DISKUZE K ČLÁNKU Italská média informují o Binottově konci. Kdo se má stát jeho nástupcem?
Začátek sezony vyšel Ferrari skvěle a zdálo se, že Scuderia by konečně mohla zaútočit na tituly. Nestalo se. Jak postupně forma rudých vozů mizí, tím hlasitěji se začínají hlásit o slovo zvěsti, které prorokují konec Matii Binotta v roli šéfa týmu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Italská média informují o Binottově konci. Kdo se má stát jeho nástupcem?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasovali 2 lidé)
16.11.2022 14:05
Formuli 1 sleduješ hodně dlouho, takže určitě víš… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Fanda.LH
23:06 16.11.2022 83.240.62.XXX
V dnešním světě internetu to byla naprosto očekávaná věc... Nechápal jsem to v moment, kdy to tvrdil, protože bylo úplně jasné, že takovéhle informace nemůžeš vypouštět ven...
Vem si, že spousta novinářů má stejné info, ale vědí, že když ho pustí, tak přijdou o práci... Jenže ve chvíli, kdy se objeví zdroj, který to propálí veřejně, tak se jim uvolní ruce... A jelikož je Král závodník, kontakty bezesporu má, tak je to věrohodný zdroj a tedy můžou to pustit ven s čistým svědomím, že se drželi novinářské etiky...
Vem si, že spousta novinářů má stejné info, ale vědí, že když ho pustí, tak přijdou o práci... Jenže ve chvíli, kdy se objeví zdroj, který to propálí veřejně, tak se jim uvolní ruce... A jelikož je Král závodník, kontakty bezesporu má, tak je to věrohodný zdroj a tedy můžou to pustit ven s čistým svědomím, že se drželi novinářské etiky...
Duncan66
17:37 16.11.2022 94.113.224.XXX
No prave, ze to nebyl jen Todt, ale byl tam Brawn, Schumi a dalsi co postavili spagetaky do late. Jakmile skoncili, tak se rudi trapi. Vzdyt i ten Kimiho titul byla haluz jako prase, Kimi by mel Hamiltonovi dekovat do konce zivota, jinak by nikdy titul nemel.
Potom podelali titul Massovi, potom 2x Alonso v poslednim zavode, potom i ty aspon trochu realne sance Vettela diky kolizim a chybam tymu. A neni mozne se divat zpatky do davne historie, protoze dnesni tymu funguji uplne jinak, vsechno se radove vice zprofesionalizovalo a aby se vyhravalo a bojovalo o titul, tak musi slapat vsechno jako dokonale namazany stroj.
Potom podelali titul Massovi, potom 2x Alonso v poslednim zavode, potom i ty aspon trochu realne sance Vettela diky kolizim a chybam tymu. A neni mozne se divat zpatky do davne historie, protoze dnesni tymu funguji uplne jinak, vsechno se radove vice zprofesionalizovalo a aby se vyhravalo a bojovalo o titul, tak musi slapat vsechno jako dokonale namazany stroj.
Duncan66
17:24 16.11.2022 94.113.224.XXX
Neni to spise kvantitou, ale i kvalitou fanousku, ze jak pises u Ferrarri je hysterie mnohem vetsi, nez kdyz kdyz jsou jeste vice dole tymy jako Mcl, Williams, ktere mely svoje dominantni ery a presto se to v mediich prakticky neresi.
Vidim to treba na svoji mame, kdy uplne staci aby na par zavodu rudi vypadli z boje o vitezstvi a je to katasrofa nejvetsi a jak je to nefer a nespravedlive a jak ona to ma tezke a ikdyz ji pripomenu, ze fanousci mhohych tymu jsou radi za kazdy bod a o podiu si muzou leda tak nechat zdat a vitezstvi je uplne z rise utopie, tak jenom mavne rukou a porad se citi ublizena jenom ona
A kdyz vememe modernejsi historii, kdy je konkurecne vyrovnanejsi, tymy jsou mnohem profesionalnejsi a tedy zalezi opravdu na kazdem malem detailu a kazde pridane hodnote, ze zkratka spagetaci nejsou narod perfekcionistu a puntickaru a titul muzou udelat tak akorat nahodou a s velkym stestim? A nebo by museli mit ve vedeni podobnou skladbu jako v dobach Schumiho dominance. A kdyz uz jsme u toho, neplati neco podobneho i pro zabozrouty v Alpine?
Vidim to treba na svoji mame, kdy uplne staci aby na par zavodu rudi vypadli z boje o vitezstvi a je to katasrofa nejvetsi a jak je to nefer a nespravedlive a jak ona to ma tezke a ikdyz ji pripomenu, ze fanousci mhohych tymu jsou radi za kazdy bod a o podiu si muzou leda tak nechat zdat a vitezstvi je uplne z rise utopie, tak jenom mavne rukou a porad se citi ublizena jenom ona
A kdyz vememe modernejsi historii, kdy je konkurecne vyrovnanejsi, tymy jsou mnohem profesionalnejsi a tedy zalezi opravdu na kazdem malem detailu a kazde pridane hodnote, ze zkratka spagetaci nejsou narod perfekcionistu a puntickaru a titul muzou udelat tak akorat nahodou a s velkym stestim? A nebo by museli mit ve vedeni podobnou skladbu jako v dobach Schumiho dominance. A kdyz uz jsme u toho, neplati neco podobneho i pro zabozrouty v Alpine?
tom11
17:14 16.11.2022 194.212.104.XXX
když ona ta dlouhodobá prohlášení o tom, jak budeme dobří za tři roky, za pět let, za deset... musíme brát s ohromnou rezervou od úplně všech. přiznám se, že si úplně nevybavuji, s jakými prohlášeními přicházeli do F1 RedBull či o něco málo později Mercedes. možná to bude tím, že své plány a cíle moc na odiv nedávali a raději poctivě makali. samozřejmě za dostatku zdrojů. jak finančních, tak lidských.
nicméně se tvým hodnocením Italů a Francouzů nelze než ve zcela obecné rovině souhlasit. docela jsem v tomhle směru zvědav, jak na tom bude AU- Sauber. jaká budou prohlášení a jaká skutečnost. moc bych za to nedal, že v nepříliš dlouhé době po příchodu budou na dohled špičce. možná je to klasické přání, které je taťkou myšlenky, ale schválně - zkuste si to někdo pamatovat
nicméně se tvým hodnocením Italů a Francouzů nelze než ve zcela obecné rovině souhlasit. docela jsem v tomhle směru zvědav, jak na tom bude AU- Sauber. jaká budou prohlášení a jaká skutečnost. moc bych za to nedal, že v nepříliš dlouhé době po příchodu budou na dohled špičce. možná je to klasické přání, které je taťkou myšlenky, ale schválně - zkuste si to někdo pamatovat
RoBertino
14:42 16.11.2022 185.63.97.XXX
Formuli 1 opravdu sleduji nějaký čas a poprvé, kdo o tom promluvil otevřeně, byl Clay Regazzoni, jenž na začátku roku 1977 prohlásil - tato sezóna ukáže, jestli je F1 ještě sport nebo už jenom cirkus.
O komických číslech můžeme polemizovat, u některých případů snad ani nešlo o komedii, jen omyl a těch se dopouštějí i ostatní stáje. Třeba na tohle téma bude nějaký Paddock. Pak je tu pracovní morálka. Francouzi jsou nesmírně pyšní, dokonce jdou věci tak daleko, že odmítají poangličtěné termíny a zahraniční produkci. Podobně i Japonci, Italové mají smůlu, že do většiny věcí kecají odbory (na což doplatila v minulosti Alfa Romeo). Musím se také usmívat, jak ta historie dělá komické kotouly. Když měli Němci za II. světové války, Hitler nařídil denní přerušení útoku - ne kvůli totální vyčerpanosti, jak se říkalo, ale protože pořád věřil, že se s Británií spojí. Sedět na postu premiéra Chamberlain, tak by to dost možná klaplo, ale Churchill s ním zametl. No a po tři čtvrti století vidíme, jak tohle spojení funguje...
Ferrari je pod mnohem větším drobnohledem a málokdo se snaží dostat pod povrch - vidí jenom kopance, kterých dokáží udělat plno (ale rozhodně nejsou sami) a upřímně, když se dostane stáj do takového bludného kruhu, trefuje se do ní mnohem lépe. Jedním z největších maléru je, že pořád slibují, jak už tenhle rok určitě... Ale podívejme se na Alpine, dříve Renault, který dle dřívějších předpovědí měl už v této době nechávat za sebou jak Red Bull, tak Mercedes rozdílem třídy, vyhrávat a vůbec vládnout F1.
O komických číslech můžeme polemizovat, u některých případů snad ani nešlo o komedii, jen omyl a těch se dopouštějí i ostatní stáje. Třeba na tohle téma bude nějaký Paddock. Pak je tu pracovní morálka. Francouzi jsou nesmírně pyšní, dokonce jdou věci tak daleko, že odmítají poangličtěné termíny a zahraniční produkci. Podobně i Japonci, Italové mají smůlu, že do většiny věcí kecají odbory (na což doplatila v minulosti Alfa Romeo). Musím se také usmívat, jak ta historie dělá komické kotouly. Když měli Němci za II. světové války, Hitler nařídil denní přerušení útoku - ne kvůli totální vyčerpanosti, jak se říkalo, ale protože pořád věřil, že se s Británií spojí. Sedět na postu premiéra Chamberlain, tak by to dost možná klaplo, ale Churchill s ním zametl. No a po tři čtvrti století vidíme, jak tohle spojení funguje...
Ferrari je pod mnohem větším drobnohledem a málokdo se snaží dostat pod povrch - vidí jenom kopance, kterých dokáží udělat plno (ale rozhodně nejsou sami) a upřímně, když se dostane stáj do takového bludného kruhu, trefuje se do ní mnohem lépe. Jedním z největších maléru je, že pořád slibují, jak už tenhle rok určitě... Ale podívejme se na Alpine, dříve Renault, který dle dřívějších předpovědí měl už v této době nechávat za sebou jak Red Bull, tak Mercedes rozdílem třídy, vyhrávat a vůbec vládnout F1.
Kaša
14:21 16.11.2022 82.142.123.XXX
Já jsem to taky sledoval a bál jsem se že by z toho měl prů*er ... ale naštěstí ne.
Ono taky nějaký snaživý čech nebo slovák to bouchli info na nějaké "anglické" stránky a pak už to asi jelo .... koho mimo svět by jinak zajímal nějaký podcast v češtině, že?
Ono taky nějaký snaživý čech nebo slovák to bouchli info na nějaké "anglické" stránky a pak už to asi jelo .... koho mimo svět by jinak zajímal nějaký podcast v češtině, že?
tom11
14:18 16.11.2022 194.212.104.XXX
no, tohle zrovna nebylo v TV, ale v EisKing podcastu a někdy vloni. ten podcast byl po jednom či dvou dnech z YT smazán, tato část byla vystřižena a v nové verzi byl umístěn zpět. co pak někde bokem psal, tak z toho měl v Maranellu docela slušnou polízanici. i jsem se ho v nějaké diskusi na to ptal a ještě po bezmála roce to nechtěl příliš rozvádět.
Kaša
14:15 16.11.2022 82.142.123.XXX
Souhlasím a hlavně s tím Ferrari .... asi měli největší šanci tento rok kdy měli mnohem víc šanci uspět kvůli více času v tunelu a cfd a taky nebyli v boji o titul jako RB a Mercedes - ale proti je prostě ten italský zmatek v týmu a taky skvělý Newey. Stačí k tomu mít top pilota jako je Max, a je vymalováno ....
Kaša
14:11 16.11.2022 82.142.123.XXX
To je celkem známá věc o italech a francouzích, ikdyž měli např, i Italové i Francouzi dobré letouny ( Dewoitine 520 a Fiaty G55 atd), ale asi se jejich přístup nedá srovnat s precizními němci, angličany nebo namyšlenými američany s obrovským potenciálem .... ale to už jsme off topic.
airwar1939
14:05 16.11.2022 176.74.150.XXX
Formuli 1 sleduješ hodně dlouho, takže určitě víš, že ve spojitostí s Formulí 1 se slovo velký cirkus používá naprosto běžně. A na rovinu, kdo v posledních letech předvádí v F1 nejkomičtější čísla? Podle mě Ferrari.
Problém Ferrari je částečně personální složení řadových pracovníků, na rovinu britové mají vyšší pracovní morálku než italové (a francouzi což je zase problém
Renaultu). A střed světa motorsportu je prostě v Británii, což logicky týmy mimo británii diskvalifikuje při najímání odborníků vyššího managementu. Takže v tomto je dle mě Ferrari hodně diskvalifikováno.
Další problém je kvalita Mercedesu a RedBullu. Mercedes je britsko-německá stáj a to je v motorsportu asi nejlepší možná kombinace kterou jde vytvořit. Plus mají v čele špičkového managera. A stejně tak RedBull je jako britsko-rakouská stáj také skvělá kombinace, plus skvělý šéf týmu a legendární hlavní konstruktér.
Reálně mě z toho vychází, že aby titul získalo Ferrari nebo někdo další, tak to musí především jak RedBull tak i Mercedes strašně pohnojit. Ale protože italové ten titul chtějí, a racionálně na něj nemají, dostávají sami sebe pod tlak, a pak pod tím tlakem vytvářejí ony komické až cirkusové situce.
Problém Ferrari je částečně personální složení řadových pracovníků, na rovinu britové mají vyšší pracovní morálku než italové (a francouzi což je zase problém
Renaultu). A střed světa motorsportu je prostě v Británii, což logicky týmy mimo británii diskvalifikuje při najímání odborníků vyššího managementu. Takže v tomto je dle mě Ferrari hodně diskvalifikováno.
Další problém je kvalita Mercedesu a RedBullu. Mercedes je britsko-německá stáj a to je v motorsportu asi nejlepší možná kombinace kterou jde vytvořit. Plus mají v čele špičkového managera. A stejně tak RedBull je jako britsko-rakouská stáj také skvělá kombinace, plus skvělý šéf týmu a legendární hlavní konstruktér.
Reálně mě z toho vychází, že aby titul získalo Ferrari nebo někdo další, tak to musí především jak RedBull tak i Mercedes strašně pohnojit. Ale protože italové ten titul chtějí, a racionálně na něj nemají, dostávají sami sebe pod tlak, a pak pod tím tlakem vytvářejí ony komické až cirkusové situce.
airwar1939
13:39 16.11.2022 176.74.150.XXX
Jenom že za Arivabeneho podváděli s motorem, to se nedá hodnotit úplně objektivně.
airwar1939
13:38 16.11.2022 176.74.150.XXX
Problem je ze porad jsou to z 90% Italové. Já mám Itálii moc rád, jezdime tam každý rok na dovolenou, jsme tam spokojeni, lidi povahové super. Ale nejakejma pravidla se oni neobtěžují. Svého času jsem pracoval ve firmě, co realizovala nejrůznější veletrhy, prezentace a podobně, a jak byly na jednu stranu co se týče kvality a termínu skvělí asiati, tak frantíci a Italové byly katastrofa. Konečně to jak rychle padla za WW2 Francie, a jak bojovali v Africe Italové také o něčem vypovídá.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek