DISKUZE K ČLÁNKU "Proč by měl Ricciardo zůstávat v F1? Polovina jeho kariéry byla špatná," tvrdí Villeneuve
Daniel Ricciardo se pomalu smiřuje s tím, že příští rok bude ve Formuli 1 chybět. Zatímco někteří se zastávají jeho talentu, bývalý pilot Jacques Villeneuve s ním slitování nemá: vzhledem ke svým posledním výkonům v královské disciplíně motorsportu nemá moc co pohledávat.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Proč by měl Ricciardo zůstávat v F1? Polovina jeho kariéry byla špatná," tvrdí Villeneuve
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
19:54 17.09.2022 185.149.130.XXXJe fakt, že na začátku sezony měl Péro pár povedených závodů. na rozdíl od loňského roku. Co to způsobilo, těžko říct. Jasně, že můžou přizpůsobovat auto jedničce. Ale dělá to nějaký tým jinak?
Nemyslím si, že to někdo případně dělá, aby poškodil dvojku. Ale aby zlepšil jedničku. Což je celkem logické, když většina sleduje pohár jezdců.-
jumpman
20:14 17.09.2022 178.255.168.XXXto máš samozřejmě pravdu, problém je v tom, jestli si to ta jednička "vyjela" nebo je holt jen větším oblíbencem. I prost raději odešel od mcl, když celý tým stavěl auto pouze podle sennových požadavků, měl nárok první na nové díly, výběr motoru i šasi a to přesto že prost byl v té době 2x mistrem světa...-
Mike17
20:22 17.09.2022 185.149.130.XXXSamozřejmě ta možnost tu je. Na druhou stranu týmy vidí telemetrii, vidí na čem dotyčný jezdí a jak rychle a asi dokáží spočítat, kdo z nich je lepší a perspektivnější.
Nevidím důvod, proč by měl tým protěžovat pomalejšího, připravovat se o body, potencionálně o tituly.
A v uvedených případech byly rozdíly celkem zřejmé a bylo jasné, kdo z dvojice je lepší.
-
-
-
-
-
-
-
Jindrich K.
01:07 18.09.2022 89.176.29.XXXJá myslím, že Riciho strategie nejsou dány tím, že by ho McLareb zařezával, protože on prostě potřebuje body dvou pilotů, a na druhou stranu kdyby byl Rici schopný zajet dobře, tak by si ho chtěli ponechat. Problém je, že zatímco Norris se dokáže kvalifikovat třeba na 7. místě tak Rici je 15. a tam už je potřeba nějaká alternativní strategie, jenže Rici nezvládá ani to a tak většinu času bloumá v zemi nikoho nebo jeden v DRS vláčku obvykle na jeho konci.-
jumpman
09:06 18.09.2022 178.255.168.XXXnevím, máš samozřejmě pravdu, že nemá logiku zařezávat pilota, jehož body tým fakt potřebuje, protože mcl se potácí nad potencionálním krachem snad každou sezonu. Zajímavé ovšem je, že u norise podobné chyby nedělají a ricciho strategie ho většinou potopí z potencionálních bodů do té země nikoho a tam ricci "vyčáchne"
A ta kvalifikace je víc než o čem jiném o důvěře v sebe a ve vůz, myslím, že ricci v současné době nemá ani jedno...-
Mike17
12:24 18.09.2022 185.149.130.XXXTak ona by to byla hrozná pitomost platit někomu těžký miliony na to, abych mu pak výkonnost kazil. Viz naše věčné diskuse s Odinem.
Věřím tomu, že se Mclaren ze začátku snažil, aby to nebyly vyhozené peníze a měli v něm špičkového pilota. Ale ono bylo dost brzy poznat, že je Lando někde o ligu výš. A celkem logicky se pak snažili Landovi pomoct se ziskem nějakého toho podia místo toho, aby se přetrhli Riccimu získat o 2b víc, pokud na ně vůbec dosáhne. Dost rozdíl je prostě propastný.
A s těmi strategiemi.... Každý rok má to "štěstí" někdo jiný. Věřím, že za ty 2 roky v tom nebude moc velký rozdíl.-
jumpman
12:29 18.09.2022 178.255.168.XXXno, všimni si, že ricci je na tom letos o dost víc "bitej" než noris. A samozřejmě souhlasím, že s ricciho platem to očekávání bylo úplně někde jinde, a to víc mě zaráží, že se letos víc nesnažili postavit to auto riccimu do noty, než opět úplnej opak jeho potřeb pro vyniknutí...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Fanda.LH
19:58 16.09.2022 213.195.208.XXXRisk je zisk. V RB by možná občas vyhrál, ale kariéra Maxe měla jasně vzestupnou tendenci... Z venčí to člověk může vidět růžověji, ale zevnitř věřím, že nikdo v RB s DR nepočítal... Kdyby nic tak i ty prachy a postavení za to stály... Čeho si myslím, že lituje 100x víc, je odchod z Renaultu... -
juras
15:04 18.09.2022 88.103.92.XXXTak Žak dělá dojem velkýho mluvky...ale on v F1 jezdil, dokonce vyhrával, stal se šampionem...chtě nechtě ví o spoustě věcí neporovnatelně víc než my všichni tady.
Občas ujede...ale i tam z jistýho pohledu nakonec má min. v něčem pravdu.
Píšeš "zlý Redbull"...a není to pravda?
-
-
-
-
SergioPÉREZ
12:11 16.09.2022 78.108.157.XXXRicci potřebuje silné přední brzdy , Checo stabilní záď a taky přední brzdy, potom se dá snadněji předjíždět -
-
Jindrich K.
12:10 16.09.2022 89.176.29.XXXOcon, ale nějaký supertalent není a o Hulkovi se sice kolovaly legendy, že kdyby tohle nebo támhleto tak by něco dokázal, pravdou je, že nedokázal nic. Takže to že je porazil by mělo být samozřejmé. Teď vlastně taky vyhrál pro McLaren ...jenže to byl jediný závod za dva roky co se mu povedl. A to je zlý. Možná kdyby sedl do Mercedesu, Ferrari či Red Bullu tak by zase lítal, ale tyhle týmy mu smlouvu nedají a kde teda najde motivaci ? Když jí nenašel u McLarenu tak u slabších týmů už bude jen kroužit na chvostu pole.-
Loqenc
12:27 16.09.2022 85.71.3.XXXU Renaultu neměl žádnou příšernou sezónu. A určitě by si ho tam i nechali, jenže Ric si chtěl opět polepšit, tak si vybral McLaren. A v McLarenu je to tragédie, to souhlas. Kdybych měl tým, tak ho tam taky nechci. Moc drahý a po McLarenu velké riziko.-
Jindrich K.
14:02 16.09.2022 89.176.29.XXXOno je to myšlený pravděpodobně taky jako ve srovnání s výkony u RB. Od odchodu to byl sešup podobný jako měl Villeneuve, když odešel z Williamsu. Rici byl zvyklý běžně získávat pódia a nějaké ty výhry. V Renaultu za da roky dvě pódia a v McLarenu za dva roky jedna bedna. Tři pódia za čtyři roky ... Za pět let v RB měl 29 ... Jako jo, reálně je to tragédie. -
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek