DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari žádá o přezkoumání Sainzova trestu

Dramatický závěr Grand Prix Austrálie rozhodně přinesl zvýšené emoce a také - s ohledem na množství karambolů - pouze jeden trest. A právě kolem něj se bude točit jednání, o nějž usiluje stáj Ferrari.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari žádá o přezkoumání Sainzova trestu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 11.04.2023 17:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 07.04.2023 18:42
Mohly by jste hoši prosím v diskuzích přestat… »
» Duncan66 (Hlasovali 3 lidé) 08.04.2023 18:28
Je jasne, ze rudym nevyhovi a zahraje se to do… »
» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 07.04.2023 16:39
No já nevím. Mně ani jedna z těch nehod… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Duncan66

    Duncan66

    94.113.224.XXX
    Je jasne, ze rudym nevyhovi a zahraje se to do autu, aby nemusela FIA priznat, ze je banda totalne neschopnych a zaroven zkorumpovanych diletantu, kde by generator nahodnych trestu a prominuti byl pravdepodobne lepsim soudcem behem sezony, nez je FIA.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Markklokan

    Markklokan

    85.163.84.XXX
    Kdyby dosáhli anulace trestu, měli by logicky nárok na čtvrtý místo.Za pokus to stojí, nevěřím v úspěc

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    46.135.30.XXX
    Mimochodem jsem četl, že se Massa chystá soudně zpochybnit výsledky MS 2008, kvůli crash gate.
    Je to jen výcuc bulváru, nebo na tom něco je?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    46.135.30.XXX
    No já nevím. Mně ani jedna z těch nehod nepřipadala podobná.
    Trochu moc povyku kvůli jedné 5s pentli. Takových sporných už byly snad stovky.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      No protože principiálně nejsou podobné. Kontakty Stroll- Leclerc a Sainz-Alonso se prostě staly jinak.

      Na druhou stranu argumentace Ferrari s posouzením blikance Gaslyho a nehody Sargeanta je validní, protože hoši si za ty incidenty zasloužili jednoznačně pentli, Gasly nejspíš i větší pentli.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Jako jo. Chápu, že se jim nelíbí trest pro Sainze a absence trestů pro ty 2. Proti tomu nic nemám.
        Ale říct, že se staly další 2 stejné kolize....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          95.80.230.XXX
          reálně stroll udělal hodně podobnou věc jako sainz, takže pokud se trestá jeden, měl by se trestat druhej. Návrat gaslyho z kačeru způsobem, že zdemoluje další vůz je jednoznačně na pentli, tady rozhodnutí FIA nemá žádný reálný podklad a sargeant kolizi také způsobil naprosto jednoznačně, takže FIA opět nemá v rukou nic, čím by své rozhodnutí mohla zdůvodnit...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Tak rozdíl vidím v tom, že Leclerc nebrousil kraj tratě, ale jel si prostředkem. Na rozdíl od Alonsa.
            Ale neřeším jestli Stroll měl dostat trest, nebo ne. Ale to, že ty 2 situace si nejsou ani trochu podobné Sainzově.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Neurotic

    Neurotic

    176.102.154.XXX
    Jenom jestli Sainz není trestán za to, že do Alonsa šťouchl málo 18 Jiné logické vysvětlení proč dostal jako jediný trest za něco co nemělo na závod vliv, protože se to stalo v kole, které se nejelo mne nenapadá.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      Mohly by jste hoši prosím v diskuzích přestat opakovat ten nesmysl, že se to kolo nestalo a proto se nemá trestat?
      To kolo se normálně závodilo akorát v průběhu zavlála červená vlajka a v tom případě se podle pravidel bere pořadí z minulého průjezdu kontrolním bodem.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        178.72.203.XXX
        Pokud je bráno za relevantní průjezd posledním kontrolním bodem...pak ale musí být pořadí stanoveno podle něj...a pak by tedy třeba Alonso nebyl na třetím místě...pořadí by vypadalo jinak než bylo při posledním restartu.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Poslední kontrolní bod byla startovní čára.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Racek

            Racek

            78.80.232.XXX
            Jistě, ale to bylo stanoveno až po restartu a havárii. O tom nic, bylo to správné. Ale Trest pro Sainze byl opravdu přísný. On je přitom jeden z nejslušnějších jezdců, což třeba Gasly ... atd.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              91.245.26.XXX
              To je ale vlastně jiné samostatné téma. 5 sekundové tresty jsou většinou nedostačují protože mají minimální dopad, ale tady to bylo objektivně hodně likvidační. Tohle je na velké zamýšleni jestli by to nešlo vymyslet lépe.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Kluci co přijet na sraz? Termín se nám už blíží a je to tam super. Zkuste se podívat do diáře, jestli byste ten víkend (viz článek) nemohli. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Přesně, jak píše Daviid23. Je to nejmírnější trest, jaký lze použít. Většinou je moc malý a vyplatí se způsobit kolizi, když tě někdo brzdí, protože 5s za závod hravě najedeš na volném vzduchu.
              Jenže tady byl až moc přísný. Možná by se daly tresty krátit na polovinu, kdyby šlo třeba o posledních 10% kol. Ikdyž v tomto případě by bylo i 2,5s dost.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama