DISKUZE K ČLÁNKU V kvalifikaci byl před domácím publikem nejrychlejší Verstappen

Vítězstvím v dnešní kvalifikaci potvrzuje Max Verstappen aktuální formu Red Bullu. Ovšem v Q3 mu těsně za zády skončili oba jezdci Ferrari. Kartami mohly zamíchat i stříbrné šípy, ale jejich poslední kola byla narušena žlutými vlajkami.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V kvalifikaci byl před domácím publikem nejrychlejší Verstappen

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 05.09.2022 10:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovalo 6 lidí) 03.09.2022 22:11
Jakmile přišla sebemenší rovinka a RB se dostal… »
» Qasen (Hlasovali 4 lidé) 03.09.2022 18:14
Pokuďto neudělal schválně, tak bych to neřešil..… »
» Ferda (Hlasovali 4 lidé) 03.09.2022 19:33
To je vždycky, ale jak se jednou tyhle… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak vždycky bude nějaký prvek náhody. tady se každý snaží vyjet co nejpozději, protože je nejrychlejší trať (téměř vždy). Ale když vyjede v hustém provozu jako poslední, je slušné riziko, že se stane někomu to samé, co Pérezovi a ovlivní to ty za ním. Ale pořád ti zůstane první čas z Q3. Který je sice většinou pomalejší, ale na zase zásadně. Někdy tě to posune roštem o několik míst, někdy se nezmění nic (troufám si říct, že v tomto případě B je správně). Pérez byl potrestán už tím, že se sám nezlepšil.
Když si vezmu předchozí formát s jedním rychlým kolem, je predikce týmům na nic. Je sice fakt, že se předpověď počasí zlepšila, ale je ti to na h..., když si nemůžeš čas sám vybrat. Tehdy se jelo v určeném pořadí. Pilot byl přímo závislý na tom kdy pojede a jaké jsou podmínky na trati. Nemohl si je vybrat. prostě jel v danou dobu. A když pršelo, mohl i ten nejlepší skončit poslední. Za sucha měl téměř vždy výhodu ten poslední a první nejhorší podmínky. Když začalo pršet, mohl ten poslední zajet i o 20s horší čas, než ten první. A nenadělal s tím nic. Poslední flek a nemáš šanci to ovlivnit. teď máš šanci to ovlivnit. Můžeš obětovat pár setin za menší riziko. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Neurotic

Neurotic

176.102.154.XXX
Tak a teď bude kvůli neschopům z AT 20 kol nudy. Jediné co si zalouží je zákaz startu v dalším závodě, ale to se bohužel nestane 05

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

194.212.104.XXX
18
toho bych se nebál. zrovna sem by se FIA mohla chodit učit18. kolik už tady padlo skvělých nápadů.... 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

194.212.104.XXX
Ferka letos těžko někoho, krom sebe sama, dostanou pod tlak. pokud ano, tak to hned zk... pokazí nějakou strategickou vychytávkou. takže očekávám hladké vítězství Maxe a velký boj o další pozice. pokud se tedy nesemele něco během prvního kola. to je snad jediná šance na nějaké větší drámo na čele samostném.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.62.XXX
Ono je to složitější... Tenkrát neměli takové množství informací a know how jaké mají dnes... Dnes týmy dokáží daleko lépe predikovat nejlepší podmínky na dráze, než dříve... Stejně jako, že dnes mají x omezení, které musí brát v potaz... Naopak dříve je brát nemuseli... Např. to omezení počtu směsí pneu...

Co se týče rizika, tak jako souhlas na druhou stranu... Pokud nevyjedeš první (Což je zjevná nevýhoda), tak vždycky někdo před tebou může udělat chybu a ne vždycky na to musíš doplatit... Např. kdyby to byl vůz více vpředu a podařilo se mu hodiny srovnat a dokroužit do boxů, nemuseli být Mercedesy omezeny žlutými vlajkami... Tohle je prvek náhody... Nemůžeš to ovlivnit, nemůžeš tomu nějak smysluplně předejít... Zkrátka vždy musíš udělat maximum toho co můžeš => Dostat pilota na trať v ten nejlepší okamžik, v tom nejlepším možném okně, aby ten pak to svoje auto do té nejlepší možné formy na to jedno kolo... A tohle je dlouhodobě ta nejlepší strategie a tedy jediná možná... Že občas sedne štěstí i na vola není relevantní...

Proto taky prvně jsem volal po potrestání Peréze... Protože mi nepřijde fér, aby startoval před Russellem, kterému kolo zničil... A čert vem jestli chtěl nebo ne... Byla to jeho chyba, jeho odpovědnost... Boj o PP by to Mercedesu nevrátilo, ale alespoň nějaká spravedlnost...

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

46.135.19.XXX
Tenkrát to bylo víc nespravedlivé. Poslední má vždy výhodu, pokud nezačne pršet. A když začne, je s férovostí úplný konec.
Nikdo nebránil Mercedesu vyjet před RB. Chtěli mít výhodu, což přináší riziko. Každého věc, co zvolí.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
B2SoS

B2SoS

193.165.68.XXX
Nebo třeba diskutéři z fór 🤣

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.62.XXX
Je to složitý, protože současné týmy vedou maximalisti, kteří vždy za všech okolností se snaží vymáčknout maximum... To pak vede k tomu, že všichni vyráží na trať na poslední chvíli a dostávají se tak pod tlak... Z čehož pak pramení chyby...

Samozřejmě mě to mrzí zejména proto, že na to doplatil Mercedes, který o PP bojuje letos jen svátečně...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

213.235.133.XXX
Nemusí se to srazit... Roli sehraje i strategie, Mercedes je top v šetření pneu a rychlost tu má skvělou... Stačí aby Ferrari dostalo Maxe pod tlak a můžou jako 3. tým z toho vytěžit... Jeden zkusí undercut, druhý overcut a třeba něco z toho výjde popř. se doplní...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
klučisko

klučisko

93.185.58.XXX
Pokud to bude standartní závod, tak podle P a Q je to jasná dominance RB+VER. Pokud se to začne srá... kazit, tak hyeny mají šanci 13

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jan.

Jan.

188.244.60.XXX
Pokud to neudělal schválně, tak je to na vyhazov z RB 12

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

86.49.227.XXX
Jakmile přišla sebemenší rovinka a RB se dostal do otáček, Lecovo ferrari okamžitě ztrácelo. To bylo vidět na srovnávací grafice nejlepších kol Maxe a Čárlího. Kombinace výkonné Hondy a nízkého odporu redbullácké aerodynamiky je (pokud za volantem sedí Max, který nižší přítlak dokáže ukočírovat v zatáčkách) doslova vražedná. A tohle je přitom relativně technická trať! Už chápu tu velkou převahu ze Spa a trochu se děsím Monzy, protože tam to bude asi ještě výraznější 16

+ 6 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

37.188.169.XXX
Já doufám, že LH dostane šanci... Max by se mohl tesat s Ferrari a Mercedes by to mohl hyenou urvat...

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
K diskuzi o formátu kvalifikace...

Nikdy nebude vyloučeno že nastane situace kdy něco bude nespravedlivé.

Mě osobně se líbil formát kdy každý měl pro sebe volnou dráhu a jedno kvalifikační kolo...jen bych dal každému 2 kola...takový repete.

Mě na současném formátu vadí že poměrně často se stává to co dnes...že chyba jiného zkazí kvalifikační kolo třeba i několika soupeřům...a nebo když někdo prostě jen překáží na dráze...a ono to ani někdy jinak nejde...prostě to nejde se vypařit.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Uf, to byla kvalifikace...asi jsem stará struktura...ale mě tyhle starý okruhy fascinujou.
Myslel jsem si že kvalifikaci ovládne Ferrari...a Redbull bude rád pokud bude před Mercedesem.
Verstappen má ale mistrovskou fazonu...
Ferrari potvrdilo že by mohlo aspirovat na vítězství...Mercedes není zas tak daleko...ale on okruh je krátký...takže není to úplně jasné kolik ztrácí reálně.
Pro mě zklamání Alpine...naopak Stroll a Mick překvapili
Zítra bych to přál Leclercovi...ale myslím že vyhraje Verstappen.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

194.212.104.XXX
Nesmí se toho chopit diletanti. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

37.188.169.XXX
Píšeš pokud to neudělal schválně... Já si neumím představit, jakože to má být polehčující okolnost... Protože je pro mě absolutně neakceptovatelná představa, že by to schválně udělal... To by bylo na diskvalifikaci...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
Už je nutno soustředit se na závod. Pokud nebudou negativní následky na voze, tak se dá na kvaldu Péreze podívat pozitivně: o bariéry nesešrotoval vůz, nedokaličil si zdraví, u vozu pro Sergia s jeho nestabilní a nervózní zadní části poznal chování, kde je po přidání plynu jeho limit a co dokáže štěrk. Navíc ještě eliminoval Mercedesy, které v závodním tempu mohou být více nebezpečnější než FERRARI. Sečteno a podtrženo to na závod vypadá velmi dobře. Musí se zvolit správné pneu a hlavně strategii. Nakonec body se rozdávají až zítra. které je třeba pořádně propláchnout šampaňským.
(Che 11co))

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mac_

Mac_

78.102.243.XXX
Čumte, bez dívání! 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

193.165.96.XXX
To je vždycky, ale jak se jednou tyhle vylepšování rozjedou, tak to skončí katastrofou.

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ - GP ČÍNA: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama