DISKUZE K ČLÁNKU Geniální nápad, nebo ustřelený bizár? V Baku uvidíme dvě kvalifikace

F1 nemá dost. Královna motorsportu vyzkouší další bizarní formát závodního víkendu. Tentokrát s dvěma kvalifikacemi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Geniální nápad, nebo ustřelený bizár? V Baku uvidíme dvě kvalifikace

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 28.04.2023 13:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Racek (Hlasovali 2 lidé) 27.04.2023 03:41
No, podle mě je to opravdu bizár... a hodně… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 27.04.2023 09:38
Osobně bych nebyl úplně proti, ale co je podle mě… »
» MiGac21 (Hlasovali 2 lidé) 27.04.2023 13:51
Super, už takhle to bylo přes dvacet "… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • dannak

    dannak

    104.28.114.XXX
    "aby se jezdci při sobotním sprintu nebáli riskovat" Toho ale nedosahnou penalizovanim vymeny komponent, prip. omezovanim rozpoctu, ze ktereho se plati vyroba nahradnich dilu.
    Jakmile jsou omezeni, vzdy bude na stole otazka, jaky risk za to jeste stoji

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jan.

    Jan.

    188.244.60.XXX
    Je to zvláštní a to může být vlastně nakonec dobře. Co tím mohou zkazit?
    Ale jestli jsem to dobře pochopil, tak 1. kvalifikace je na 2. závod a 2. kvalifikace je na 1. závod? 12
    Což znamená, že kvalda na hlavní závod se pojede hned po prvním tréninku? To se mi moc nezamlouvá. Nebylo by lepší 1. na 1. a 2. na 2.? Aby měli na ostrou kvaldu více dat a přípravy?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    Věřím že se Checo dostane s vozem do optimálního nastavení a raději všem už od Startu bude ujíždět. 12 12 12
    (Che11co))

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.60.XXX
    Mně osobně 2 závody smysl dávají, co mi smysl nedává jsou dvě kvalifikace... Osobně mi více vyhovuje formát MotoGp a to i po rozšíření o sprinty...

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • MiGac21

    MiGac21

    80.188.164.XXX
    Super, už takhle to bylo přes dvacet "zabitých" sobotních a nedělních odpolední. Teď přibude pátek a sobota dopoledne. To už smrdí rozvodem :-D

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Osobně bych nebyl úplně proti, ale co je podle mě blbý je to, že ty dvě kvalifikace jsou si hodně podobné. Měli vyzkoušet jiný formát, už jen třeba návrat jednokolové kvaldy by byl super osvěžení.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • SergioPÉREZ

      SergioPÉREZ

      78.108.157.XXX
      Na tenhle typ okruhu se tento formát víkendu vůbec nehodí. Pokud budou vyjíždět autaSC tak to budou zase jatka pro vozy a masakr pro jejich piloty F1. 02

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Racek

    Racek

    78.80.232.XXX
    No, podle mě je to opravdu bizár... a hodně nebezpečný bizár ... Stejně si myslím, že ten průvan táhne od majitelů F1 ... ti chtějí prostě vyždímat co nejvíc peněz. A zdůvodnění, že jezdci málo riskují je fakt na hlavu. Jo, riskovat budou. Tolik závodů... dvě kvalifikace, jeden rozkouskovaný, jeden sprintový a teprve nakonec, když už toho budou mít plné zuby a nervy na dranc, dlouhý nedělní závod ... a k tomu jeden jediný krátký tréning... obávám se, že se jim brzo někdo zabije, koncem sezony... hlavně ovšem, že zakázali ty holky s deštníčky,,,, čímž zřejmě přispěli k bezpečnosti. 02 09

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Sami jezdci se vyjadřovali tak, že redukce tréninků pro ně není zásadní problém.
      Samozřejmě u nováčku je to jiné.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        jezdci to možná jako zásadní problém nevidí, ale co týmy, hlavně konstruktéři? po měsíční pauze přivezou do Baku mraky nových dílů a na jejich vyzkoušení, vyhodnocení, případně přenastavení zpět mají JEDEN trénink? no, mě se zrovna tohle moc nelíbí. ale uvidíme po víkendu, jak to bude vypadat v reálu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.60.XXX
          Tak to nás zajímat nemusí... V tomhle vidím jen pozitiva... Týmy jsou tak profesionální, že čím více prostoru dostanou, tím větší nudu předvedou... Líto je mi pilotů a diváků, kteří zaplatí za vstupenku a téměř se nejezdí, protože je vyhrazený jen krátký časový úsek a pak se stejné šetří všechno možné...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            91.245.26.XXX
            Přesně, souhlasím. Však si vzpomínám na některé víkendy v minulosti kdy třeba pátek propršel a týmy měli jen jeden trénink na přípravu a přineslo to zajímavé výsledky, protože týmy měli pod tlakem větší šanci udělat chybu v nastavení a jak víme, chyby jsou přinášejí zábavu, dokonalost bývá nudná.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            77.48.94.XXX
            to je sice hezké, ale to pak můžeme zakázat vývoj a nechat auta tak, jak jsou při prvním závodě a jen štelovat přítlak sklonem křídel. samozřejmě přeháním, ale F1 vždy byla i o vývoji a technickém pokroku. a zde se pro něj ubírá prostor. takhle mohou ti vzadu hůře dohnat ty vepředu. možná se dočkáme nějakého náhodného překvapení, ale to jsme u té "amerikanizace", čili šou na úkor sportu.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              90.182.169.XXX
              Jelikož se týmy na změně formátu pro Baku shodli jednomyslně, tak je to očividně menší problém, než si myslíš, týmy se vždycky přizpůsobí. Však po zákazu externího testování se říkalo, jak to je na prd a půjde to do kopru....a teďka si nikdo na testování nikdo ani nevzpomene.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              83.240.60.XXX
              Tím bychom to týmům usnadnili... Tím, že jim to povolíme a současně je dostaneme pod časový tlak, tak je tlačíme k chybám...

              Ti vzadu fakticky neměli šanci dohnat ty vepředu... V minulosti měli šanci využít jejich chyb a k tomu i tohle vede, avšak zase to zabíjí přílišná profesionalita, červené vlajky a restarty (Což zase usnadňuje top týmům ty chyby napravit)...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama