DISKUZE K ČLÁNKU V kvalifikaci byl před domácím publikem nejrychlejší Verstappen

Vítězstvím v dnešní kvalifikaci potvrzuje Max Verstappen aktuální formu Red Bullu. Ovšem v Q3 mu těsně za zády skončili oba jezdci Ferrari. Kartami mohly zamíchat i stříbrné šípy, ale jejich poslední kola byla narušena žlutými vlajkami.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V kvalifikaci byl před domácím publikem nejrychlejší Verstappen

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 05.09.2022 10:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovalo 6 lidí) 03.09.2022 22:11
Jakmile přišla sebemenší rovinka a RB se dostal… »
» Qasen (Hlasovali 4 lidé) 03.09.2022 18:14
Pokuďto neudělal schválně, tak bych to neřešil..… »
» Ferda (Hlasovali 4 lidé) 03.09.2022 19:33
To je vždycky, ale jak se jednou tyhle… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Neurotic

    Neurotic

    176.102.154.XXX
    Tak a teď bude kvůli neschopům z AT 20 kol nudy. Jediné co si zalouží je zákaz startu v dalším závodě, ale to se bohužel nestane 05

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    86.49.227.XXX
    Jakmile přišla sebemenší rovinka a RB se dostal do otáček, Lecovo ferrari okamžitě ztrácelo. To bylo vidět na srovnávací grafice nejlepších kol Maxe a Čárlího. Kombinace výkonné Hondy a nízkého odporu redbullácké aerodynamiky je (pokud za volantem sedí Max, který nižší přítlak dokáže ukočírovat v zatáčkách) doslova vražedná. A tohle je přitom relativně technická trať! Už chápu tu velkou převahu ze Spa a trochu se děsím Monzy, protože tam to bude asi ještě výraznější 16

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    K diskuzi o formátu kvalifikace...

    Nikdy nebude vyloučeno že nastane situace kdy něco bude nespravedlivé.

    Mě osobně se líbil formát kdy každý měl pro sebe volnou dráhu a jedno kvalifikační kolo...jen bych dal každému 2 kola...takový repete.

    Mě na současném formátu vadí že poměrně často se stává to co dnes...že chyba jiného zkazí kvalifikační kolo třeba i několika soupeřům...a nebo když někdo prostě jen překáží na dráze...a ono to ani někdy jinak nejde...prostě to nejde se vypařit.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.62.XXX
      Je to složitý, protože současné týmy vedou maximalisti, kteří vždy za všech okolností se snaží vymáčknout maximum... To pak vede k tomu, že všichni vyráží na trať na poslední chvíli a dostávají se tak pod tlak... Z čehož pak pramení chyby...

      Samozřejmě mě to mrzí zejména proto, že na to doplatil Mercedes, který o PP bojuje letos jen svátečně...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      46.135.19.XXX
      Tenkrát to bylo víc nespravedlivé. Poslední má vždy výhodu, pokud nezačne pršet. A když začne, je s férovostí úplný konec.
      Nikdo nebránil Mercedesu vyjet před RB. Chtěli mít výhodu, což přináší riziko. Každého věc, co zvolí.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.62.XXX
        Ono je to složitější... Tenkrát neměli takové množství informací a know how jaké mají dnes... Dnes týmy dokáží daleko lépe predikovat nejlepší podmínky na dráze, než dříve... Stejně jako, že dnes mají x omezení, které musí brát v potaz... Naopak dříve je brát nemuseli... Např. to omezení počtu směsí pneu...

        Co se týče rizika, tak jako souhlas na druhou stranu... Pokud nevyjedeš první (Což je zjevná nevýhoda), tak vždycky někdo před tebou může udělat chybu a ne vždycky na to musíš doplatit... Např. kdyby to byl vůz více vpředu a podařilo se mu hodiny srovnat a dokroužit do boxů, nemuseli být Mercedesy omezeny žlutými vlajkami... Tohle je prvek náhody... Nemůžeš to ovlivnit, nemůžeš tomu nějak smysluplně předejít... Zkrátka vždy musíš udělat maximum toho co můžeš => Dostat pilota na trať v ten nejlepší okamžik, v tom nejlepším možném okně, aby ten pak to svoje auto do té nejlepší možné formy na to jedno kolo... A tohle je dlouhodobě ta nejlepší strategie a tedy jediná možná... Že občas sedne štěstí i na vola není relevantní...

        Proto taky prvně jsem volal po potrestání Peréze... Protože mi nepřijde fér, aby startoval před Russellem, kterému kolo zničil... A čert vem jestli chtěl nebo ne... Byla to jeho chyba, jeho odpovědnost... Boj o PP by to Mercedesu nevrátilo, ale alespoň nějaká spravedlnost...

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Tak vždycky bude nějaký prvek náhody. tady se každý snaží vyjet co nejpozději, protože je nejrychlejší trať (téměř vždy). Ale když vyjede v hustém provozu jako poslední, je slušné riziko, že se stane někomu to samé, co Pérezovi a ovlivní to ty za ním. Ale pořád ti zůstane první čas z Q3. Který je sice většinou pomalejší, ale na zase zásadně. Někdy tě to posune roštem o několik míst, někdy se nezmění nic (troufám si říct, že v tomto případě B je správně). Pérez byl potrestán už tím, že se sám nezlepšil.
          Když si vezmu předchozí formát s jedním rychlým kolem, je predikce týmům na nic. Je sice fakt, že se předpověď počasí zlepšila, ale je ti to na h..., když si nemůžeš čas sám vybrat. Tehdy se jelo v určeném pořadí. Pilot byl přímo závislý na tom kdy pojede a jaké jsou podmínky na trati. Nemohl si je vybrat. prostě jel v danou dobu. A když pršelo, mohl i ten nejlepší skončit poslední. Za sucha měl téměř vždy výhodu ten poslední a první nejhorší podmínky. Když začalo pršet, mohl ten poslední zajet i o 20s horší čas, než ten první. A nenadělal s tím nic. Poslední flek a nemáš šanci to ovlivnit. teď máš šanci to ovlivnit. Můžeš obětovat pár setin za menší riziko. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Uf, to byla kvalifikace...asi jsem stará struktura...ale mě tyhle starý okruhy fascinujou.
    Myslel jsem si že kvalifikaci ovládne Ferrari...a Redbull bude rád pokud bude před Mercedesem.
    Verstappen má ale mistrovskou fazonu...
    Ferrari potvrdilo že by mohlo aspirovat na vítězství...Mercedes není zas tak daleko...ale on okruh je krátký...takže není to úplně jasné kolik ztrácí reálně.
    Pro mě zklamání Alpine...naopak Stroll a Mick překvapili
    Zítra bych to přál Leclercovi...ale myslím že vyhraje Verstappen.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      37.188.169.XXX
      Já doufám, že LH dostane šanci... Max by se mohl tesat s Ferrari a Mercedes by to mohl hyenou urvat...

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • klučisko

        klučisko

        93.185.58.XXX
        Pokud to bude standartní závod, tak podle P a Q je to jasná dominance RB+VER. Pokud se to začne srá... kazit, tak hyeny mají šanci 13

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          213.235.133.XXX
          Nemusí se to srazit... Roli sehraje i strategie, Mercedes je top v šetření pneu a rychlost tu má skvělou... Stačí aby Ferrari dostalo Maxe pod tlak a můžou jako 3. tým z toho vytěžit... Jeden zkusí undercut, druhý overcut a třeba něco z toho výjde popř. se doplní...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            194.212.104.XXX
            Ferka letos těžko někoho, krom sebe sama, dostanou pod tlak. pokud ano, tak to hned zk... pokazí nějakou strategickou vychytávkou. takže očekávám hladké vítězství Maxe a velký boj o další pozice. pokud se tedy nesemele něco během prvního kola. to je snad jediná šance na nějaké větší drámo na čele samostném.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    Už je nutno soustředit se na závod. Pokud nebudou negativní následky na voze, tak se dá na kvaldu Péreze podívat pozitivně: o bariéry nesešrotoval vůz, nedokaličil si zdraví, u vozu pro Sergia s jeho nestabilní a nervózní zadní části poznal chování, kde je po přidání plynu jeho limit a co dokáže štěrk. Navíc ještě eliminoval Mercedesy, které v závodním tempu mohou být více nebezpečnější než FERRARI. Sečteno a podtrženo to na závod vypadá velmi dobře. Musí se zvolit správné pneu a hlavně strategii. Nakonec body se rozdávají až zítra. které je třeba pořádně propláchnout šampaňským.
    (Che 11co))

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Senor

    Senor

    37.188.173.XXX
    Ricci opet potvrdil svou neschopnost. Na tomto okruhu cca 2s ztrata na Maxe. Hlavne ze ma prupovidky ohkedne DRS v poskwdni zatacce. Tema svyma recma o DRS jen poukazuje na svou neschopnost a nakonecvto i potvrdi. Jestli jeste sezene sedacku pro pristi rok, tak je vcelku smula ze skonci mozna mladici, kteri by se nakonec jeste mohli chytit.
    Shumak vcelku dobre, nakonec bych mu mozna dal prostor u AT, jestli Gasly odejde.
    Ala nakonec jeste mozna udela terno v AM,vaz se jim to rozjede 12

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    217.77.169.XXX
    Mercedes dnes super, nicméně dlouhodobě se mi nelíbí tenhle formát kvalifikace a zejména fakt, že neumětelství jednoho pilota může zaříznout piloty za ním... 02

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      37.48.19.XXX
      Sergio dnes zafungocal jako správná dvojka a znemožnil části soupeřů ohrozit svoji týmovou jedničku.
      Něco podobného se stalo již mnohokrát a vždy přemýšlím, jak tohle eliminovat. Dát těm, co museli zpomalit jeden extra pokus navíc?

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        217.77.169.XXX
        Nebo alespoň penalizaci těm, kteří to způsobili... Min. je neférové, že Peréz startuje před Russellem... Ale změnil bych formát kvalifikace... Podle časů z tréninků bych vybral top 10 a ti by si to dali jako na lyžích na 2 kola... Nejdříve v jednom pořadí a posléze v opačném pořadí...

        + 0 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nový šéf Ferrari Frederic Vasseur

Největší problém u Ferrari? Montoya mluví o nejistotě. Favorizoval Todta

Alpine bude jedním z šesti dodavatelů, zásobujících F1 za tři roky

F1 bude mít šest dodavatelů motorů

Prezentace Red Bullu 2019

Mistrovský Red Bull spojuje své síly s Fordem, odhaluje svou novou zbraň RB19 + FOTO

Pilot stáje Renault F1 Jean-Pierre Jabouille v roce 1978

Do třetice všeho zlého - loučíme se s dalším francouzským pilotem

Mick Schumacher

McLaren rozšiřuje svou řadu rezervních jezdců o Schumachera z Mercedesu

Sergio Pérez s vozem RB18 v Austinu

Trest tým strašně omezuje, stěžuje si šéf Red Bullu

Mick Schumacher v závodě v Miami

Tost lituje, že Schumacher nesehnal sedačku. Německo má velký problém

Představení nového Haasu

Jako první představuje svůj vůz Haas + FOTO

Pohonná jednotka za zády Ferrari F1-75

Ferrari komentuje údajný nárůst výkonu své pohonné jednotky o 30 koní

Carlos Sainz v Mexiku před svým týmovým kolegou

"Ferrari letos nebude mít jezdce č. 1, pokud ale bude třeba, zasáhnu!" varuje nový šéf Vasseur

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama