DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes nasazuje specifické novinky, podle McLarenu bude v roce 2024 opět velmi silný

Nové díly, které Mercedes v současné době nasazuje na svůj monopost W14, cílí na oblasti, které potřebuje lépe pochopit. A soupeři očekávají, že v příští sezóně bude v podstatně lepší formě.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes nasazuje specifické novinky, podle McLarenu bude v roce 2024 opět velmi silný

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 05.10.2023 21:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 04.10.2023 12:38
Já myslím že přiští rok by to mohlo být slušně… »
» Fanda.LH (Hlasovali 2 lidé) 04.10.2023 17:15
Ve finále je ale stejně zásadní jen to, zda někdo… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 05.10.2023 09:14
Mercedes byl tvrdě eliminován, jak motorově, tak… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.239.XXX
    Já myslím že přiští rok by to mohlo být slušně vyrovnané. Mclaren, Ferrari, Mercedes by mohli být srovnaní defacto jako je to teď a jen je otázka zda RB udrží náskok, nebo neudrží. Mclaren by měl velice slušně vyvíjet, v lednu nastoupí noví lidé do vývoje, tak jsem na to zvědav, jk se do toho opřou. Mclaren by mohl těžit z toho, že už letos má poznatky a hlavně data z tohoto aero směru, který se asi stane "jednotným". U těchto tří týmů se ukáže, kdo jak umí vyvíjet. Bude to mela. 12 03

    No a pak tu máme Aston Martin. Pro mne to byl černý kuň sezóny.... Letos ale vývojově zklamaly. Možná je to ale logické, staví továrnu, nakupují zařízení....měli ale špičkovej aero tunel Mercedesu, těko říci, proč stojí na místě, potažmo i výkonostně couvali. Chce to delší vzorek.

    A nebo to bude všechno úplně jinak. 12 12 12

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.62.XXX
      Ve finále je ale stejně zásadní jen to, zda někdo stáhne RB a Maxe... Když si Maxe odmyslíme, tak je F1 ok už teď...

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        93.95.34.XXX
        Bohužel tam ale Max je a je v kombinaci s RB o parník před ostatními. Ten RB je stavěný na něj a jinak to asi nebude. Takže pokud něco vysloveně nezkazí, což nepředpokládám, tak si nějaký náskok udrží. Ale raději bych se mýlil a sledoval boj o čelo mezi několika piloty z několika týmů.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.239.XXX
          Mercedes byl tvrdě eliminován, jak motorově, tak ohledně aera. Netvrdím že to chci, ale já jen a aby se nezapomělo. 12 03

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            85.162.8.XXX
            Ten motor je pro mě největší záhada... Mercedes vstoupil do téhle éry jako nejdominantnější hráč, který si mohl dovolit snižovat výkon a přesto konkurenci drtil... Honda vstoupila o rok později, jako ti nejhorší...

            Teď se zdá, že se jejich role vyměnili... 1. Honda, 2. Ferrari, 3. Mercedes, 4. Renault...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              88.103.239.XXX
              Ono to tak hrozné Fando LH není. Ty motory jsou teď docela srovnatelné. Mercedes má pořád své výhody ohledně spotřeby, účinosti a pozor ERS je výborné, Marko skládal poklony.
              Mercedes se u svého motoru vzdal určité výkonosti, tím jak ho zabalil a jak nastavil chlazení atd...., zjednoduším to ...tohle vše se podřídilo jejich zero-pods a snižilo to výkon motoru-myšleno balení.... A to už příští rok nebude, takže jejich motor se má a prý ne uplně o málo zlepšit. Sám jsem na to zvědav. 11

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            95.80.230.XXX
            mercedes nebyl v žádném případě eliminován, nikdo jim nemůže za to, že uděleli chybu v konceptu a i když viděli, že jim to nefunguje, drželi se toho dvě sezony...
            A naopak, na kvikot mercedesu byla upravena pravidla, jen z toho důvodu, že si mysleli, že jim to pomůže...

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              88.103.239.XXX
              Já měl na mysli pravidla minulá a tam se pravidla o motoru měnila imrvére. To je realita. 12

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                95.80.230.XXX
                tak to se omlouvám, ale z tvého příspěvku to takto nevyznělo. Ale i v minulých pravidlech byl mercedes FIA neustále zvýhodňován a změny motorových pravidel byly vždy mířeny proti jejich konkurenci...

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  88.103.239.XXX
                  Já se tady nechci přetahovat v tomhlé módu. Bylo to za mne naopak. Mercedes měl náskok a pořad se dělali restrikce, aby se to srovnalo.
                  Až to skončilo na jedné mapě na celou sezónu. To se dneska neděje, že by do RB někdo tlačil, což je za mne dobře.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jumpman

                    jumpman

                    95.80.230.XXX
                    no tak to si nejspíš moc dobře nevybavuješ, jak se měnili pravidla ohledně oleje a podobně... Co se týká doby dominance mercedesu, tak na mě to působilo, jako se FIA snažila tuto dominanci udržet co nejdéle...

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • GRAHAM

                      GRAHAM

                      88.103.239.XXX
                      Je potřeba řešit realitu a fakta. Ty řešíš nějaký pocity. To je debata k ničemu. Mercedes měl moc velký náskok, tam se nemuselo nic udržovat. ( jasně byl tam problém s tokeny- to Mercedes zvýhodňovalo- ale za to nemohli) Míč byl na straně protivníků.
                      Že se uzavírali díry v pravidlech je pravda, ale to se děje pořád.
                      FIA postupně motory ořezavala a čím méně možností, tím méně dominace.
                      Třeba prudké zvyšení výkonu motoru 3-4 kola před výměnou pneumatik Mercedesu neskutečně pomáhalo. To samé nizká spotřeba. První dva roky nevyužívali plný výkon motoru, protože nemuseli.

                      Samozřejmě nejde všechny změny dělat hned, byl tam strmý vývoj motorů všech učastníků, co motor, tak 10-15 HP zlepšení. Takže posloupnost

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • jumpman

                        jumpman

                        95.80.230.XXX
                        to nejsou pocity, ale fakta. Mercedes měl ve své době ve FIA velkou oporu... A reálně ji má stále...

                        + 1 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Limbi

                          Limbi

                          147.228.12.XXX
                          No v sezóně 2021 to tak nevypadalo. Změna pravidel pro aero (konkrétně podlahy) mezi roky 2020 a 2021 vysloveně šla na ruku autům stavěným ve stylu Red Bullu. Mercedes se trápil víc jak půl sezóny, aby vrátil autu přítlak. O průběhu posledního závodu sezóny se už ani zmiňovat nemusíme. Tam si teda moc nějaké protlačování Mercedesu vedením FIA nepamatuju.

                          + 1 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama