DISKUZE K ČLÁNKU Šéfové Mercedesu a Red Bullu se do sebe opět pustili, tentokrát kvůli eletrifikaci motorů F1

Šéf Mercedesu Toto Wolff zkritizoval svého kolegu z Red Bullu za to, že chce měnit navržená pravidla pro pohonné jednotky pro sezónu 2026. Příčinou sváru je vyšší podíl elektrické energie na jejich výkonu. Christian Horner si to ale líbit nenechal.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šéfové Mercedesu a Red Bullu se do sebe opět pustili, tentokrát kvůli eletrifikaci motorů F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 20.07.2023 10:01 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    93.99.211.XXX
    Normálně bych byl tentokrát na straně RB a co možná nejmenších elektro nesmyslů. Bohužel je zde již po nějaký čas specifikace jasná a chtít ji nyní měnit mi přijde zcela nevhodné a pokrytecké. Jakkoliv by se mi nejvíc líbily úplně čisté motory zcela bez "baterek".

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      No, na těch baterkách něco jo. Částečně to omezí, ale krátkodobě navýšit výkon nebude špatný. Byo by fajn, kdyby neměli celý výkon po celé kolo, jako je tomu teď.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        194.212.104.XXX
        Jo, ono to asi nebude špatný. Ale k F1 mi to prostě nepasuje. Tohle patří jinam. "Moje" F1 má jet dvě hodiny na plný koule... Připomíná mi to kdysi fungující boostery v A1. To už pak můžeme udělat kdysi zde diskutované DRS omezené počtem použití na závod...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Za mne je DRS nastaveno dobře. Nahrazuje to, co bylo za "naší F1" normální. Na rovince využít pytle vozu před sebou a předjet ho. Když ho omezíš a umožníš to použít i na obranu, nepřinese nic. Může se pak klidnbě zrušit. Favorit co bude startovat zezadu bude mít šanci předjet jen omezený počet jezdců a to by se mi nelíbilo, ať už by byl favoriem kdokoliv.
          Mít 350kW na několik vteřin za okruh by mohlo přinést mnohem víc předjíždění. Každý by to mohl využít jindy.
          Rozhodně se nechci dívat na čistě elektrickou F1, ale jako výpomoc je to pro mne OK. V dnešní době se tou snad ani nedá vyhnout. Sehnat už dnes auto bez baterek je oříšek.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            194.212.104.XXX
            Ono to tenkrát s tím DRS bylo myšleno tak, ten vepředu jich bude mít třeba jen 10 na závod a ten poslední třeba 80. Ale to je jedno, o tom teď debata není.
            Já si ani nemyslím, že to od toho 2026 bude špatný. Asi nebude. Jen se s tím musím tak nějak uvnitř sebe srovnat. Ale když už se koukám na monoposty s HALO, tak asi skousnu i tohle 11

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Já bych to DRS nechal jak je. 04
              A vadí ti už dnes Halo? Přiznám se, že už vůbec nevnímám, že tam je a ani mi to nepřipadá divný.
              Jen při hraní na tabletu mne děsně se.e, protože přes něj není vidět auto vepředu. 12

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    90.176.154.XXX
    A je to tady. RB musí vyvíjet sám a zjišťují, že to nebude stát 17 milionů za sezónu jako od Renaultu nebo zadarmo jako od Hondy. Jsou teď motoráři, tak nechť se ukážou v plné parádě, stejně jako ostatní. Kdyby šlo Hornerovi o sport, tak by se měl začít chovat v jiných momentech tak, aby se mu to dalo věřit.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hwrychlik H.

    Hwrychlik H.

    90.182.63.XXX
    Otázkou je, kdo už co stačil v reálu udělat. Ale Horner už ví, že na některých okruzích jim dojde v 3/4 rovinky šťáva.
    Takže oběma jde především jen a jen o vlastní zájem.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      178.255.168.XXX
      A kdyz jim dojde stava, tak dojde i ostatnim, takze kde je problem? Ve vysledku jim stava nedojde, musi naldit soft tak, aby vydaval kde je potreba, takze akorat nebudou mit stavu na jinych kratsich usecich. Aspon tam bude prostor pro vyvoj motoru a nekdo bude umet a druhy koukat. Kdyby meli stavy vsichni dost, tak je to o nicem.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Senor

    Senor

    178.255.168.XXX
    Pravidla jsou jasne dana, neni duvod neco menit. Vsichni zacinaji od nuly a bude to aspon zajimave 11

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama