DISKUZE K ČLÁNKU Šéf Mercedesu nabízí dvě řešení po chaosu s pozávodními penalizacemi v Rakousku + ANKETA

Velká cena Rakouska nabídla skvělou podívanou a spoustu předjížděcích manévrů, kaňku na vydařeném víkendu však způsobila hromada penalizací, kvůli kterým se několik hodin po dojezdu do cíle měnily výsledky. Šéf Mercedesu Toto Wolff nabízí dvě řešení, aby se něco podobného v budoucnu neopakovalo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šéf Mercedesu nabízí dvě řešení po chaosu s pozávodními penalizacemi v Rakousku + ANKETA

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 47, poslední 05.07.2023 02:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 4 lidé) 03.07.2023 18:40
Volové se tam už pasou. Jestli bude FIA takhle… »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 03.07.2023 10:07
Je to nešťastné, nicméně většina pilotů neměla s… »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 04.07.2023 08:45
Red Bull Ring prodloužil smlouvu do roku 2030,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • jiras

                jiras

                188.75.128.XXX
                Hele to je takovej mišmaš jako když Hamilton zachraňoval planetu ze soukromého tryskáče. Ten argument, a já s ním souhlasím, je o tom, že pro okruhy je finančně výhodné mít tam asfalt a žít s tím zvládnou všichni. Všichni kromě jezdců F1, kteří by měli být ti nejlepší. A předělávat něco na jeden víkend v roce a tratit po jeho zbytek kvůli partě uplakánků nedává smysl. Ale souhlasím, že být tam štěrk, výletů je míň, stejně jako kdyby tam byla zeď. Takže tím se shodneme, že je naprosto v pohodě možné se na trati udržet v limitech a hledá se rovnák na vohejbák.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  Fanda.LH

                  83.240.62.XXX
                  Ale ti uplakánci jsme my fanoušci... Jezdcům to může bejt šumák, ti jedou jak jim to jde, nasbírají penalizace a komisaři pak přerovnají... Já brečím, že chci vidět závody na trati...

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
        • Hwrychlik H.

          Hwrychlik H.

          194.213.58.XXX
          A čemu by jako vadil pás štěrku vedle tratě široký 3 - 5 metrů a za ním zbytek únikové zóny asfalt. A pokud by někdo zajel do štěrku, tak návrat jen přes zpomalovací šikanu na konci. Přesně tak jak byl štěrk v první zatáčce v Barceloně, ale tam pak chyběla ta šikana která by byla tím trestem za vyjetí.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            109.81.245.XXX
            V monopostech asi ničemu, na motorce by ale stačily i 2 metry na to, aby tam ve vysoké rychlosti jezdci hodili salto.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Hwrychlik H.

        Hwrychlik H.

        194.213.58.XXX
        Od kdy jezdí jezdci ve stejně nastavených autech? Hamilton to jasně okomentoval tím, že potřebovali kvůli zadku ubrat přítlak na předku a prostě to přehnali. A srovnali to až při pitstopu. Tím to auto sice vybalancovali ale pravděpodobně i zpomalili. Což by odpovídalo dalšímu průběhu závodu.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Loqenc

          Loqenc

          85.71.3.XXX
          Jo to dává smysl, ale vždy mohl trochu ubrat, aby mu to zatočilo, když se mu to nepovedlo nastavit napoprvé. Takto byl sice rychlejší než Russell, ale po penalizaci se propadl za něho. Příště bude určitě chytřejší. A nejen on.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.62.XXX
            Ale Russell jel úplně jiný závod... To co říkáš je totální výsměch, když jakoby schvaluješ, že někdo, kdo závodil s úplně někým jiným, tak skončil za někým s kým vůbec nezávodil, proto, že ve snaze závodit s úplně někým jiným příliš porušoval limity tratě...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama