DISKUZE K ČLÁNKU Zak Brown by přivítal větší technickou svobodu, nebál by se ani šesti kol

Šéf McLarenu má pro svůj požadavek jednoznačný důvod - je přesvědčen, že by tím závody dostaly nový rozměr a přitáhly by víc diváků. Otázkou samozřejmě zůstává, nakolik by se jeho vize sladily s názory ostatních týmů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Zak Brown by přivítal větší technickou svobodu, nebál by se ani šesti kol

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 19.12.2022 07:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 3 lidé) 18.12.2022 12:05
DÍKY, DÍKY, DÍKY!!! Tenhle názor je pro mne… »
» Ferda (Hlasovali 3 lidé) 19.12.2022 07:08
Taky si myslím, že co se techniky týká byla éra… »
» RoBertino (Hlasovali 2 lidé) 18.12.2022 12:16
To bych si nikdy nedovolil, ale Brownův názor je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    194.212.104.XXX
    DÍKY, DÍKY, DÍKY!!!
    Tenhle názor je pro mne balzámem na duši a nadějí, že není nemožné se v budoucnu dostat do stavu, který je ( tedy hlavně v minulosti byl) kořením a DNA F1.
    Roberte, díky za článek, i kdyby sis ho úplně vymyslel 11

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      185.63.97.XXX
      To bych si nikdy nedovolil, ale Brownův názor je opravdu velmi sympatický. Snad si za tím půjde nebo aspoň získá někoho na svou stranu.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        194.212.104.XXX
        Ano, vymýšlet si situace které se nikdy nestaly, postavy, které nikdy nežily, mystifikovat veřejnost, tak to se nám opravdu, ale opravdu příčí... 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • RoBertino

          RoBertino

          185.63.97.XXX
          Ale určitě to těm pacholkům muselo dát práci.... 11

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            193.165.97.XXX
            Nezlobte se kluci, že se Vám montuji do diskuze, ale dokážete si představit ten povyk, kdyby si někdo dovolil vyjet se šestikolkou?
            Já bych byl mezi prvními, kdo by křičel, že takovéhle plagiátorství je nepřípustné a že P34 stejně byla nejkrásnější. 13

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • RoBertino

              RoBertino

              185.63.97.XXX
              Ferdo, Ken ale nebyl jediný, kdo se tím zabýval, ostatně jsem to psal už před osmi lety: https://f1news.autoroad.cz/historie-gp/47558-sest-kol-ve-formuli-1-plus-mala-vyjimka

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                193.165.97.XXX
                Při čtení toho odkazu jsem se pokochal jako Hrušinský ve vesničce. 01 Dokonce jsem si vzpoměl na nadčasový tým Pito. Byla to nádherná konstruktérská éra. 04

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • tom11

                  tom11

                  194.212.104.XXX
                  V tomto směru považuji tuhle dobu za doposud nejlepší a nejzajímavější.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    193.165.97.XXX
                    Taky si myslím, že co se techniky týká byla éra mezi doutníky a uceleným tvarem s předními a zadními křídly to nejlepší co nám F1 poskytla. Pokud bych měl upřesnit dobu, kdy pestrost F1 byla ukončená, tak bych řekl, že to bylo někde kolem roku 1986, kdy končila éra vozů s turbomotory.
                    Od té doby už začaly být pravidla hodně sešněrované.

                    + 3 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            194.212.104.XXX
            ... a že je to i bavilo 18

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama