DISKUZE K ČLÁNKU Alpine odhaluje, jak se nechalo inspirovat řešením Mercedesu při vylepšování motoru

Šéf vývoje motorů Renault Bruno Famin popisuje přechod na koncept Mercedesu, který jim pomohl zvýšit výkonnost pohonné jednotky E-Tech22 v průběhu letošní sezóny, kdy nakonec mezi konstruktéry porazili McLaren a obsadili čtvrtou příčku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alpine odhaluje, jak se nechalo inspirovat řešením Mercedesu při vylepšování motoru

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 22.12.2022 12:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kevin (Hlasoval 1 člověk) 21.12.2022 16:43
To je dobře, že se Renaul Alpine zvedl, snad je… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 22.12.2022 12:56
Ztrácely 10HP na Hondu a Ferrari. 12 To je ok, … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Senor

    Senor

    89.111.77.XXX
    U Renaultu je to kazdorocne cca stejne, slova o vykonu a napravach spolehlivosti v pristich letech.
    S cim se da souhlasit je aerodynamicky vykon. Lepsi usporadani muze prinest lepsi vykon auta na trati, zname hystorii. Je otazka jestli toho dokaze Renault se svym aero tymem vyuzit. Za dalsi je otazka, co na to vykon motoru, jestli nebude lepsim aerem nejak omezen. At tak ci onak, Renault letos moc nehorel, za coz zaslouzi pochvalu a i za ten 4.fle 11.
    Na druhou stranu jsou pred nami leta optimalizace jednotek a ladeni ERS systemu, ktere prinesou nejvetsi motorove zisky na trati. Takze zacina dalsi faze vyvoje motoru a tady si nesmi nechat Renault ujet vlak. Ale Renault byl letos v jine pozici nez ostatni, takze ta optimalizace nebyla jiste na poradu dne jako u jinych motoraru a da se vysokou pravdepodobnosti hranici s jistotou rici, ze pristi rok bude Renault dohanet vyvoj ERS ostatnich vyrobcu. Renault bude mit do roku 25 dost prace a pocitam, ze i sam Renault chape, ze boj je ztracen a bude jiz jen udrzovat tuto jdnotku s nejakym vyvojem spolehlivosti, ale hlavni prace uz budou presunuty na novou jednotku pro rok 26.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.239.XXX
      Ztrácely 10HP na Hondu a Ferrari. 12 To je ok, ne ?

      Hlavně že jsi říkal před 5 léty že ERS mají všichni stejný. 14

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.239.XXX
    Co si pamatuji, tak tenhle motor byl vyvíjen hodně dlouho.Je dobře že výkonově jsou na tom ok. Ono se taky není čemu divit , Know-how Mercedesu po roce 2015 začala postupně šířit padockem. I Honda by to nasadila už v roce 2016, ale nebyl čas, žetony. Holt Mercedes to trefil nejlépe.

    Už je jasné jak to má Ferrari ? Četl jsem jen spekulace.


    Prosáklo, jak Honda nechtěla dodávat motory, zvláštní přístup, teď zase je to naopak, schání partnera. Snad už dostanou rozum a budou se věnovat F1 neustále, ať to má kontinuitu a štabní kulturu. Jsem zvědav zda se s RB dohodnou, zatím moc nevypadá a ve finále to nemá ani logiku, když RB má svoji motorárnu s Know-how všech motoráren F1. Uvidíme.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kevin

    Kevin

    80.250.28.XXX
    To je dobře, že se Renaul Alpine zvedl, snad je nepostihne nějaký větší výkonnostní propad. Už bylo načase, zvlášť, když jsou taky velký tovární tým. Potřebují vzpruhu jako sůl. Chce to nadupanější špičku, doufám, že se tam časem taky připojí i s Mclarenem. Zbytek se doufám taky časem přiblíží.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama