastaví, tak se propadne tam kam patří... Což bohužel znamená, že narušuje boj v předu, kde ale nemá co dělat a nebojuje vzadu kam patří... A to se dělo pořád dokola... To jak dnes řešíme undercut, overcut, tak se bavíme o rozdílu cca 5sec... Borec zajede o kolo dřív a potenciálně ohrožuje jezdce 5sec před sebou... V době tankování jsme řešili rozdíly 20+sec... Což někomu zní možná super, ale za mě to bylo nah*vno, protože místo soubojů na trati, tak jsem sledoval livetiming a počítal, kdo se kam propadne...

          Proto by mě zajímalo na jaké VC rádi vzpomínáte, že vůči tankování panuje taková nostalgie...

          Za sebe bych vytáhl Turecko 08 souboj LH a FM... Jenže i k tomu bych měl milion ale... Manévr LH na Massu byl jeden z nejkrásnějších manévrů sezóny, takže super... Jenže došlo k němu proto, že byl výrazně lehčí, takže sám o sobě nestačil... Bylo potřeba najet náskok, to se nepodařilo a tak se LH stejně propadl zpátky... Nechybělo moc a propadl se i za KR, který po startu ztratil čas, když kolidoval s Kovalainenem... I když na ten závod si vzpomenu v pozitivním duchu, tak s chladnou hlavou ho nehodnotím až tak skvěle... A to byl jeden z mála...

          Mnozí vzpomenou na Maďarsko 98... Což samozřejmě tehdy byla bomba... Jenže to jdeme do dřevnějších dob a čas nevrátíš... Stálo to hlavně na skvělém výkonu Schumachera... Přirovnal bych to k sestřihům z fotbalových utkání, kdy se vystříhají ty nejlepší akce a mnozí si pak pod pojmem fotbal představují neuvěřitelné kličky, střely z 30m apod... Realita je pak 10ky přihrávek, tam, zpátky a jednou za čas se něco pěkného podaří... To mi přijde, že odpovídá Maďarsku 98... Kdy se to jednou dokonale sešlo a od té doby všichni nostalgicky vzpomínají na tankování...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    37.48.42.XXX
    kéž by.
    ale až za McL 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.115.XXX
    Ufff dříve to šlo kapku vyladit tankováním, lehčím autem, měkkčí pneumatikou....teď nejde vymyslet nic, snad jen ty hřebíky hodit na trat... 12 03 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Nesmysl, tankování jen ničilo závodění na trati, stejně hrálo do karet těm nejlepším, kteří tak měli větší manévrovací prostor... Nemluvě o tom, že v době neustálých VSC, by to byla totální smrt...

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Hwrychlik H.

        Hwrychlik H.

        109.81.126.XXX
        Čím ničilo závodění na trati? Rád se nechám poučit.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.60.XXX
          V první řadě téměř žádné závodění na trati neprobíhalo, celá strategie byla postavena na tom se boji na trati vyhnout a tomu byla přizpůsobena strategie ohledně tankování... Takže než za někým kroužit, tak raději do depa natankovat, vyjet na čistým vzduchu a kroužit sám...

          V tomhle byl průkopník Bernie, když začal experimentovat se strategiemi... Nejdříve s pneumatikami a tady se nechám rád opravit, pokud je někdo opravdový znalec.. Mám na mysli Argentinu 72, kde Reutemann senzačně zvítězil v kvalifikaci a Bernie popř. někdo z jeho týmu Brabham pak přišel s tím, že odstartují na kvalifikačních pneu, odjedou a pak přezují... Tuším, že se nepovedl start a zkrátka jim to nevyšlo... Nicméně rád se nechám opravit, pokud šířím bludy a přišel s tím někdo před Brabhamem...

          Pak v 80tých letech s Piquetem začali experimentovat s dotankováním během závodu... Kdy jim to zkrátka začalo vycházet...

          Obojí mělo svoje kouzlo, když to bylo nové a neukoukané, ale jak šel čas, tak se z toho stala rutina... Všichni začali dělat to samé a stala se z toho nuda... Proto je dnes tankování zakázané a pneu slouží účelově jako nástroj pro zlepšení show...

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            95.80.230.XXX
            sorry, ale že neprobíhalo závodění byla příčinou aerodynamika a ne tankování. Právě tankování dělalo alespoň závody zajímavé, jinak by se standardně něco dělo na startu a potom jen když to někomu kleklo...
            Zavedení tankování zpět by vedlo k větší taktické rozmanitosti, auta by se mohla postavit menší a lehčí, vidím spíš samá pozitiva... jen by pit netrval 2s...

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • tom11

              tom11

              194.212.104.XXX
              Tak na prodloužení pitu by stačilo omezení počtu mechaniků. 11
              Ale jinak by mě tankování bavilo. Jen si nejsem úplně jistý tím přínosem pro závodění. V dnešní době, kdy je vše přepečlivě naplánované...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              83.240.60.XXX
              Příčin bylo víc, nebylo samozřejmě DRS jako dnes... Za mě tankování prospělo jen několika málo závodům a drtivou většinu totálně zabilo...

              Týmy usilují o hladké závody, moc dobře ví, že souboji jen ztrácí čas, proto zpravidla středopolové týmy a chvost nebojuje s top týmy... Alpine nemá důvod ztrácet čas blokováním RB... A tohle by byl další nástroj v rukách týmů, jak to udělat ještě nudnější...

              Navíc každý nástroj hraje do karet těm nejlepším... Maxovi na čele je jedno jestli mu naordinují krátký sprint na začátek, během kterého všem odjede a pak si dá zastávku "zdarma"... Nebo zda ho naloží a ten náskok, který RB má v rychlosti využijí k tomu, aby natankovali více než konkurence a mohli tak kroužit na čele o mnoho kol déle a neohroženě...

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Hwrychlik H.

            Hwrychlik H.

            109.81.126.XXX
            Na to snad nemá ani cenu nic odpovídat. Prostě pan "já mám vždy pravdu".

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              83.240.60.XXX
              Napiš mi na jaké závody vzpomínáš, kde tankování sehrálo pozitivní roli... To, že si něco vyargumentuji, neznamená, že nepřipoušťím, že se mýlím... Nebo, že to někdo nemůže vidět jinak... Jen jsem zatím neslyšel nic konkrétního...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Hwrychlik H.

                Hwrychlik H.

                109.81.126.XXX
                Třeba Singapore 2008??? A pak hromady závodů kdy nebyly kvůli tankování stejné strategie u poloviny startovního pole???

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  Fanda.LH

                  83.240.60.XXX
                  "Hromady závodů" není argument, ale respektuji, že je to nějaký tvůj dojem, který já mám přesně opačný... Za mě různé strategie nejsou to kvůli čemu F1 sleduji, chci souboje o pozice a to za mě strategie narušují... Ale ok...

                  Nicméně když zmíníš ten Singapur 08... Tak v první řadě ten závod byl zmanipulovaný a ovlivnil ho SC... Je to okruh na kterém se předjíždí fakt špatně, takže se tam jede zvláštním tempem, svádí k podobným výsledkům... Ale ok, kdyby se netankovalo, tak Ferrari neudělá tu chybu a nejspíš by to byl mnohem klidnější závod... Samozřejmě, že tehdy jsem byl rád, že tu chybu udělali a LH získal důležitých 6b k dobru...

                  Ale zpětně mi to nepřijde v pořádku a vlastně jsem ten závody, díky tomu co se stalo, vytěsnil... Když jsem myslel příklad závodu, tak jsem myslel, nějaký příklad strategie, která vedla k atraktivnímu průběhu, kdy člověk ani nedýchá v očekávání jak to dopadne (Což třeba s pneu v posledních letech vidíme, když někdo nasadí měkké na závěr za cenu ztráty v hodnotě pitstopu a pak tu ztrátu masivně stahuje)... Nemyslel jsem příklad toho, kdy tým udělá chybu a jezdec odjede s hadicí... 12

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.60.XXX
    Zatím to je jedna velká tragedie... Lepší průměr v území nikoho...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Uvidíme 17

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

Oscar Piastri vyhrál podivný trénink v Suzuce

První trénink přerušen po nehodě, v druhém se víc stálo než jezdilo. Vyhrál ho Piastri

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama