DISKUZE K ČLÁNKU Alpine odhaluje, jak se nechalo inspirovat řešením Mercedesu při vylepšování motoru

Šéf vývoje motorů Renault Bruno Famin popisuje přechod na koncept Mercedesu, který jim pomohl zvýšit výkonnost pohonné jednotky E-Tech22 v průběhu letošní sezóny, kdy nakonec mezi konstruktéry porazili McLaren a obsadili čtvrtou příčku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alpine odhaluje, jak se nechalo inspirovat řešením Mercedesu při vylepšování motoru

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 22.12.2022 12:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kevin (Hlasoval 1 člověk) 21.12.2022 16:43
To je dobře, že se Renaul Alpine zvedl, snad je… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 22.12.2022 12:56
Ztrácely 10HP na Hondu a Ferrari. 12 To je ok, … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Senor

    Senor

    89.111.77.XXX
    U Renaultu je to kazdorocne cca stejne, slova o vykonu a napravach spolehlivosti v pristich letech.
    S cim se da souhlasit je aerodynamicky vykon. Lepsi usporadani muze prinest lepsi vykon auta na trati, zname hystorii. Je otazka jestli toho dokaze Renault se svym aero tymem vyuzit. Za dalsi je otazka, co na to vykon motoru, jestli nebude lepsim aerem nejak omezen. At tak ci onak, Renault letos moc nehorel, za coz zaslouzi pochvalu a i za ten 4.fle 11.
    Na druhou stranu jsou pred nami leta optimalizace jednotek a ladeni ERS systemu, ktere prinesou nejvetsi motorove zisky na trati. Takze zacina dalsi faze vyvoje motoru a tady si nesmi nechat Renault ujet vlak. Ale Renault byl letos v jine pozici nez ostatni, takze ta optimalizace nebyla jiste na poradu dne jako u jinych motoraru a da se vysokou pravdepodobnosti hranici s jistotou rici, ze pristi rok bude Renault dohanet vyvoj ERS ostatnich vyrobcu. Renault bude mit do roku 25 dost prace a pocitam, ze i sam Renault chape, ze boj je ztracen a bude jiz jen udrzovat tuto jdnotku s nejakym vyvojem spolehlivosti, ale hlavni prace uz budou presunuty na novou jednotku pro rok 26.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.239.XXX
      Ztrácely 10HP na Hondu a Ferrari. 12 To je ok, ne ?

      Hlavně že jsi říkal před 5 léty že ERS mají všichni stejný. 14

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.239.XXX
    Co si pamatuji, tak tenhle motor byl vyvíjen hodně dlouho.Je dobře že výkonově jsou na tom ok. Ono se taky není čemu divit , Know-how Mercedesu po roce 2015 začala postupně šířit padockem. I Honda by to nasadila už v roce 2016, ale nebyl čas, žetony. Holt Mercedes to trefil nejlépe.

    Už je jasné jak to má Ferrari ? Četl jsem jen spekulace.


    Prosáklo, jak Honda nechtěla dodávat motory, zvláštní přístup, teď zase je to naopak, schání partnera. Snad už dostanou rozum a budou se věnovat F1 neustále, ať to má kontinuitu a štabní kulturu. Jsem zvědav zda se s RB dohodnou, zatím moc nevypadá a ve finále to nemá ani logiku, když RB má svoji motorárnu s Know-how všech motoráren F1. Uvidíme.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kevin

    Kevin

    80.250.28.XXX
    To je dobře, že se Renaul Alpine zvedl, snad je nepostihne nějaký větší výkonnostní propad. Už bylo načase, zvlášť, když jsou taky velký tovární tým. Potřebují vzpruhu jako sůl. Chce to nadupanější špičku, doufám, že se tam časem taky připojí i s Mclarenem. Zbytek se doufám taky časem přiblíží.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama