DISKUZE K ČLÁNKU "Je to frustrující takto odjíždět na dovolenou," reaguje Wolff na poskakování Mercedesu

Šéf Mercedesu Toto Wolff přiznává, jak to je pro něj frustrující, když jejich vůz po nasazení posledního balíku vylepšení začal na závodní dráze opět poskakovat. Pro nalezení příčiny se jeho tým pouští před letní přestávkou do komplexní analýzy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Je to frustrující takto odjíždět na dovolenou," reaguje Wolff na poskakování Mercedesu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 07.08.2023 13:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasoval 1 člověk) 04.08.2023 07:40
velká automobilka s rozpočtovým stropem vždycky… »
» jumpman (Hlasoval 1 člověk) 04.08.2023 07:41
ten problém je v pravidlech pro aerotunel.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • badys

    badys

    46.13.68.XXX
    Je to zajímavý, tolik inženýrů , simulací , špičkové techniky a oni stejně pořád na to co vyvolává poskakování nepřišly. Takže se jim problém bude více méně stále vracet.
    Asi budou muset počkat až se změní pravidla a začnou se stavět auta na jiném principu , než na přísavném efektu. V této době nemají šanci.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      95.80.230.XXX
      ten problém je v pravidlech pro aerotunel. Porpoising nastává až v rychlostech, které jsou nad limity povolená pravidly pro práci v tunelu...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      Je to o hledání balancu, když se pohybuješ na hraně, tak se můžeš být top, ale taky být pod vrcholem nebo naopak přes... Přinesou novou úpravu, která jim má přinést přítlak navíc, myslí si, že ji ukočírují a ukáže se, že ne... Nebo jo, ale bude to trvat a ne všude to bude fungovat...

      Mluví se o upgradu do Monaka... Nejpomalejší trať, tam to mohlo fungovat skvěle... SPA je protipol... Hodně se řešil Mclaren, že je pomalý, že má velké zadní křídlo apod. Jedna věc je nahradit velké křídlo za menší a druhá se vyrovnat s následky, že to rozhodí aerodynamiku...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Toto s Hornerem se ve Spa před závodem spolu vesele bavili. Člověk by řekl podle článlů, že se musí k smrti nenávidět. 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Racek

      Racek

      78.80.232.XXX
      No, jsou to profesionálové. Je to určité uzavřené spelečenství, všichni se mezi sebou znají a občas přestoupí ke konkurenci. Nenávist zde nemá místo. Ale vyjádření jsou ostrá, jistě, ale oni se tomu asi jen zasmějí.. Konec konců ročilování nikam nevede, že?
      Mě jenom nejde do hlavy, už asi po páté překopávají auto, docela důkladně a furt finanční limity v nedohlednu... sakra, buď místo platu žijí z úspor, nebo si kupují někde otroky či využívají dětské práce... já fakt nevím. 04 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        95.80.230.XXX
        velká automobilka s rozpočtovým stropem vždycky nějak "vydupe"...

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Jak píše Jumpman, ve velké automobilce se ty náklady někde schovají.
        A nebo to udělají jako u RB. Trochu se to překročí a dostanou nějaký trest...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Racek

          Racek

          78.80.232.XXX
          No, ta velká automobilka je jako skoro všechny ostatní na Silverstonu... Tohle platí hlavně u motorů, ale ty jsou dnes stejně tovární. Ale nápady mohou být zdarma, nebo třeba stáže atd. Ale to víte, dnes se hlídá i catering a všichni jsou hned nedle a spolu chodí na pivo, tam se všechno hned vykecá... Takže věřím že je to spíše v zdroji zkušeností. Ale jak je vidět, i kdyby to platilo, tak to poslední dva roky moc nefunguje.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Spousta dílů se kupuje od dodavatelů, včetně motorů. Když je tvůj dodavatel dodá za polovinu, tak ze stropu odečteš polovinu.
            Tohle každá stáj nemá. Mají to jen ty bohaté. Tovární a RB.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              83.240.62.XXX
              Já si myslím, že ty motory apod. májí stanovenou cenu... Není možné aby Aston platil za motory více než Mercedes, zas takhle snadné to obcházet není...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Racek

                Racek

                78.80.232.XXX
                Ano, tohle opravdu není možné a je samozřejmě přísně hlídáno... vdyť rozpočty týmů a jejich operace jsou k dispozici. Možné je ovšem si ponechat v továrně lepší motory pro sebe. Dnes už rozhoduje i pár koní (i když mi to moc nejde do hlavy... taková vyrovnanost při tisíci koní ...) 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                46.135.28.XXX
                U dílů, co dodávají jiným máš pravdu.
                Ale ono se toho dá najít hodně, kde to půjde. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  Fanda.LH

                  83.240.62.XXX
                  To by chtělo upřesnit... Že se podvádí je víceméně jisté... Pochybuji ale, že se tak děje u hmotných věcí... Předpokládám, že auditoři mají přehled kolik co stojí a tolerují jen drobné, dobře vysvětlitelné odchylky...

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.62.XXX
      To je nesmysl tohle očekávat... Ty jejich veřejný vystupování je čistě politika, neříkají co si myslí, ale hrají nějakou roli, hájí pozici, která jim může přinést výhodu... Když z této role vystoupí, tak k sobě musí mít přirozeně blízko... Podobně jako boxeři / zápasníci po zápase...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama