DISKUZE K ČLÁNKU Di Resta má strach o Ferrari. Problémům s nadmořskou výškou nevěří

Ferrari vstoupilo do sezony skvěle. V některých závodech úvodní části šampionátu měla Scuderia dokonce nerychlejší vůz. Postupně ale začal dominovat Red Bull a na Ferrari se navíc dotahuje Mercedes. Právě kvůli tomu má Paul Di Resta o další osud tradiční stáje obavy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Di Resta má strach o Ferrari. Problémům s nadmořskou výškou nevěří

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 10.11.2022 00:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovali 2 lidé) 07.11.2022 05:16
Na základě zkušeností z poslednich 10 let si… »
» daaviid23 (Hlasoval 1 člověk) 07.11.2022 09:31
Podle mě to bude kombinace faktorů. Mexiko pro ně… »
» daaviid23 (Hlasoval 1 člověk) 07.11.2022 09:47
No upřímně, souboj Ferrari s RB jsem vzdal už v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • 71jaros

    71jaros

    85.71.12.XXX
    škoda , nějak nestíhají vývoj.. 07

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Podle mě to bude kombinace faktorů. Mexiko pro ně bylo až extrémně špatné, zbývající tratě budou lepší. Ale určitě to nebude žádná hitparáda no 07

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • David.S.

      David.S.

      195.5.186.XXX
      Následující tratě sednou jedině RedBullu. Jsou na nich konkurence schopní vždy, akorát letos moc konkurenci nemají 20 ikdyž loni Mercedes na těchto tratích lítal (teda až na poslední kolo Abu Dhabí), letošní Mercedes zaostává (ikdyž udělali hodně velkej progress, vzhledem k tomu, že v druhém závodě dostal Lewis kolo a v posledních závodech se snaží bojovat o vítězství). Každopádně Ferrari možná podá lepší výkon než v Mexiku, ale asi to nebude výhra.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        No upřímně, souboj Ferrari s RB jsem vzdal už v létě, RB je letos postupně silnější a silnější a absolutně mimo dosah Ferrari.
        Jde o to zachránit čest v souboji s Mercedesem, tam jsem optimista 04

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • David.S.

          David.S.

          195.5.186.XXX
          Je mi to asi jedno kdo urve druhé místo v PK, ale aby to urval Mercedes, muselo by Ferrari snad vypadnout ze závodu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            194.212.104.XXX
            tak rozdíl je rovných 40 bodů. za double je 43 bodů + 1 bod za nej kolo + double sprint 15 bodů. celkem za dva závody a jeden sprint tedy 103 bodů. tenhle zisk se ale týká spíše jiného týmu, než Mercedesu. ale i tak jakýkoliv výpadek Ferrari by byl pro ně docela nebezpečný. minule Mergl stáhnul 13 bodů. kdyby dojelo jen jedno Ferko, tak už je to o více než 20 bodů... ještě to může být zajímavé.
            ale rozhodně ne tak, jako mezi týmy A - Aston/Alfa, Alpha/Haas a Alpin/McL tam je to podstatně těsnější a každý bod může rozhodovat o slušném balíku financí.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • David.S.

              David.S.

              195.5.186.XXX
              jak píšeš, taky nepředpokládám, že by mercedes urval double nejrychlejší kolo a první dvě místa v e sprintu.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Jestli se nepletu, tak Ferrari "odešlo" po změně pravidel vydupaných Mercedesem.
      Mexiko byl extrém, snad ojedinělý. Nemyslím si, že to bylo o motoru, ale možná řídký vzduch nesedí aerodynamice.
      Těžko říct, uvidíme o víkendu. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Racek

        Racek

        78.80.232.XXX
        No, na řídký vzduch je velice těžko dobře naladit motor, zvláště když jsou od jisté doby možnosti ladění pravidly omezeny. Motor Ferrari je nový a lonská data nemusí být zrovna použitelná. Kromě toho, všechny parametry musí sedět, od turba, chlazení, mezichladiče brzdy ... Jsem přesvědčen, že se nám za rok Ferrari v Mexiku představí jinak.A zrovna v Mexiku se horší aerodynamika Mercedesu a spojená s vyšším přítlakem ukázala jako výhoda. Bohužel asi jen zde. Red bull byl totiž i zde o poznání lepší. A nebýt zpackaného boxu u Checa, slavil by asi double. I když tentokrát těsněji než kdy jindy.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          193.165.96.XXX
          Ferrari nechalo z preventívních důvodů točit turbo pouze na 103 000 ot./min. oproti 125 000, které povolují předpisy FIA.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Jenže ten motor Ferrari v Alfě dokázal zajet excelentní kvaldu a slušný závod. Ale jo, částečně to může být problém.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • David.S.

    David.S.

    195.5.186.XXX
    snad to nedopadne, jako když měli naposledy reálnou šanci na tituly v roce 2018, postupně to upadalo a další ročník byl do značné míry propadák a následující ročník katastrofa, až třetí sezonu to začalo vypadat dobře, ale zase až letos měli rychlost na špici

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    37.48.51.XXX
    Na základě zkušeností z poslednich 10 let si troufám tvrdit, ze sledujeme tradiční problém Ferrari, a to je slabý vývoj vozu během sezony. V tom jsou z top týmů dlouhodobě jednoznačně nejslabší.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    193.165.97.XXX
    Ferrari věří, že může vyhrát všech 10 zbývajících závodů.
    Osum je jich fuč a stále nic.
    Pružná podlaha asi hodně chybí.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama