DISKUZE K ČLÁNKU Marko vysvětluje, proč je Pérez se stejným autem mnohem pomalejší. Chválí Alonsa s Hamiltonem
Sergio Pérez po vydařeném vstupu do sezóny na svého týmového kolegu Maxe Verstappena výrazně ztrácí bodově i rychlostně na okruhu. Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko nabízí své vysvětlení.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko vysvětluje, proč je Pérez se stejným autem mnohem pomalejší. Chválí Alonsa s Hamiltonem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
SergioPÉREZ
18:01 23.06.2023 78.108.157.XXXUrčitě Checo nějakou další GP vyhraje. Red Bull musí vyřešit brzdy, pneu a přítlak tak, aby se s vozem dalo zase závodit.-
-
jumpman
17:41 24.06.2023 95.80.230.XXXtady je potom otázka, jak moc jsou ty dvě auta identická... Pochopím, že perez nedá emila, ale aby emil projel polem jak nůž máslem, ale perez se zasekne a zůstane viset za mnohem pomalejšíma autama, to je fakt zvláštní. Zvlášť když emil nepředvádí nějaké bravurní předjížděcí manévry, ale 99% zkrátka otevře křídlo a prožene se kolem předjížděného nešťastníka...-
SergioPÉREZ
20:59 24.06.2023 78.108.157.XXXNa začátku sezony jsou auta Maxe a Checa shodné, potom už vývoj jde za Verstappenem. Oproti loňské sezony má Pérez letos větší manevrovací prostor v nastavení a vyladění vozu. Přesto se od Monaca moc nedaří. Nedaří se ani rozlousknout, jestli ponechat rychlé agresivní nastavení dle Maxe a naprosto se přizpůsobit jeho jezdeckému stylu, nebo vyladit a vyvážit vůz který dokonale vyhovuje Checovému jezdeckému stylu. Tlak Maxe, Joseho a Helmuta v bl.bých kecech je enormní, což na klid moc nepřidá.
-
jumpman
11:00 25.06.2023 95.80.230.XXXdalší zajímavá indicie je to, že se perézovi extrémně přestane dařit v okamžiku, kdy je schopen se emilovi vyrovnat. Nevěřím ani na okamžik, že v red bullu panují tak přátelské vztahy, jako se helmut snaží prezentovat a vše se jede jen na emilově PR.
Když byl emil ještě se sainzem v TR, tak je zajímavá, že na kvalifikace byli poměrně vyrovnaní, ale sainzovo auto mělo 95% všech poruch co tým měl. V okamžiku, kdy byl emil povýšen do RB, tak najednou poruchy sainzova auta zmizely...-
Mike17
12:28 25.06.2023 185.149.130.XXXSorry, ale že to Perez narve v Monaku do zdi je vinou RB?
Že není schopný s takovým autem se dostat potom 2x do Q3 taky?
V závodech je vidět, že to auto na bednu má i s jeho výkonem. To by ovšem Péro musel umět se do Q3 dostat a startovat z prvních řad. Tohle se dá těžko házet na rozdílný vůz.
Když startuje zezadu, fakt nedává smysl mu dávat podřadný vůz, když nemá šanci dojet a předjet Maxe, ale měl by šanci obrat o body nejbližší soupeře.
Pochybuji, že ěl někdo v RB strach z toho, že by Péro získal titul, aniž by se Max zabil.-
jumpman
13:24 25.06.2023 95.80.230.XXXno, nemusí se zabít, stačí jedna solidní rána, vzpomeň si na 99... A za mě je to spíš o práci s nastavením auta. Pokud se tým nevěnuje perézovým potřebám a vše se točí jen kolem emila, tak se nedivím, že peréz není schopen podávat srovnatelné výkony s emilem. A i slepej vidí, že současný RB je o parník před konkurencí o to víc je zarážející ta nemohoucnost peréze prodrat se polem přes pomalejší auta. A osobně si nejsem jistý, jestli by emilova bublina nesplaskla stejně jako vettelova, přestupem do jiného týmu...-
Mike17
14:15 25.06.2023 185.149.130.XXXAle to byla jeho rána, do svodidel. Jak píšeš, má o parník lepší auto, než konkurence a není schopný se 3x za sebou dostat mezi nejlepších 10???
To není o RB. To je o něm.
A jo. RB se točí kolem Maxe. Bylo by taky hloupé nastavovat auto na někoho, kdo má problém dostat se s ním na bednu a ignorovat potřeby toho, co s ním získá titul. Myslím, že je to v celku logické a používané ve všech týmech.
Bublina každého pilota splaskne, když se dostane do horšího týmu. To není novinka.-
jumpman
14:33 25.06.2023 95.80.230.XXXjá myslel schumachera a rok 99.
Jinak v současné době stačí , když se to auto nastaví ne úplně optimálně a ten rozdíl ve výkonu je najednou markantní. Když se podívám, jaké rozdíly na TOP speed předvádí emil vůči konkurenci a jaký TOP speed je schopen dosahovat peréz... No, úplně bych to neviděl tak, že má perez úplně komfortní servis...-
Mike17
14:46 25.06.2023 185.149.130.XXXVím, naboural to do zdi a přišel o titul. Mohl si za to sám, stejně jako Pérez.
Znovu: Jaký má smysl dávat mu horší nastavení, když startuje poslední v Monaku?
Jaký smysl má dávat mu horší nastavení v dalších dvou závodech, když startuje z 6. řady a nemá šanci maxe ohrozit?
Jediný reálný soupeř pro Maxe je Alonso a to ještě s velkou fantazií. Kdyby vůbec teoreticky hrozilo, že by Pérez ohrožoval Maxův titul, mohli by zasáhnout v posledních závodech. Momentálně nedává žádný smysl, aby Pérovi nějak škodili. Naopak je pro ně škoda, že nebere body konkurenci.
Je to stejné, jako fantazie o poškozování Webbera v roce 2013 nebo 2012, když vůbec neměl šanci Seba ohrozit, ale jeho problémy darovali body konkurenci.-
jumpman
15:14 25.06.2023 95.80.230.XXXno, nevím jak moc si za to schumacher mohl, když mu mechanik nechal povolené odvzdušnění zadních brzd a tím přišel kompletně o brzdy, ale asi máš jinou optiku.
Smys je ten, ukázat emila v co nejlepším světle. A já nemyslím, že by peréze úplně sabotovali, jen nedostane ten servis co emil, aby dokázal dostat z auta plný potenciál.
A webber je za mě nýmand, kterej se do F1 dostal dost omylem a udržel se tam s obrovským štěstím a když s ním bojoval vettel o titul, tak se z toho dělala senzace, ale v podstatě se ukázalo, jakou reálnou výkonnost vettel má až když odešl z RB a stejné to bude s emilem, ale myslím si, že ten stejnou chybu neudělá...-
Mike17
16:21 25.06.2023 185.149.130.XXX-Ok, to jsem nevěděl. Ale asi nebudeme uvažovat o tom, že by to ten mechanik udělal schválně. Pokud vím, Pérez žádný technický problém neměl. Sám sebe obvinil z chyby.
-Maxe nikdo nemusí ukazovat v lepším světle. Te září už dlouho. Jako jednička dostává samozřejmě prioritní zacházení. Stejně jako jinde.
-Ukázala se reálná výkonnost Vettela? Jo, smáznul 4x za sebou hvězdného mistra světa Kimiho Raikkonena. Za mne to není tak tragický výkon.-
-
Mike17
15:35 26.06.2023 185.149.130.XXXKimiho Alonso smázl ve "svým voze" jako nového v týmu, kterému auto vůbec nesedělo.
Vettel ho smáznul sice méně dominantním stylem, ale 4x za sebou a on byl ten, kdo přišel do nového týmu a sedl do auta nastaveného na Kimiho.
Konec jeho působení ve Ferrari a v AM je spíš o zábavě. Měl životní priority úplně někde jinde.
Ale zajímalo by mne, jak by si alonso vedl proti Leclercovi.-
jumpman
16:52 26.06.2023 95.80.230.XXXto auto nebylo nastavené na kimiho, ale měli podobné preference ohledně chování auta, takže se to lépe ladilo a vettel to měl v podstatě připravené. Navíc kimi byl také spíš v párty fázi, než že by se hnal za dalším titulem. A vůbec si nemyslím, že by se vettel chtěl v závěru svého působení v F1 jen bavit, jen ukázal, že mu nefunguje hlava a má problém se vyrovnat i s příchozími mladíky, což bych ještě bral u leclerka, který je asi největší talent současné F1, ale dřevák strol?
A leclerk proti alonsovi? Asi bych alonsovi nedával příliš šancí... Ukázal to loni proti oconovi, už nemá tu syrovou rychlost, dokáže získávat svojí hlavou, což by proti leclerkovi bylo asi málo...-
Mike17
17:42 26.06.2023 185.149.130.XXXAno. Kimi a Seb měli podobné preference, proto se jejich vzájemná výkonnost neměnila.
Ale Kimi a Alonso byli jako voda a oheň. S tím Alonsovým vozem nebyl schopný skoro jezdit. Proto ten rozdíl.
A pokud vím, Strolla Seb porazil obě sezony. Ale uznávám, že Alonso s ním zametá mnohem víc.-
achmed-cz
10:59 30.06.2023 176.114.240.XXXa nezapomínej, že Vettel do Astonu přišel v 33, v tom věku měl mít špičkovou formu. A přitom měl co dělat, aby Strolla porazil, bylo to o pouhé 2 body. Skončil jen o 1 místo před ním.
Kdyby Vettel v Astonu zůstal, neměli by o moc víc bodů, než v 2021. Vettel by dojížděl na podobných pozicích, jako Stroll.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Jindrich K.
16:46 26.06.2023 91.229.253.XXXKdyž dva dělají totéž, není to totéž. Snad celou dobu co formuli 1sleduji tak si dvojka stěžuje, že je jednička podezřele rychlá. Pamatuju i výměny strany garáže a buhví co, ale druhý byl furt druhý. Holt jednomu to sedí, navíc má zabijáclé instinkty ( Senna, Max, Aloso, Hamilton) a pak je tu ten druhý hodný, bez toho eěeho navíc viz Coulthard, Berger,Bottas, Patrese ...a Sergio je prostě ta druhá skupina
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek