DISKUZE K ČLÁNKU Předběžná smlouva Alpine-Andretti je minulostí. Může to ovlivnit adepta na účast v MS?
Názory jsou rozdílné - jedni posílení startovního pole vítají, druzí zásadně odmítají. Nemohou však vycházet z ničeho jiného než z dřívějších zkušeností, a ty jsou opravdu hodně letité. Proto se věnujme situaci kolem adepta na post jedenáctého týmu v šampionátu F1.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Předběžná smlouva Alpine-Andretti je minulostí. Může to ovlivnit adepta na účast v MS?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Racek
05:33 15.10.2023 78.80.232.XXXNo, začínám mít dojem, že ti dnešní mastodonti tak nějak začínají mít na trati dosti těsno... zvláště při kvalifikacích. Jeden tým navíc se určitě vejde. A jak připomínali zdejší kolegové, problém může být kvalita nováčků. I teb dnešní Aston z něčeho vycházel, tedy z Force India.. a hoc Strollových peněz. Snad by bylo opravdu řešení udělat další B tým někoho lepšího, chytit se a začít vyvíjet. Red Bull ostatne byl příkladem, i když se tomu béčku vývoj tak nějak nepovedl. A Andretti asi něco takového chtěl.. -
tom11
11:49 13.10.2023 77.48.94.XXXjedenáctý tým určitě uvítám. klidně i dvanáctý, třináctý...
a ta "přidaná hodnota", kterou se zaklínají stávající týmy? tu přece dodá každý nový tým, i kdyby jezdil o deset vteřin na kolo pomaleji už tím, že tam bude. pro mne je přidanou hodnotou každý tým, každý pilot, každý dodavatel motorů... prostě kdokoliv, kdo F1 něčím oživí. a nemusí to být hned na čele startovního pole.-
Fanda.LH
13:35 13.10.2023 83.240.60.XXXPřenos má pořád 1,5hod nebo kolik... Na prázdnou trať nekoukáme, nebral bych to takto absolutně, že víc je líp.. Určitě bych vyžadoval, aby se zařadili do středu pole, protože ty 3 týmy přišly 2010, ničím nepřispěly... Kroužili na chvostu a nebyli nikomu důstojnými soupeři...
-
-
GRAHAM
18:22 12.10.2023 109.81.115.XXXJá jsem pro 11 tým. Pravidla jsou taková, že týmy mužou dělat neskutečný bussines pro sebe, zároveň vydělat a byt i úspěšný. To dříve nebylo pro většinu týmů možné , či myslitelné. Těch závodů by ale mělo být zcela určitě méně.
A doufám že Renault motor doladí a výkonově dorovná. Ať má smysl závodit, když je vývoj zmražen.
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek