DISKUZE K ČLÁNKU V kvalifikaci byl před domácím publikem nejrychlejší Verstappen

Vítězstvím v dnešní kvalifikaci potvrzuje Max Verstappen aktuální formu Red Bullu. Ovšem v Q3 mu těsně za zády skončili oba jezdci Ferrari. Kartami mohly zamíchat i stříbrné šípy, ale jejich poslední kola byla narušena žlutými vlajkami.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V kvalifikaci byl před domácím publikem nejrychlejší Verstappen

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 05.09.2022 10:24 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    K diskuzi o formátu kvalifikace...

    Nikdy nebude vyloučeno že nastane situace kdy něco bude nespravedlivé.

    Mě osobně se líbil formát kdy každý měl pro sebe volnou dráhu a jedno kvalifikační kolo...jen bych dal každému 2 kola...takový repete.

    Mě na současném formátu vadí že poměrně často se stává to co dnes...že chyba jiného zkazí kvalifikační kolo třeba i několika soupeřům...a nebo když někdo prostě jen překáží na dráze...a ono to ani někdy jinak nejde...prostě to nejde se vypařit.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.62.XXX
      Je to složitý, protože současné týmy vedou maximalisti, kteří vždy za všech okolností se snaží vymáčknout maximum... To pak vede k tomu, že všichni vyráží na trať na poslední chvíli a dostávají se tak pod tlak... Z čehož pak pramení chyby...

      Samozřejmě mě to mrzí zejména proto, že na to doplatil Mercedes, který o PP bojuje letos jen svátečně...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      46.135.19.XXX
      Tenkrát to bylo víc nespravedlivé. Poslední má vždy výhodu, pokud nezačne pršet. A když začne, je s férovostí úplný konec.
      Nikdo nebránil Mercedesu vyjet před RB. Chtěli mít výhodu, což přináší riziko. Každého věc, co zvolí.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.62.XXX
        Ono je to složitější... Tenkrát neměli takové množství informací a know how jaké mají dnes... Dnes týmy dokáží daleko lépe predikovat nejlepší podmínky na dráze, než dříve... Stejně jako, že dnes mají x omezení, které musí brát v potaz... Naopak dříve je brát nemuseli... Např. to omezení počtu směsí pneu...

        Co se týče rizika, tak jako souhlas na druhou stranu... Pokud nevyjedeš první (Což je zjevná nevýhoda), tak vždycky někdo před tebou může udělat chybu a ne vždycky na to musíš doplatit... Např. kdyby to byl vůz více vpředu a podařilo se mu hodiny srovnat a dokroužit do boxů, nemuseli být Mercedesy omezeny žlutými vlajkami... Tohle je prvek náhody... Nemůžeš to ovlivnit, nemůžeš tomu nějak smysluplně předejít... Zkrátka vždy musíš udělat maximum toho co můžeš => Dostat pilota na trať v ten nejlepší okamžik, v tom nejlepším možném okně, aby ten pak to svoje auto do té nejlepší možné formy na to jedno kolo... A tohle je dlouhodobě ta nejlepší strategie a tedy jediná možná... Že občas sedne štěstí i na vola není relevantní...

        Proto taky prvně jsem volal po potrestání Peréze... Protože mi nepřijde fér, aby startoval před Russellem, kterému kolo zničil... A čert vem jestli chtěl nebo ne... Byla to jeho chyba, jeho odpovědnost... Boj o PP by to Mercedesu nevrátilo, ale alespoň nějaká spravedlnost...

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Tak vždycky bude nějaký prvek náhody. tady se každý snaží vyjet co nejpozději, protože je nejrychlejší trať (téměř vždy). Ale když vyjede v hustém provozu jako poslední, je slušné riziko, že se stane někomu to samé, co Pérezovi a ovlivní to ty za ním. Ale pořád ti zůstane první čas z Q3. Který je sice většinou pomalejší, ale na zase zásadně. Někdy tě to posune roštem o několik míst, někdy se nezmění nic (troufám si říct, že v tomto případě B je správně). Pérez byl potrestán už tím, že se sám nezlepšil.
          Když si vezmu předchozí formát s jedním rychlým kolem, je predikce týmům na nic. Je sice fakt, že se předpověď počasí zlepšila, ale je ti to na h..., když si nemůžeš čas sám vybrat. Tehdy se jelo v určeném pořadí. Pilot byl přímo závislý na tom kdy pojede a jaké jsou podmínky na trati. Nemohl si je vybrat. prostě jel v danou dobu. A když pršelo, mohl i ten nejlepší skončit poslední. Za sucha měl téměř vždy výhodu ten poslední a první nejhorší podmínky. Když začalo pršet, mohl ten poslední zajet i o 20s horší čas, než ten první. A nenadělal s tím nic. Poslední flek a nemáš šanci to ovlivnit. teď máš šanci to ovlivnit. Můžeš obětovat pár setin za menší riziko. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama