DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton k Ferrari - chystá se šokující přestup?

Podle zákulisních informací Lewis Hamilton nezakončí svou kariéru u Mercedesu. Hodlá totiž všechny šokovat odchodem k Ferrari, kde by nahradil Carlose Sainze.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton k Ferrari - chystá se šokující přestup?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 36, poslední 04.02.2024 22:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 01.02.2024 15:36
já doufám, že je to jen kachna. Za mě hamilton… »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 01.02.2024 20:21
Stalo se to! Mega bomba! »
» Loqenc (Hlasoval 1 člověk) 01.02.2024 14:21
No o titul by bojovat mohl, ale na dominanci to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jumpman

    jumpman

    95.80.230.XXX
    Fanda.LH - stále mi nefunguje navázání na vlákno.
    Včera jsem si poslechl eisking a zazněla tam věta k zamyšlení. Mladého sainze šéfuje jeho tatík a ten je teď velkou personou v audi a vůbec to nemuselo být tak, že by ferrari sainzovi nenabídlo prodloužení smlouvy, ale sainz mohl říct, že další smlouvu nechce a má už v kapse audi. A audi nebude chtít být na roštu do počtu, navíc sauber má pořád poměrně moderní zázemí, které vybudovalo ještě BMW, takže tam není úplně nereálná možnost toho, že audi může být černým koněm sezony 2026 - ostatní týmy jsou vázané a kontrolované pravidly vývoje, ale na čem se bude dělat v audi, asi nikdo kontrolovat nedokáže a až přijde audi s nějakým konceptem, tak těžko půjde dokázat, jestli to postavili od základu u sauberu, nebo nějaké nápady připluly s novým vlastníkem.
    Takže za mě sainz začíná v audi dávat poměrně hodně smysl...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Taky jsem to poslouchal a to s tím otcem jsem nevěděl... Jinak mi to přijde jako nesmysl... Černým koněm nejsou 100%, to bych to spíš přiřknul tomu Astonu, než Audi... Sauber bude teď podfinancovaný tým, který čeká na Audi a to se to bude ještě dlouho učit... Proto se mi nechce věřit, že by Sainz do tohohle projektu naskočil... Na jeho místě je jasná volba jeden z dvojice RB, Mercedes...

      Mercedes je jasný, přišel o pilota... V RB nechal nějaký dojem a taky se hodně vypracoval... Rovněž je tu varianta s Mcl, pokud by Piastri odešel např. do Mercedesu... Ale jít do Audi mi přijde jako příliš velký risk, který už v minulosti mnohokrát nevyšel...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        95.80.230.XXX
        já sem si říkal to samé, ale faktem je, že audi by do F1 nikdy nešlo bez toho, aniž by to podepřelo odpovídajícími zdroji. Starej sainz je ambasadorem audi a mladej musí poslouchat. Navíc audi nebude úplnej nováček, protože sauber ty zkušenosti má a jde jen o to, jak moc si nechají tu fabriku vybydlet než to audi plnohodnotně převezme. Ale budou nový motory, nový pravidla a pokud audi začne nějaký vývoj někde bokem, což jim těžko někdo dokáže a vůbec bych se tomu nedivil, tak nemusí být úplně nereálné, že by se v sezoně 26 dostali mezi TOP4 a bojovali o víězství, což by byl obrovský úspěch...
        Samozřejmě vše je čirá spekulace...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.60.XXX
          Já věřím, že zdroje budou, ale dostat se na top úroveň vyžaduje čas... Bylo by naivní myslet si, že nějak bokem se na to připraví... Pamatuji si jak se Honda připravovala se svým hybridem... Nastoupila o rok později, měla několik sebevědomých prohlášení, které jí tady někteří žrali... Prý ten rok bude vyvíjet extra bez žetonu a omezení... Výsledek totální katastrofa...

          Mercedes koupil Brawn po zisku titulů... Měli dlouhé roky zkušeností s Mclarenem, kde taky brali tituly, vyhrávali závody... 4 roky s tím bojovali, než to po změně pravidel přišlo... Zmíněné BMW neuspělo fakticky nikdy, vyhráli pouze 1 VC...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.115.XXX
    Tak Laklérk i Sainz o příchodu LH věděli před podpisem smluv.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hwrychlik H.

    Hwrychlik H.

    109.81.120.XXX
    Pánové, tvrdil jsem to už během spekulací před a po podpisu smlouvy s Mercedesem. Mohl bych jmenovat aby si tyto diskuze znovu našli a nedělali tady teď chytráky. Ty notorické popírače že to není absolutně možné.

    Ad. M.Schumacher u Mercedesu a opět tvrzení jak tam propadl po svém návratu do F1. On tam šel za žádnými tituly ale za vývojem. A ano, má na pozdějších úspěších svůj velký podíl. A když už začal Mercedes vystrkovat růžky (začátek sezóny ????), tak měl neskutečné technické problémy a smetanu slízával druhý pilot. A pak už to šlo do konce sezóny s výkonností dolu. Pravděpodobně i vlivem velkých experimentů kvůli další sezóně.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Schumacher se vrátil do F1, aby bojoval o titul, tvrdit něco jiného je lež... Taky odešel, když ztratil víru, že by se mu to mohlo podařit...

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      Nemyslím si že Michael šel do Mercedesu za vývojem...dobře si tehdy pamatuju jak se psalo že Michael vlastně Mercedesu vracel to jak mu dal šanci a posadil ho do svého auta ve vytrvalostních závodech...psalo se že Michael by stylově definitivně zakončil kariéru ziskem titulu v Mercedesu.

      A proč? Mercedes v podstatě koupil mistrovský tým - Brawn...

      Že to nevyšlo...za to Michael v podstatě nemohl...jednak F1 se změnila...a on který byl neúnavný testovač nemohl využít této své velké přednosti...rozhodně už nebyl v ideálním věku a ať chceme nebo ne, byl za zenitem. Mercedes mu paradoxně nedal monopost s kterým by skutečně mohl na nejvyšší příčky zaútočit.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Hwrychlik H.

        Hwrychlik H.

        109.81.120.XXX
        Nevím co si pamatuješ ze sezóny 2009, ale už v průběhu sezóny se "vědělo" že po zákazu dvojitých difuzoru bude Brawn GP jen průměrným týmem. A tvrzení že to bylo mistrovské auto je sice pravda, ale jen podle bodů. Mít RB větší spolehlivost a nemít tam další soupeře kteří dokázali brát body, tak by to žádné mistrovské auto nebylo. A další věcí, každý vykládá jak tam šel po 3 letech pauzy a za zenitem a pak někteří píší že tam šel určitě za titulem. LOL.
        Bohužel toto se už v žádných pamětech nedozvíme.

        Mimochodem, druhá půlka sezóny byla naprosto super jak se to míchalo. Takto by to mělo vypadat. Ne jak dnes kdy hodně často je výkonnost týmů tak odlišná, že týmový kolegové dojíždí hned za sebou.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          85.162.8.XXX
          Neber to zle, ale zní to jako snůška demagogie

          1. Dvojité difuzory se mohly používat ještě v roce 2010. Ale i kdyby ne, Brawn byla bývalá Honda. Mercedes v F1 dlouhodobě působil, nevidím důvod proč by měl být předem odsouzený k tomu být průměrným týmem.
          - Vlastně nebyli, měli zajímavé záblesky hlavně v kvalifikacích, ale nebylo to nikdy vyladěné...
          2. Brawn měl mistrovské autor... RB měl sice víc smůly, Brawn zase neměl peníze na vývoj...
          3. Že tam šel Schumi za zenitem hodnotíme my fanoušci a nejspíš i odborníci. Schumi tam s tím, že je za zenitem rozhodně nešel... Zkusil to, zamakal a když viděl, že to nemá smysl a bude vozit 7-10 místa, tak to ukončil... Protože kvůli nim se rozhodně nevrátil...

          V dokumentu na Netflixu tuším je zmíněno, že přišlo zklamání z těch výsledků a neviděli (Mluví o tom manželka, Schumi tam jaksi mluvit nemůže) smysl proč tam vůbec jsou... Opravdu tam nešel budovat tým... Popř. klidně, ale rozhodně ne s tím, že ho bude porážet týmový kolega, který by případně sklidil to ovoce...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          88.103.92.XXX
          Brawn měl v roce 2009 jedno ze dvou nejlepších aut...Mercedes koupil mistrovský tým...a měl dost zdrojů....v týmu zůstal Brawn a další klíčoví lidé.
          Michael se tehdy vrátil protože věřil v rychlý úspěch....ne třeba hned první rok, ale určitě tam šel s tím že během těch třech let smlouvy bude bojovat o titul.
          Vezmi si že Michael odmítl comeback ve chvíli kidy se zranil Massa.....Ferrari na tom nebylo moc valně...a Michael nechtěl aby jeho návrat byl neúspěšný........

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.60.XXX
            To není úplně pravda, že to odmítl kvůli tomu, že Ferrari na tom nebylo dobře... Schumi měl tenkrát zraněnej krk a před potenciální návratem testoval Ferrari, díky čemuž v něm opět zažehl oheň, ale současně si potvrdil, že na to není 100% připraven... Ostatně na Eiskingu o jeho návratu Král mluvil, jak se připravoval s monopostem GP2 atd. atd.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.60.XXX
    Hodně se řeší, že je záhada, že se jim to podařilo utajit, že to ani Charles určitě nevěděl... Za to bych dal ruku do ohně, že to nevěděl... Protože, kdyby to věděl, tak by taky mohl zdrhnout opačným směrem... Tohle bylo od Ferrari fikané, že nejdříve podepsali Charlese a pak LH...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Nemá proč zdrhnout. Potřebuje porazit někoho slušného, pokud chce být za top pilota. A tady má velkou šanci.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Wow...to je tedy bomba...

    Na druhou stranu se ptám... proč?

    Hamilton vyhrál co se dalo...svoji kariéru spojil v podstatě s Mercedesem...ať chce nebo ne je už za zenitem, Ferrari má Leclerca...jediný co mi dává smysl je to že "každý chce jezdit za Ferrari".
    Jenže Hamilton často tvrdil že jeho domovem je Mercedes...zdá se ze je pokrytec...

    Ale dnes je to jedno...dnes je svět plný pokrytectví.

    Ale upřímně...alespoň se něco děje...Ferrari a Hamilton je velká věc.

    Otázka zní...jak to skončí? Jako comeback Michaela Schumachera v Mercedesu?

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      V Mercedesu strávil celou kariéru, není pokrytec, když na závěr zkusí něco jiného...

      Myslím si, že cíle jeho mise jsou následující:

      1) Marketing... LH i Ferrari jsou globální značka... LH bude cílit na jinou cílovou skupinu
      2) Budování týmu... LH pracoval v jednom z nejlepších týmů v dějinách, tuhle zkušenost si bere sebou + Leclerc nejspíš zlomený týmem se bojí ozvat apod. LH bude říkat ty nepříjemný věci, které ten tým nebude chtít slyšet... Může to týmu pomoc, může to LH zlomit vaz, ale LH je to jedno, stejně to má za pár...
      3) Porovnání s Leclercem, konkurencí... LH získal 7 titulů, takže je to referenční bod
      4) Jako Schumacher neskončí... Přál bych mu osud Laudy u Mcl... 84, 85 to by byla pohádka... Ale upřímně tomu nevěřím... Podle mě už musí být Charles rychlejší, takže snad LH pomůže týmu a bude se snažit konkurovat zkušeností... Řekl bych, že Charles i LH jsou podobní piloti, mohli by si sedět... Nebojím se konfliktů, na to je tam příliš velký věkový rozdíl...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        Hamilton se pokrytecky zachoval...není to tak dávno jak veřejně vyhlašoval že jeho tým a rodina je Mercedes...a že jezdit pro Ferrari není to co by mu chybělo a co by chtěl.

        Hamilton není žádná značka...spojení s Ferrari je sice marketingově trhák...ale zdaleka to nedosahuje třeba okamžiku kdy do Ferrari přišel Michael Schumacher

        Že by Hamilton budoval tým? Ale no tak...do McLarenu přišel když byl na špičce...to samé k Mercedesu...pochybuju že u Ferrari bude takovým tahounem jako byl třeba v době příchodu Michael.

        Na porovnání s Leclercem jsem taky zvědavej...napíšu jen jedno...čas a věk nezastavíš.

        No stát se může všechno...ale já spíš tipuju že skonší výsledkově jako Michael v Mercedesu.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.103.166.XXX
          ve 2013 Mercedes na spicce nebyl. To prislo az ve 2014, kdy doslo k zasadni zmene pravidel a Hamilton vedel prd jak to dopadne pro jednotlive tymy.
          Jinak by me fakt zajimalo, jak by Hamilton mohl vedet na konci roku 2012, ze od sezony 2014 bude Mercedes nakladat souperum dve sekundy na kolo. to mi prosim zkus vysvetlit. 13

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • juras

            juras

            88.103.92.XXX
            Ale já jsem nepsal že Hamilton věděl že Mercedes bude od 2014 dominovat...napsal jsem že přišel vlastně k hotovému...nikdy nemusel budovat tým. A v případě Mercedesu a jeho příchodu to tak je...prostě do Mercedesu přišel a od roku 2014 dostával auta která byla jasně nejlepší ve startovním poli F1.
            Jestli někdo může mluvit o tom že v Mercedesu budoval tým, pak je to Nico Rosberg...a Michael Schumacher.
            Naopak....když měl být Hamilton lídrem který má tým potáhnout tým který není úplně na vrcholu...tak selhal...viz McLaren 2009-2012.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.103.166.XXX
      Pred Mercedesem zase rikal, ze jeho domove je u Mclaranu, takze to byly takove ty klasicke fraze, ikdyz to clovek v dane dobe klidne muze myslet uprimne.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama