DISKUZE K ČLÁNKU Geniální nápad, nebo ustřelený bizár? V Baku uvidíme dvě kvalifikace
F1 nemá dost. Královna motorsportu vyzkouší další bizarní formát závodního víkendu. Tentokrát s dvěma kvalifikacemi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Geniální nápad, nebo ustřelený bizár? V Baku uvidíme dvě kvalifikace
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» daaviid23
(Hlasovali 2 lidé)
27.04.2023 09:38
Osobně bych nebyl úplně proti, ale co je podle mě… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
dannak
11:42 28.04.2023 104.28.114.XXX"aby se jezdci při sobotním sprintu nebáli riskovat" Toho ale nedosahnou penalizovanim vymeny komponent, prip. omezovanim rozpoctu, ze ktereho se plati vyroba nahradnich dilu.
Jakmile jsou omezeni, vzdy bude na stole otazka, jaky risk za to jeste stoji -
Jan.
01:00 28.04.2023 188.244.60.XXXJe to zvláštní a to může být vlastně nakonec dobře. Co tím mohou zkazit?
Ale jestli jsem to dobře pochopil, tak 1. kvalifikace je na 2. závod a 2. kvalifikace je na 1. závod?
Což znamená, že kvalda na hlavní závod se pojede hned po prvním tréninku? To se mi moc nezamlouvá. Nebylo by lepší 1. na 1. a 2. na 2.? Aby měli na ostrou kvaldu více dat a přípravy? -
SergioPÉREZ
23:06 27.04.2023 78.108.157.XXXVěřím že se Checo dostane s vozem do optimálního nastavení a raději všem už od Startu bude ujíždět.
(Checo)) -
-
SergioPÉREZ
23:25 27.04.2023 78.108.157.XXXNa tenhle typ okruhu se tento formát víkendu vůbec nehodí. Pokud budou vyjíždět autaSC tak to budou zase jatka pro vozy a masakr pro jejich piloty F1.
-
-
Racek
03:41 27.04.2023 78.80.232.XXXNo, podle mě je to opravdu bizár... a hodně nebezpečný bizár ... Stejně si myslím, že ten průvan táhne od majitelů F1 ... ti chtějí prostě vyždímat co nejvíc peněz. A zdůvodnění, že jezdci málo riskují je fakt na hlavu. Jo, riskovat budou. Tolik závodů... dvě kvalifikace, jeden rozkouskovaný, jeden sprintový a teprve nakonec, když už toho budou mít plné zuby a nervy na dranc, dlouhý nedělní závod ... a k tomu jeden jediný krátký tréning... obávám se, že se jim brzo někdo zabije, koncem sezony... hlavně ovšem, že zakázali ty holky s deštníčky,,,, čímž zřejmě přispěli k bezpečnosti.-
-
tom11
12:19 27.04.2023 77.48.94.XXXjezdci to možná jako zásadní problém nevidí, ale co týmy, hlavně konstruktéři? po měsíční pauze přivezou do Baku mraky nových dílů a na jejich vyzkoušení, vyhodnocení, případně přenastavení zpět mají JEDEN trénink? no, mě se zrovna tohle moc nelíbí. ale uvidíme po víkendu, jak to bude vypadat v reálu.-
Fanda.LH
15:36 27.04.2023 83.240.60.XXXTak to nás zajímat nemusí... V tomhle vidím jen pozitiva... Týmy jsou tak profesionální, že čím více prostoru dostanou, tím větší nudu předvedou... Líto je mi pilotů a diváků, kteří zaplatí za vstupenku a téměř se nejezdí, protože je vyhrazený jen krátký časový úsek a pak se stejné šetří všechno možné...-
daaviid23
18:42 27.04.2023 91.245.26.XXXPřesně, souhlasím. Však si vzpomínám na některé víkendy v minulosti kdy třeba pátek propršel a týmy měli jen jeden trénink na přípravu a přineslo to zajímavé výsledky, protože týmy měli pod tlakem větší šanci udělat chybu v nastavení a jak víme, chyby jsou přinášejí zábavu, dokonalost bývá nudná. -
tom11
08:59 28.04.2023 77.48.94.XXXto je sice hezké, ale to pak můžeme zakázat vývoj a nechat auta tak, jak jsou při prvním závodě a jen štelovat přítlak sklonem křídel. samozřejmě přeháním, ale F1 vždy byla i o vývoji a technickém pokroku. a zde se pro něj ubírá prostor. takhle mohou ti vzadu hůře dohnat ty vepředu. možná se dočkáme nějakého náhodného překvapení, ale to jsme u té "amerikanizace", čili šou na úkor sportu.-
daaviid23
10:23 28.04.2023 90.182.169.XXXJelikož se týmy na změně formátu pro Baku shodli jednomyslně, tak je to očividně menší problém, než si myslíš, týmy se vždycky přizpůsobí. Však po zákazu externího testování se říkalo, jak to je na prd a půjde to do kopru....a teďka si nikdo na testování nikdo ani nevzpomene. -
Fanda.LH
13:57 28.04.2023 83.240.60.XXXTím bychom to týmům usnadnili... Tím, že jim to povolíme a současně je dostaneme pod časový tlak, tak je tlačíme k chybám...
Ti vzadu fakticky neměli šanci dohnat ty vepředu... V minulosti měli šanci využít jejich chyb a k tomu i tohle vede, avšak zase to zabíjí přílišná profesionalita, červené vlajky a restarty (Což zase usnadňuje top týmům ty chyby napravit)...
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek