DISKUZE K ČLÁNKU Di Resta má strach o Ferrari. Problémům s nadmořskou výškou nevěří
Ferrari vstoupilo do sezony skvěle. V některých závodech úvodní části šampionátu měla Scuderia dokonce nerychlejší vůz. Postupně ale začal dominovat Red Bull a na Ferrari se navíc dotahuje Mercedes. Právě kvůli tomu má Paul Di Resta o další osud tradiční stáje obavy.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Di Resta má strach o Ferrari. Problémům s nadmořskou výškou nevěří
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» daaviid23
(Hlasoval 1 člověk)
07.11.2022 09:31
Podle mě to bude kombinace faktorů. Mexiko pro ně… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
David.S.
09:37 07.11.2022 195.5.186.XXXNásledující tratě sednou jedině RedBullu. Jsou na nich konkurence schopní vždy, akorát letos moc konkurenci nemají ikdyž loni Mercedes na těchto tratích lítal (teda až na poslední kolo Abu Dhabí), letošní Mercedes zaostává (ikdyž udělali hodně velkej progress, vzhledem k tomu, že v druhém závodě dostal Lewis kolo a v posledních závodech se snaží bojovat o vítězství). Každopádně Ferrari možná podá lepší výkon než v Mexiku, ale asi to nebude výhra.-
-
-
tom11
18:27 07.11.2022 194.212.104.XXXtak rozdíl je rovných 40 bodů. za double je 43 bodů + 1 bod za nej kolo + double sprint 15 bodů. celkem za dva závody a jeden sprint tedy 103 bodů. tenhle zisk se ale týká spíše jiného týmu, než Mercedesu. ale i tak jakýkoliv výpadek Ferrari by byl pro ně docela nebezpečný. minule Mergl stáhnul 13 bodů. kdyby dojelo jen jedno Ferko, tak už je to o více než 20 bodů... ještě to může být zajímavé.
ale rozhodně ne tak, jako mezi týmy A - Aston/Alfa, Alpha/Haas a Alpin/McL tam je to podstatně těsnější a každý bod může rozhodovat o slušném balíku financí.
-
-
-
-
-
Racek
18:28 07.11.2022 78.80.232.XXXNo, na řídký vzduch je velice těžko dobře naladit motor, zvláště když jsou od jisté doby možnosti ladění pravidly omezeny. Motor Ferrari je nový a lonská data nemusí být zrovna použitelná. Kromě toho, všechny parametry musí sedět, od turba, chlazení, mezichladiče brzdy ... Jsem přesvědčen, že se nám za rok Ferrari v Mexiku představí jinak.A zrovna v Mexiku se horší aerodynamika Mercedesu a spojená s vyšším přítlakem ukázala jako výhoda. Bohužel asi jen zde. Red bull byl totiž i zde o poznání lepší. A nebýt zpackaného boxu u Checa, slavil by asi double. I když tentokrát těsněji než kdy jindy.
-
-
-
David.S.
08:59 07.11.2022 195.5.186.XXXsnad to nedopadne, jako když měli naposledy reálnou šanci na tituly v roce 2018, postupně to upadalo a další ročník byl do značné míry propadák a následující ročník katastrofa, až třetí sezonu to začalo vypadat dobře, ale zase až letos měli rychlost na špici -
airwar1939
05:16 07.11.2022 37.48.51.XXXNa základě zkušeností z poslednich 10 let si troufám tvrdit, ze sledujeme tradiční problém Ferrari, a to je slabý vývoj vozu během sezony. V tom jsou z top týmů dlouhodobě jednoznačně nejslabší.
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek