DISKUZE K ČLÁNKU McLaren představuje svou novou zbraň: MCL60, s minimální hmotností nemá problém

Prohlédněte si první snímky nového monopostu McLarenu, který by s MCL60 chtěl letos zabojovat o umístění na stupních vítězů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren představuje svou novou zbraň: MCL60, s minimální hmotností nemá problém

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 15.02.2023 19:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kaša (Hlasoval 1 člověk) 13.02.2023 18:58
Je to McLaren takže 01! Doufám že se jim bude… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Já jsem asi protivnej, ale pro mě navždy bude McLaren spojeny pupeční šňůrou s Marlborem...myslím dizajnem.
    Co se týče jejich letošních šancí...pochybuju že by rozšířili top trio, ale můžou jim být blíž než loni. Jejich hlavní soupeř by měl byl Alpine.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.239.XXX
    Tak jsem na Vás hoši zvědavej a viditelně info že vše bude doladěno až v polovině sezóny sedí.Teď je otázka na co to bude stačit.Moc dobře to nevidím. 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      193.165.97.XXX
      McL nebude žádnou vyjímkou.
      Podobný vývoj bude u všech ostatních týmů.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.239.XXX
        To se myslím pleteš, neměl jsem na mysli vývoj monopostu. ten dělají v nějaké míře všichni. Mclaren odstraňuje jednu neblahou vlastnost monopostu a to tu, s kterou si Riči nebyl schopen poradit a mají ji na autě už hodně dlouho. S těmito pneumatika se ale značně zvýraznila. O tom jsem hovořil, psal.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    88.103.237.XXX
    Je to McLaren takže 01!
    Doufám že se jim bude dařit a přeju hodně štěstí!

    Realisticky by měli vést "střed pole" a trochu stáhnout top 3 týmy .... tak uvidíme ... řekl slepý 18 11

    Barvy vpohodě ale až na trati zhodnotím jak to vypadá .... představovačky zkreslujou.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Bylo by to krásný, kdyby na špici byly 4 týmy. Ale kromě roku 2012 si nepamatuju jediný rok, kdy tomu tak bylo. A trochu už toho pamatuju. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        Jestli by byl vyrovnaný boj dvou týmů tak můžeme být rádi .... a to nehovořím o třech týmech (F+RB+M) - ve středu pole by to mohlo být ze začátku vyrovnaný boj McL+Alpine+AM+AlfaRomeo+AT, počítám že HAAS a Williams budou o něco slabší.
        Nevýhodu má AM v Lancovi, Alfa měla slabší konec sezony, u AT se piloti musí ukázat, no a Alpine je odchodem Ály oslaben .... myslím že McL posílí protože Piastri a tým nepokazí začátek sezony jak v 22.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.239.XXX
          Počkej, vydrž a uvidíš co se stane. 11

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kaša

            Kaša

            82.142.123.XXX
            ... no jasně že realita ukáže - jen McLaren přišel se střízlivým až skoro negativistický prohlášením a už je všichni skoro posílají na konec pole, což já to tak nevidím a síše naopak mají potenciál být ba tom o dost lépe než minulý rok! 21 01

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              88.103.239.XXX
              Kde budou neví nikdo. Nějaká čísla ze simulátoru určitě mají, jde odhadnou zlepšení konkurence, ale pravda bude až na dráze.

              Je to dost všechno nečitelné, ale už před 2 měsici jsem četl insader info, že konkurenceschopný budou až v druhé polovině roku. Tak tomu raději věřím. 12

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Kaša

                Kaša

                82.142.123.XXX
                Otázka je co považují za "konkurenceschopnost"!?
                Jestli to že ze záčátku budou bojovat o špici středu pole a potom jim uskočí a budou spíš stahovat top 3 - tak to je vpoho! Pokud ale ze začátku budou sotva postupovat z Q1 a budou mimo první desítku, tak to by nebylo dobré .... já to vídím spíše v to první.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  88.103.239.XXX
                  Já bych to za sebe upřesnil, jak to vidím já. Půjde o to, kolik budou ztrácet na nejlepší. Být 4tý hned za TOP 3 a ztrácet 1,5 vteřiny je svým způsobem k ničemu a to i do budoucna, to nejde jednoduše dohonit. Osobně si myslim, že zatím na to mít nebudou. Ani letos a ani za rok. Až pak, až bude vybavená továrna s tím, že to bude vše nastavené, vyzkoušené, funkční, se mohou posunout, dříve ne. To je za mne realistické.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Kaša

                    Kaša

                    88.103.237.XXX
                    Jasně, chápu. Ale teoreticky se můžeš jako slabší tým inspirovat z toho co ti lepší dělají a tak je postupně dohánět .... každopádně uvidíme! 01

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama