DISKUZE K ČLÁNKU Verstappen o pole-position nepřijde, vinu podle něj nese Norris

Mohlo to dopadnout velmi nepříjemným incidentem, když nechybělo mnoho ke vzájemné kolizi Maxe Verstappena a Landa Norrise. Nakonec obhájce titulu o nejrychlejší kolo nepřišel, což u jeho soupeře vyvolalo určité překvapení.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Verstappen o pole-position nepřijde, vinu podle něj nese Norris

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 09.10.2022 12:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 08.10.2022 14:08
Jsem jedinej, kdo vidí chybu na onou stranách?… »
» Hwrychlik H. (Hlasovali 3 lidé) 08.10.2022 13:23
Máš naprostou pravdu. Tým účtařů počítá, tým… »
» Racek (Hlasovali 2 lidé) 09.10.2022 04:00
No, myslím že vinu za nebezpečnou situaci mají… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Racek

    Racek

    78.80.232.XXX
    No, myslím že vinu za nebezpečnou situaci mají oba rovným dílem... Norris jel jak blázen a Verstapen nezvládl rozjezd. Ale rozhoduje ... ostatně, nic dramatického. K Norrisovi jen to, že je ho letos docela dost ... soupeří ví ale nepláčou. No, řekl bych krátce, volové.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Jsem jedinej, kdo vidí chybu na onou stranách? Max chvilkově ztratil kontrolu, nicméně Norris se choval poměrně nepředvídatelně. Navíc platila džentlmenská dohoda o tom, že v posledním úseku trati se piloti v out-lapu už nepředjíždí.

    Takže rozhodnutí za mě okej.

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Poky

      Poky

      109.80.56.XXX
      Myslim, ze Max je jeden z tech co kdyz potrebujou tak predjizdejv pripravnych kolech o 106. Max je ten co dzentlmenske dohody nedodrzuje.

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Hwrychlik H.

        Hwrychlik H.

        90.183.80.XXX
        Ano přesně tak. Když se to aktuálně řešilo mezi jezdci, tak to byl právě on kdo to první začal pravidelně porušovat.

        + 2 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Hwrychlik H.

          Hwrychlik H.

          90.183.80.XXX
          Hm, takže do Q3 vyrazili v pořadí PER, VER, LEC, OCO, SAI, pak dlouho nic, NOR, HAM.
          Ti dva s RB na čele s tím jeli jako s hnojem, zajímalo by mě, jak dodržovali povinnou deltu pro outlap.
          Takže v 1/2 kola se to celé přeskupilo a pořadí bylo: OCO, LEC, PER, SAI, VER, NOR, HAM.
          Všichni mají celkem stejné rozestupy až na VER, ten najednou nechává mezeru na 2 auta a NOR ho prakticky dojede, ten se pak rozjíždí, ale v R300 se skoro zastavuje a dochází k incidentu.
          Takže pokud by byla FIA normální, tak by zkoumala hlavně chování obou jezdců RB.

          Edit: A to ještě pak zdržel HAM a opět nechával před sebou rozestup diametrálně větší než ostatní. Asi nějaká úcvhylka.

          Edit1: Druhé jízdy jak přes kopírák. RB jak s hnojem. Pro ostatní nečitelní a nebezpeční. Přitom se to jasně řešilo že musí dodržovat deltu jinak získávají nefér výhodu. Tuším v Baku se to hodně řešilo.

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          85.163.227.XXX
          Hezký kluci, ale trochu zbytečný. Nikdo nemluví o tom, že se nemá předjíždět v outlapu, ale že se to nemá těsně před poslední zatáčkou. Vcelku logicky, když její průjezd ovlivňuje rychle kolo. 03

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      85.163.227.XXX
      Nejsi jedinej. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Hwrychlik H.

    Hwrychlik H.

    90.183.80.XXX
    Takže za to může Lando. Super, co všechno se ještě musí stát, aby začali toho <píííp> trestat?

    + 1 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    194.212.104.XXX
    aha, takže pokud ztratí pilot nad vozem na chvíli kontrolu, tak se to netrestá. to je dobré vědět. třeba při obraně v brzdné zóně. tam se kontrola nad autem ztratí raz dva. 03

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      185.63.97.XXX
      Jak už se na několika světových diskuzních fórech objevila otázka - jak by to vypadalo v případě vice versa, tedy opačném gardu. No, už takhle museli Maxe vytípávat...

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        194.212.104.XXX
        ještěže jsou kluci kámoši. teď si představ, kdyby se k tomu všemu navíc neměli rádi 18
        na druhou stranu, pokud mají obdobné incidenty z minulosti precedent v trestech řešen pokáráním, tak nemám nic proti. jen si na něco obdobného nějak nevzpomínám. ale to je u mě normální a nic to neznamená. tedy kromě toho, že jsem sklerotik 18

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • RoBertino

          RoBertino

          185.63.97.XXX
          Konkrétně podobnou situaci si nepamatuji také, možná se jí ani nezabývali, ale taky si vzpomínám na spoustu případů, kdy někdo musel kvůli pomalu či jinak reagujícímu autu přibrzdit či nejel čistou stopu a už létaly penalizace v podobě odebraných míst...

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            osobně si myslím, že úkol pro FIA zní jasně, emil musí získat titul v japonsku, jedno jakou cestou, i kdyby měli leclerka diskvalifikovat za použití červené barvy na autě...
            Stejně tak není jediný důvod, proč nevyhlásili výsledky porušení rozpočtového stropu v původně oznámeném termínu, jedině opět machynace ve prospěch red bullu...

            + 0 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • tom11

              tom11

              194.212.104.XXX
              s těmi stropy to vidím spíš tak, že FIA stále zkoumá, jak to udělat, aby všechno vyšlo tak, že vlastně nikdo nic neporušil. prostě teď účetní počítají a až se dopočítají k těm správným číslům, která dostali zadaná, tak zprávu s velkou pompou vydají a vše bude zalité sluncem...,
              průšvih je, že se nějaké "předběžné výpočty" dostaly tam, kam neměly a hlavně na veřejnost.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Hwrychlik H.

                Hwrychlik H.

                90.183.80.XXX
                Máš naprostou pravdu. Tým účtařů počítá, tým právníků hledá ve finančních pravidlech FIA slovíčko "any", tým personalistů hledá jestli těch 80 lidí vlastně nepracovalo v jiném oddělení které nemá s F1 nic společného a tým kosmetiček podlahových krytin uklízí, aby do toho exkrementu nikdo nešlápl. To by bylo aby to nakonec nedopadlo.

                + 3 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            194.212.104.XXX
            tak zase ta tráva byla po těch deštích vlastně čistá, takže Lando jel úplně čistou stopu. prostě ideál pro přípravu na své rychlé kolo v Q3 03

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          emil uznává někoho jiného než sám sebe? To je mi novinka...

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama