DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikaci ve stínu smrti zakladatele Red Bullu vyhrál Sainz

Po souboji týmových kolegů v poslední části ovládl kvalifikaci Carlos Sainz. Charles Leclerc skončil druhý, avšak zítra odstartuje s penalizací deseti míst - přesněji kvůli výměně komponentů pohonné jednotky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kvalifikaci ve stínu smrti zakladatele Red Bullu vyhrál Sainz

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 25.10.2022 12:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kaša (Hlasovali 2 lidé) 23.10.2022 12:42
Ntvl, já jsem fanoušek McL, ale říct že Ricci… »
» -Tony- (Hlasovali 2 lidé) 23.10.2022 12:59
Jasně, kroužič Ocon je nadprůměrný! Hotový mistr… »
» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 23.10.2022 13:25
Není to tak dávno, kdy ti 2 byli kolegové a bylo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Je zajímavý jak jsou výsledky v kvalifikaci u některých pilotů jak na přesýpacích hodinách...tím myslím ve středu pole.

    Vepředu už se o nic moc nejede...v podstatě vedoucí trio je celou sezónu usazené na svých postech.

    Zajímavej je tak z pohledu konečného pořadí jen souboj Alpine s McLarenem o 4. místo v PK. A dnes si to týmy svorně rozdělili...jeden pilot vepředu, druhý vzadu.

    Z pohledu vývoje sezóny mě zaráží Haas. Řekl bych že potenciál který především v první polovině nepochybně měli dost promrhali...druhá část sezóny je z jejich strany bídná.

    Naproti tomu AM začal tragicky a dokázal se postupně hodně zlepšovat.

    Mě osobně tedy překvapil Albon...dostat Williams na 11. místo v kvalifikaci je solidní výkon.

    Myslím že závod si užijeme...a že se bude hodně předjíždět.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.150.XXX
      Tan Haas a Aston Martin jsou celkem logičtí, Haasu se podařilo trefit auto, ale nemá peníze na vývoj, také díky crashmannovi, Aston auto úplně nezvládnul, ale měl peníze na vývoj.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        Tak píšeš to dobře...ale já jsem psal o tom jak Haas promrhal potenciál.

        AM mi právě přijde že vyjel nějaký body i když auto bylo hodně špatný...prachy sice mají...ale máme přece rozpočtový limit...tým který má na začátku roku dobré auto má podle mě aktuálně velkou výhodu.

        Ono dost podobně je na tom AR...první polovina sezóny (především Bottas) velmi silná...druhá polovina podle mě bída.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Ocon je prostě marnej. O to líp pro Gaslyho. Má možnost stát se jedničkou továrního týmu.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      83.240.61.XXX
      Ocon má letos rozhodne lepší neděle, kde jezdí opravdu skvěle a je tak nejsilnější týmový kolega Alonsa od dob Buttona. Slovo marnost rozhodně není na místě. Marnej je Ricciardo, Cunoda, totálně marnej je Latifi. Bohužel i Schumi je letos celkem marnej. Každopádně pro Alpine jedna z nejhorších kvalifikaci sezóny a zítra pro zajímavé body budeme potřebovat kromě skvělého výkonu obou pilotů i dávku štěstí. Jinak GP dle me vyhraje v suchým triku Max.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Taky od dob Buttona měl jen jediného kolegu. Sice také tragéda, ale to byl Alonso o 5 let mladší.
        Sice v závodech to není až taková tragedie, ale i v těch závodech by získal mnohem méně bodů, kdyby si Alonso negriloval "každý druhý závod" špekáčky u motoru svého vozu.
        Ricci je taky marnej, ale jezdí proti špičkovému mladému pilotovi. Pořád je lepší, než Ocon. Cunoda často Gaslyho poráží a příští rok uvidíme, že Gasly je o lvl výš než Ocon. Stejně jako Mick už se Kevinovi vyrovnal, z posledních 9závodů dojel před ním 6x. A Latifi je platič. To je dobré srovnání s Oconem. 03

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          83.240.61.XXX
          Tak Ocon jezdí neděle srovnatelně s Alonsem a Norrisem, jezdí o galaxii lépe než Ricci, Stroll, ale i Vettel, Perez či Gasly. Japonsko, Barcelona, Spa a dost dalších, to byly super výkony. Jestli je u tebe Ocon dle tebe na úrovni Latifiho, jezdí teda Fernando hroznou bídu. Samozřejmě vím, ze se jedná pouze o tvoji snahu hateovat Ocona, aniž by ses aspoň trochu podíval na data z této sezóny. 03

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Já se na výsledky sezony dívám. Ocona nemám proč hejtovat. Dle tebe byly supervákony ty, že dojel sedmý se čtvrtým nejelšpím vozem ve chvíli, kdy někdo z jezdců před ním vypadl. V Japonsku byla jediná jeho zásluha, že se nenechal předjet. Tedy jel normálně, ale neudělal velký kiks, kteý by Hamilton potrestal. Jakmile zaprší, namaže si ho senior na chleba. Prostě sis jen nevšiml, že jezdí na 4. nejlepším autě v poli a srovnávat ho tedy s výkony zmíněných je jako srovnávat výkony Albona s Verstappenem. Dle tebe, je Albon totální lůzr, protože ho Max okaždé porazí. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • -Tony-

            -Tony-

            193.165.96.XXX
            Už jsem to psal letos párkrát. Ocon je obyčejný kroužič, ničím nevyčnívající pilot! Naprostý průměr ... Je to tak, jak píše Mike17. Těží z toho, že má Alonso co druhý závod technické problémy, z toho, že jako pilot na odchodu už nedostane to nejlepší a do konce sezony už jen bude testovací mula. Ocon posbírá slušné body jen v případě odpadlíků před ním! Nemá žáden instinkt zabijáka, tedy pokud nepočítáme jeho Kamikadze útoky na Alonsa, což už několikrát letos předvedl. Už se těším, jak půjde celý Alpine příští rok dolů. Dávám jim tak tři - čtyři závody do prvního konfliktu mezi Oconem a Gaslym a pak to bude "zábava". Navíc ani jeden z nich není žáden přínos pro vývoj vozu, takže ty se akorát tak můžeš jen modlit, aby byli příští sezonu alespoň v polovině startovního pole ...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kaša

              Kaša

              88.103.237.XXX
              Ježiši, nestranné vyjádření zbožňovače Alonsa, který na body prohrává s Oconem, tak tady hodíš hejt, co? 03 02

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              46.135.74.XXX
              Za posledních 10 závodu 1x DNF kvůli motoru… vidím Tony, ze mas stejně dobrý přehled jako Mike. Už se těšíš, jak bude Alonsovi nakládat protekční synáček? 03

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Vidíš. My co máme ten přehled tak jsme si všimli, že ty byly 2 závody z posledních 3. 12
                Těch problémů měl spousty, nejen s motorem. Třeba kromě zmíněných v Austrálii, San Marinu nebo Rakousku. A to jsou jen závody. 03

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Kaša

                Kaša

                88.103.237.XXX
                No to si myslím že mladej dostane hodně naloženo .... Seb poslední roky nejezdí svoje top a naopak Ála se drží na neskutečné úrovni. Stroll bude asi zašlapán. 07

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • Kaša

          Kaša

          88.103.237.XXX
          Ntvl, já jsem fanoušek McL, ale říct že Ricci jezdí líp než Ocon bych si naprosto netroufal!
          Podle mě je Ocon nadrůměrný ne-li lepší, a Ricci jezdí fakt špatně. Takže tvoje srovnání je dle mého úplně mimo.

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama