DISKUZE K ČLÁNKU "Proč by měl Ricciardo zůstávat v F1? Polovina jeho kariéry byla špatná," tvrdí Villeneuve
Daniel Ricciardo se pomalu smiřuje s tím, že příští rok bude ve Formuli 1 chybět. Zatímco někteří se zastávají jeho talentu, bývalý pilot Jacques Villeneuve s ním slitování nemá: vzhledem ke svým posledním výkonům v královské disciplíně motorsportu nemá moc co pohledávat.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Proč by měl Ricciardo zůstávat v F1? Polovina jeho kariéry byla špatná," tvrdí Villeneuve
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
juras
15:04 18.09.2022 88.103.92.XXX
Tak Žak dělá dojem velkýho mluvky...ale on v F1 jezdil, dokonce vyhrával, stal se šampionem...chtě nechtě ví o spoustě věcí neporovnatelně víc než my všichni tady.
Občas ujede...ale i tam z jistýho pohledu nakonec má min. v něčem pravdu.
Píšeš "zlý Redbull"...a není to pravda?
Občas ujede...ale i tam z jistýho pohledu nakonec má min. v něčem pravdu.
Píšeš "zlý Redbull"...a není to pravda?
juras
15:00 18.09.2022 88.103.92.XXX
Jo, jenže ono když máš 100 % podporu týmu jako je Redbull, tak je jednodušší růst než když sedíš v týmu středu pole...kde ani není potřeba status prvního pilota...protože ten tým ani nebojuje o vítězství.
Jistě Ricciardo odešel k Renaultu dobrovolně...v době kdy Redbull sice byl schopen vyhrát nějaký závod...ale o titulu se jim jen zdálo. Já jeho rozhodnutí chápu...Renault obnovil tovární tým...byla to šance (kdo mohl na 100 % vědět že Renault se nedokáže vyhrabat z pozice ve středu pole?).
A v Renaultu nechal Ricciardo Hulkenberga a Ocona daleko za sebou...
Jistě Ricciardo odešel k Renaultu dobrovolně...v době kdy Redbull sice byl schopen vyhrát nějaký závod...ale o titulu se jim jen zdálo. Já jeho rozhodnutí chápu...Renault obnovil tovární tým...byla to šance (kdo mohl na 100 % vědět že Renault se nedokáže vyhrabat z pozice ve středu pole?).
A v Renaultu nechal Ricciardo Hulkenberga a Ocona daleko za sebou...
juras
14:55 18.09.2022 88.103.92.XXX
Dost podobně to vidím i já...je u McLarenu si myslím že to není týmem, ale rezignací Ricciarda.
Holt je blbý že F1 má za sebou 2 dekády kdy dlouhodobě dominoval jeden tým...a momentálně hrozí další...a pak se těžko hledá motivace...pro pilota kvalit Ricciarda. Kdoví, jestli kdyby nepřišel Verstappen k Redbullu vydržel Ricciardo u býků až do loňska...a zda by taky dokázal vyhrát titul.
Holt je blbý že F1 má za sebou 2 dekády kdy dlouhodobě dominoval jeden tým...a momentálně hrozí další...a pak se těžko hledá motivace...pro pilota kvalit Ricciarda. Kdoví, jestli kdyby nepřišel Verstappen k Redbullu vydržel Ricciardo u býků až do loňska...a zda by taky dokázal vyhrát titul.
juras
14:49 18.09.2022 88.103.92.XXX
Podle mě je Ricciardo jedním z nejlepších pilotů své doby...dokázal se popasovat s Vettelem a Verstappenem...což jsou mistři světa.
U Redbullu měl smůlu že přišel zrovna když Redbull přišel o post nejlepšího týmu...pak je otázka jeho souboje s Verstappenem...možná někdo myslí že před ním utekl...ale já si spíš myslím že byl přesvědčenej že nemá cenu bojovat s Verstappenem když Redbull nemá na titul...a docela logicky zkusil Renault který obnovil tovární tým...a rok 2020 nebyl z jeho strany vůbec špatný. Otázka je proč odešel k McLarenu...dostal pocit že Renault se na vrchol už nedostane?
Jestliže přestup z Redbullu alespoň u mě má logiku...přestup k McLarenu tu logiku postrádá. Při vší úctě k McLarenu, ten nedokáže aktuálně bojovat o titul...ani výhledově.
Za mě to vypadá že Ricciardo prostě rezignoval...dokázal porazit čtyřnásobného mistra světa (v jednom týmu), dokázal porazit Verstappena (jako vycházející kometu), o Hulkenbergovi a Oconovi nemluvě. Srovnání s Norrisem už beru jako s rezignujícím Ricciardem
Podle mě má Jacques Villeneuve v podstatě pravdu...Ricciarda by motivovalo jedině kdyby mohl jezdit v týmu kde by měl reálnou šanci na titul...jinak je jeho působení v F1 zbytečné...peníze si vydělal...je typem člověka který si umí užívat a bavit se...může aktivně v F1 zůstat v jiné roli...protože je podle mě dost populární a bude žádaný.
U Redbullu měl smůlu že přišel zrovna když Redbull přišel o post nejlepšího týmu...pak je otázka jeho souboje s Verstappenem...možná někdo myslí že před ním utekl...ale já si spíš myslím že byl přesvědčenej že nemá cenu bojovat s Verstappenem když Redbull nemá na titul...a docela logicky zkusil Renault který obnovil tovární tým...a rok 2020 nebyl z jeho strany vůbec špatný. Otázka je proč odešel k McLarenu...dostal pocit že Renault se na vrchol už nedostane?
Jestliže přestup z Redbullu alespoň u mě má logiku...přestup k McLarenu tu logiku postrádá. Při vší úctě k McLarenu, ten nedokáže aktuálně bojovat o titul...ani výhledově.
Za mě to vypadá že Ricciardo prostě rezignoval...dokázal porazit čtyřnásobného mistra světa (v jednom týmu), dokázal porazit Verstappena (jako vycházející kometu), o Hulkenbergovi a Oconovi nemluvě. Srovnání s Norrisem už beru jako s rezignujícím Ricciardem
Podle mě má Jacques Villeneuve v podstatě pravdu...Ricciarda by motivovalo jedině kdyby mohl jezdit v týmu kde by měl reálnou šanci na titul...jinak je jeho působení v F1 zbytečné...peníze si vydělal...je typem člověka který si umí užívat a bavit se...může aktivně v F1 zůstat v jiné roli...protože je podle mě dost populární a bude žádaný.
jumpman
12:29 18.09.2022 178.255.168.XXX
no, všimni si, že ricci je na tom letos o dost víc "bitej" než noris. A samozřejmě souhlasím, že s ricciho platem to očekávání bylo úplně někde jinde, a to víc mě zaráží, že se letos víc nesnažili postavit to auto riccimu do noty, než opět úplnej opak jeho potřeb pro vyniknutí...
Mike17
12:24 18.09.2022 185.149.130.XXX
Tak ona by to byla hrozná pitomost platit někomu těžký miliony na to, abych mu pak výkonnost kazil. Viz naše věčné diskuse s Odinem.
Věřím tomu, že se Mclaren ze začátku snažil, aby to nebyly vyhozené peníze a měli v něm špičkového pilota. Ale ono bylo dost brzy poznat, že je Lando někde o ligu výš. A celkem logicky se pak snažili Landovi pomoct se ziskem nějakého toho podia místo toho, aby se přetrhli Riccimu získat o 2b víc, pokud na ně vůbec dosáhne. Dost rozdíl je prostě propastný.
A s těmi strategiemi.... Každý rok má to "štěstí" někdo jiný. Věřím, že za ty 2 roky v tom nebude moc velký rozdíl.
Věřím tomu, že se Mclaren ze začátku snažil, aby to nebyly vyhozené peníze a měli v něm špičkového pilota. Ale ono bylo dost brzy poznat, že je Lando někde o ligu výš. A celkem logicky se pak snažili Landovi pomoct se ziskem nějakého toho podia místo toho, aby se přetrhli Riccimu získat o 2b víc, pokud na ně vůbec dosáhne. Dost rozdíl je prostě propastný.
A s těmi strategiemi.... Každý rok má to "štěstí" někdo jiný. Věřím, že za ty 2 roky v tom nebude moc velký rozdíl.
jumpman
09:06 18.09.2022 178.255.168.XXX
nevím, máš samozřejmě pravdu, že nemá logiku zařezávat pilota, jehož body tým fakt potřebuje, protože mcl se potácí nad potencionálním krachem snad každou sezonu. Zajímavé ovšem je, že u norise podobné chyby nedělají a ricciho strategie ho většinou potopí z potencionálních bodů do té země nikoho a tam ricci "vyčáchne"
A ta kvalifikace je víc než o čem jiném o důvěře v sebe a ve vůz, myslím, že ricci v současné době nemá ani jedno...
A ta kvalifikace je víc než o čem jiném o důvěře v sebe a ve vůz, myslím, že ricci v současné době nemá ani jedno...
Jindrich K.
01:07 18.09.2022 89.176.29.XXX
Já myslím, že Riciho strategie nejsou dány tím, že by ho McLareb zařezával, protože on prostě potřebuje body dvou pilotů, a na druhou stranu kdyby byl Rici schopný zajet dobře, tak by si ho chtěli ponechat. Problém je, že zatímco Norris se dokáže kvalifikovat třeba na 7. místě tak Rici je 15. a tam už je potřeba nějaká alternativní strategie, jenže Rici nezvládá ani to a tak většinu času bloumá v zemi nikoho nebo jeden v DRS vláčku obvykle na jeho konci.
Mike17
20:22 17.09.2022 185.149.130.XXX
Samozřejmě ta možnost tu je. Na druhou stranu týmy vidí telemetrii, vidí na čem dotyčný jezdí a jak rychle a asi dokáží spočítat, kdo z nich je lepší a perspektivnější.
Nevidím důvod, proč by měl tým protěžovat pomalejšího, připravovat se o body, potencionálně o tituly.
A v uvedených případech byly rozdíly celkem zřejmé a bylo jasné, kdo z dvojice je lepší.
Nevidím důvod, proč by měl tým protěžovat pomalejšího, připravovat se o body, potencionálně o tituly.
A v uvedených případech byly rozdíly celkem zřejmé a bylo jasné, kdo z dvojice je lepší.
jumpman
20:14 17.09.2022 178.255.168.XXX
to máš samozřejmě pravdu, problém je v tom, jestli si to ta jednička "vyjela" nebo je holt jen větším oblíbencem. I prost raději odešel od mcl, když celý tým stavěl auto pouze podle sennových požadavků, měl nárok první na nové díly, výběr motoru i šasi a to přesto že prost byl v té době 2x mistrem světa...
Mike17
19:54 17.09.2022 185.149.130.XXX
Je fakt, že na začátku sezony měl Péro pár povedených závodů. na rozdíl od loňského roku. Co to způsobilo, těžko říct. Jasně, že můžou přizpůsobovat auto jedničce. Ale dělá to nějaký tým jinak?
Nemyslím si, že to někdo případně dělá, aby poškodil dvojku. Ale aby zlepšil jedničku. Což je celkem logické, když většina sleduje pohár jezdců.
Nemyslím si, že to někdo případně dělá, aby poškodil dvojku. Ale aby zlepšil jedničku. Což je celkem logické, když většina sleduje pohár jezdců.
jumpman
18:57 17.09.2022 178.255.168.XXX
podívej se teď na Peréze, není zajímavé, že se od monaka, kde se dostal emilovi na dostřel najednou nechytá, helmut vykřikuje, že by měl míň slavit, ale perez říká, že mu najednou nesedí auto? To stejné bylo s riccim. Emil má holt protekci a red bull dělá vše jen pro něj. Druhé auto tam má jen do počtu. Pokud by tam ricci zůstal, tak by dopadl úplně stejně jako teď v mcl, ikdyby mu měl marco osobně vymontovat jednu svíčku z motoru...
Mike17
14:33 17.09.2022 185.149.130.XXX
Jenže ono to není moc o Helmutovi. Ale o tom, že jak nestíhá Norrise, tak by nestíhal Maxe. Bez ohledu na okolnosti (které jsi zmínil) prostě nikdo nedá super sedačku někomu, kdo dostává 2 roky dost slušný výprask.
Prostě Ricci už dosáhl svého maxima. Ale u RB mohl dosáhnout na víc a teoreticky i bojovat o titul.
V Renaultu porazil kolegy, ale reálně nezajel ani bednu.
V Mekáči sice vyhrál, ale jen jednou po haluzi. V RB těch vítězství mohl posbírat několik. I kdyby ho Max zajížděl, bylo dost závodů, kdy odstoupil a mohl dostat šanci on.
Prostě Ricci už dosáhl svého maxima. Ale u RB mohl dosáhnout na víc a teoreticky i bojovat o titul.
V Renaultu porazil kolegy, ale reálně nezajel ani bednu.
V Mekáči sice vyhrál, ale jen jednou po haluzi. V RB těch vítězství mohl posbírat několik. I kdyby ho Max zajížděl, bylo dost závodů, kdy odstoupil a mohl dostat šanci on.
jumpman
14:12 17.09.2022 178.255.168.XXX
tak když vidíš, jak se reálně chová marko k pilotům, kteří nejsou jeho oblíbenci, tak se riccimu nedivím, že odešel, mohl dopadnout jako albon nebo kvjat... Za odchod z red bullu bych ho nehejtil, ale u renaultu nechal nedokončenou práci a to se mu evidentně vymstilo...
jumpman
13:11 17.09.2022 178.255.168.XXX
jo souhlas, když by chtěl být mistrem, tak musí být odolnější, to ricci evidentně není a proto ho za mistra nepovažuju, ale pořád si myslím, že je talentovanější než dobrá polovina pole, jen si teď v mcl hrozně zkazil jméno a když se podíváš na jeho strategie, tak si nemají moc co vyčítat s ferrari, skoro mi přijde, že ho mcl schválně zařezává, aby si odůvodnil vyhazov (nějaká klauzule ve smlouvě?) ale každopádně ricci u mcl zůstal za očekáváním a norisovi vyrostlo sebevědomí, což klidně může být také tah vedení mcl, za denise to byla jejich běžná politika...
jumpman
13:05 17.09.2022 178.255.168.XXX
Za přeceňovaného můžeš klidně označit i vettela, protože to je také evidentně mistr jedné koncepce. Jak se zakázaly foukané difuzory (extrémně silná zadní část auta) tak byl najednou poloviční. Není špatným pilotem, ale od té doby nic nepředvedl. Hamilton? Kolik by toho reálně vyhrál bez podpory mercedesu a bez jejich nejsilnějšího auta? Reálně je to asi jediný vícenásobný který dostal nářez od několika týmových kolegů... a takhle můžu pokračovat. Jde o to, že když se potká pilot s konceptem, který mu extrémně sedne, tak vypadá velice silný, ale jak o něj přijde, tak má problém.
Podívej se na schumachera, ten potřeboval auto s nestabilní zádí (stejně jako senna a emil) a když je dostal, byl extrémně rychlý, ale to platilo v době, kdy mu mohli zároveň ušít gumy na míru. Vrátil se do éry hadrelli a celý jeho ridičský bonus byl pryč, protože když využíval auto jak byl zvyklý, tak zničil zadní gumy během jednoho kola. Ale v době kdy mu seděl koncept, tak své týmové kolegy doslova ničil a to o současných šampionech moc říct nejde, až teď o emilovi, ale je to zase o tom nestabilním konceptu auta...
Podívej se na schumachera, ten potřeboval auto s nestabilní zádí (stejně jako senna a emil) a když je dostal, byl extrémně rychlý, ale to platilo v době, kdy mu mohli zároveň ušít gumy na míru. Vrátil se do éry hadrelli a celý jeho ridičský bonus byl pryč, protože když využíval auto jak byl zvyklý, tak zničil zadní gumy během jednoho kola. Ale v době kdy mu seděl koncept, tak své týmové kolegy doslova ničil a to o současných šampionech moc říct nejde, až teď o emilovi, ale je to zase o tom nestabilním konceptu auta...
Mike17
11:53 17.09.2022 185.149.130.XXX
Nevím, co se mu dělo. Pochopil jsem to tak, že odešel kvůli tomu, že mu nabídli míň peněz a RB sázel na Maxe. Jejich kolize sice asi zvyšovaly napětí, ale znám víc napjaté vztahy mezi kolegy. Měl by se s tím umět vyrovnat. Jako chápu, že když pilot odchází, přestane do toho dávat vše a je to znát. Pokud chce být špičkou, musí zvládat vyhrocené stavy, třeba viz konec loňské sezony, protio čemuž byla situace v RB 2018 slabým čajíčkem.
Mike17
11:49 17.09.2022 185.149.130.XXX
Taky nikde nějakou krádež nevyvracím.
Jako jo, Auto se nějak vyvíjí a můžou dát víc na potřeby jednoho z nich tam, kde to nejde nastavit na každém z vozů jinak. Stalo se tak? Kdo ví. Možná jo. Pak je otázka kdy se tak začalo stávat. Pochybuji, že dali ve Španělsku 2016 víc na zpětnou vazbu 16letého kluka. Měnilo se to postupně? Nebo v nějaký termín? Nevíme.
Faktem je, od začátku roku 2018 byl jasně rychlejší Max. Kdoví proč, ale byl. Byl jasně perspektivnější, postupně stále rychlejší (proti Riccimu) a postupně dělal méně chyb. Já se volbě RB ani trochu nedivím.
Zpětně vzato vidím Ricciho jako lehce přeceňovaného. Ano, porazil Vettela. V podstatě za stejných podmínek, jako obhajuješ u Ricciho. Vůz RB 2014 byl víc podobný STR 2013, než RB 2013. Vettel byl ten, kdo musel měnit styl jízdy. Po tom, co mu vyměnili prasklé šasi v půlce sezony, najednou začal být o fous lepší, než Ricci. Než oznámil odchod k Ferrari. S Kvjatem tuším prohrál a pak ne moc výrazně porážel 16letého a 17letého kolegu. Porazil Hulka a Ocona. A kdo ne? Nejsou to sice špatní piloti, ale také ne extra třída. Oba porazil Pérez.
Jako jo, Auto se nějak vyvíjí a můžou dát víc na potřeby jednoho z nich tam, kde to nejde nastavit na každém z vozů jinak. Stalo se tak? Kdo ví. Možná jo. Pak je otázka kdy se tak začalo stávat. Pochybuji, že dali ve Španělsku 2016 víc na zpětnou vazbu 16letého kluka. Měnilo se to postupně? Nebo v nějaký termín? Nevíme.
Faktem je, od začátku roku 2018 byl jasně rychlejší Max. Kdoví proč, ale byl. Byl jasně perspektivnější, postupně stále rychlejší (proti Riccimu) a postupně dělal méně chyb. Já se volbě RB ani trochu nedivím.
Zpětně vzato vidím Ricciho jako lehce přeceňovaného. Ano, porazil Vettela. V podstatě za stejných podmínek, jako obhajuješ u Ricciho. Vůz RB 2014 byl víc podobný STR 2013, než RB 2013. Vettel byl ten, kdo musel měnit styl jízdy. Po tom, co mu vyměnili prasklé šasi v půlce sezony, najednou začal být o fous lepší, než Ricci. Než oznámil odchod k Ferrari. S Kvjatem tuším prohrál a pak ne moc výrazně porážel 16letého a 17letého kolegu. Porazil Hulka a Ocona. A kdo ne? Nejsou to sice špatní piloti, ale také ne extra třída. Oba porazil Pérez.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek