DISKUZE K ČLÁNKU McLaren se chce i s pomalým MCL60 dostat v Saúdské Arábii na body

Všechny týmy Formule 1 již jsou v Saúdské Arábii, kde zítra začínají první volné tréninky. McLaren v minulém závodě v Bahrajnu patřil k nejpomalejším, i tak mohl dosáhnout na body. To bude jeho cílem i tento víkend, než ve Wokingu připraví balík vylepšení, který by měl zvýšit jeho konkurenceschopnost.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren se chce i s pomalým MCL60 dostat v Saúdské Arábii na body

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 18.03.2023 13:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jindrich K. (Hlasovali 5 lidé) 15.03.2023 15:43
Možná se pletu, ale dost možná je problém v tom,… »
» Limbi (Hlasovali 2 lidé) 15.03.2023 09:45
Proč mám pocit, že McLaren každou sezónu začne… »
» Kaša (Hlasovali 2 lidé) 15.03.2023 16:11
Zajímavé že se autu přozpůsobil Lando ....… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    85.239.64.XXX
    Pokud do závodu bude zasahovat SC, nevidím důvod, proč by se s Mclarenem nemohli dostat na body 05

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kaša

      Kaša

      88.103.237.XXX
      A já si tipnu že McLaren bude na bodech bez pomoci SC a jiných "náhod"! 13
      P.S. za náhodu nepovažuji poruchu Alpine, to už je součást F1! 18 03

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    No jsem zvědavej na to vylepšení ale zatím jsem skeptickej.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Racek

    Racek

    78.80.232.XXX
    No, v podstatě může na body dosáhnout každý vůz ze startovního pole i každý řidič. Takže ano, proč ne. Ale nadřou se, hoši.
    Doufám ale, že ty špatné roky vydrží..trvají už moc dlouho.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Limbi

    Limbi

    147.228.70.XXX
    Proč mám pocit, že McLaren každou sezónu začne špatně a vyjádří se tak, že opravdu konkurenceschopní budou nejdříve za 2 roky. To je jak čekání na Godota .

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.239.XXX
      Je , to je pravda. Holt jim to nejde. Taky mne to štve, 05 Ale věřím, že se posunou už letos a budem pozorovat jak jim jde vývoj a jak zrychlují, což nutně neznamená že se budou posouvat startovním roštem, když ostatní to posunou taky.Uvidíme, podstatná je vždy ztráta na prvního, nebo na "špičku".

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Kaša

      Kaša

      88.103.237.XXX
      Tak to máš pocit nepravdivý, protože špatně začali poslední 2 sezony, a ne každou.
      A už dlouho tvrdí že chtějí být na špici ve chvíli zapracování tunelu a simulatoru - tedy r.25. Bohužel dokončení těchto věcí posunul covid, protože předtím ten termín byl 22-23. Nechápu tu kritiky McL minulý rok - chtěli být nej ze zbytku světa a souboj s Alpine prohráli hlavně kvůli Riccimu, jinak by měli splněno. Tento rok taky věřím že se dostanou na úroveň AM, popř. Mercedesu .... uvidíme po Baku a jak se chytí nová vývojová cesta! 01

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.239.XXX
        Myslím si že kritika že auto bylo na pytel je pravdivá. I Lando na něj skrytě nadával.
        Alpine měl loni lepší vůz, o tom nepochybuj.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kaša

          Kaša

          88.103.237.XXX
          Alpine byl celkově možná o desetinku rychlejší, ale nespolehlivý ... takže jak píšu, kdyby jen Ricci nebyl tak marný, tak je mcL před Alpine.
          Směju se tomu jak +-4. nejrychlejší kára z minulého roku je tak kritizována. 20

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            88.103.239.XXX
            Myslím že to bylo v průměru více, ale o to nejde. Být čtvrtý- pátý asi tak nějak v pohodě, ale nesmíš ztrácet na prvního vteřinu a dostávat v závodě kolo. Nevím co bych měl chválit , čtvrtý místo? Když dostaneš kolo anebo mód "skoro". No to jako kriticky fakt vidím. Nezlob se . 04 Mclaren by měl být zcela jinak konkureneceschopný, než předvedl loni. 11

            Lze i napsat že byli pátý nejpomalejší. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kaša

              Kaša

              88.103.237.XXX
              Někdo vidí sklenici napůl plnou, a někdo poloprázdnou .... 03
              Nemůžeme poslední roky brát McLaren jako úplně top tým, protože bylo prostě zanedbáno financování vybavení, atd. - což se teď naštěstí děje a podle toho jak budou vypadat v roce 2024 a hlavně 2025 můžeme posuzovat kvalitu týmy - nynější roky bych bral jako přípravu na útok na top pozice. Začátky posledních 2 sezon nevypadaly dobře, ale může to klamat.

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                95.80.230.XXX
                Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

                + 1 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Kaša

                  Kaša

                  88.103.237.XXX
                  Zajímavé že se autu přozpůsobil Lando .... předtím Carlos, ale tak skvělý Riciardo ne, že? Nebude spíš chyba na straně pilota když jeden to dokázal a druhý ne! 03 A podívej se klidně na sezonu 2022 znovu - někdy byl rychlejší McLaren, někdy Alpine - celkově trochu Alpine, ale ne o tak moc jak píšeš. A spolehlivost je vlastností auta, takže to ber jako součást výkonnosti.

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jumpman

                    jumpman

                    95.80.230.XXX
                    spolehlivost je i o štěstí a to těžko můžeš počítat k vlastnostem vozu. Reálně bylo alpine rychlejší a že se mcl držel bylo dáno spíš smůlou alpinu. To neokecáš.
                    Riccimu neseděly vlastnosti auta, jestli je noris o tolik lepší než ricci - já si to nemyslím, spíš je pravdou, že dostal naprosto odlišný servis od týmu a pokud ricci exceluje na brzdách a mcl postaví dva roky po sobě auto velice slabé v brzdné zóně a diví se že k tomu nemá pilot důvěru...

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Kaša

                      Kaša

                      88.103.237.XXX
                      Sorry, ale prostě NE, McLaren se snažil Riccimu pomáhat 1,5 roku, je chyba pilota že se za tu dobu nepřizpůsobí, a není výmluva že Lando dostával nějakou spešl péči! 20

                      + 1 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Kaša

                      Kaša

                      88.103.237.XXX
                      A spolehlivost NENÍ o štěstí! Prostě Alpine zariskoval s novým designem motoru ikdyž to znamenalo ohrožení spolehlivosti - a tak se i stalo! Kdyby udělali spolehlivější motor, tak bude zase pomalejší! Všechno tohle každopádně sám Alpine potvrdil - takže to co píšeš se nesmysl! 02

                      + 1 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
          • Jindrich K.

            Jindrich K.

            89.103.32.XXX
            Možná se pletu, ale dost možná je problém v tom, že od roku 2013 do teď, za deset sezon získal McLaren jedenáct pódií. Pro béčkový tým asi dobrý, ale pro tým co myslel na tituly, je to bohužel smutný. Takže už dlouho McLaren není zdaleka tam kde by chtěl být a roky se pořád povídá o tom, že jednou byla chyba v Mercedesu, pak v Hondě, pak v aerodynamice, pak v brzdách atd atd. Vždycky je něco špatně a věříme ve zlepšení, pořád dokola a když už to jednou vypadalo lépe (2021), tak už se to zase sype jako domeček z karet. Se špatnými výkony zmizí sponzoři a je to furt dokola.

            + 5 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kaša

              Kaša

              88.103.237.XXX
              Já taky neříkám že je McLaren teď top tým. A ano, na konci smlouvy už neměl McL plnou podporu Mercedesu (logicky když přecházeli k Hondě), a blamáž Hondy není třeba komentovat ... od přechodného roku s Renaultem jde McL nahoru a snad i tam bude pokračovat. Je sranda jak je všichni odepsali po prvním závodě - a to se jich jede kolik? 23? Zající se počítají po honu a tituly a pořadí se udělujou na konci sezony! 03 14

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • Limbi

        Limbi

        147.228.12.XXX
        Asi je třeba říct co je to špatná sezóna. McLarenu fandím cca od roku 97 a od historicky 3tího nejúspěšnějšího týmu očekávám, že bude mířit na vítězství. To že skončí 4tí v PK neberu jako úspěch. Naposled byli reálně schopní bojovat o vítězství v roce 2012. To je 10 let! Od té doby slyšíme pořád jen proč to nejde a kdo (co) za to může. Ve sportu kdy se věci dějí v rámci vteřin max dní, je takovýhle přístup automaticky odsouzen k neúspěchu. Už jen to, že si napsal, že se vyrovnají AM. WTF? Kde jezdil loni Aston a kde McLaren? Kdo teda byl schopen udělat enormní progres? Já samozřejmě doufám, že se McLaren zvedne, ale už by to něco chtělo, protože McLaren neudělal skok jako Aston už ani nepamatuju.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama