DISKUZE K ČLÁNKU "Za dominanci není lehké šasi, ale odlišná filozofie aerodynamiky," reaguje Red Bull na svůj výkon v Belgii
Red Bull ve Spa-Francorchamps deklasoval soupeře, za jeho výkonem však nestálo lehké šasi, která stáj stále nepřipravila, ale odlišná aerodynamická filozofie, která mu umožňuje dosahovat vysokého přítlaku i s vyšší světlou výšku, kterou tam musí tým volit kvůli velmi rychlé zatáčce Eau Rouge / Radillon.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Za dominanci není lehké šasi, ale odlišná filozofie aerodynamiky," reaguje Red Bull na svůj výkon v Belgii
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Mansell_fan
(Hlasoval 1 člověk)
30.08.2022 08:44
Jak se vlastně kontroluje finanční strop? Jak moc… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
SergioPÉREZ
18:17 30.08.2022 78.108.157.XXXHmm Nejsem si jistý, jestli Horner aby co nejvíce zmátl konkurenci a zavlekl je tak do slepé uličky, neměl raději tvrdit - blufovat, že za úspěchem rychlosti RB stojí právě odlehčení vozu a tu aerodynamiku nechat v tajnosti. Takhle na veřejnost vyklábosit Neweyo know how pro Tým asi není úplně dobré..Hmm ...kdo ví......-
Senor
10:39 31.08.2022 37.188.165.XXXTak ono nema cenu tajit neco co kazdy vi. Jen jsem zvedav na kolik se podepsalo na Maxově vysledku nasazeni novych komponent. Jestli je to prevazne novym ERS systemem nebo jinym aerem nez ma Perko. Perko mel trochu iinou podlahu, zkouaeno neco po vzoru Ferrari. Je otázka,jestli to byl vyvoj do budoucna i pro Maxe a nebo ze to reseni vyhovuje Perkovi vice nez co pouziva Max. No tak či onak Perko dobry vykon se starým motorem-
SergioPÉREZ
13:34 31.08.2022 78.108.157.XXXNevím jestli ostatní fandové to taky tak vidí, ale od letošní sezony i přes zlepšený vzájemný souboj mezi jezdci, Formule 1 úplně zkameněla. Ten subjektivní vjem, kdy lehčí vozy oplývající malou setrvačností a velkou dynamikou se před očima úplně míhaly, brzda, plyn, nájezdy úžasná akcelerace kterou tak odlišovalo F1 od ostatních závodů jiných sérií. Letos k vůli obrovské hmotnosti a těžkopádnému brzdění a zrychlení se to kouzlo rychlostního vjemu úplně vytratilo
-
-
-
grol2
12:29 30.08.2022 193.8.87.XXXBude to postavené na kontrole účetnictví. Což se dá ale krásně obejít... Takže nijak. A na tom je nepříjemné to, že to teď uvidí ostatní a finanční strop bude jen cárem papíru. Nikdo to nebude dodržovat, ale všem větším týmům bude hrozit, že někdo někoho podrazí a bude z toho skandál. -
Mansell_fan
08:44 30.08.2022 62.209.230.XXXJak se vlastně kontroluje finanční strop? Jak moc je ta kontrola efektivní? Přijde mi že RB a Honda do toho valí prachy hlava nehlava a na jakékoliv stropy zvysoka dlabou. Už jenom to že si bez mrknutí oka můžou dovolit pracovat letos na novém šásku a možná ho i nasadit v závodech, tedy absolvovat další crash testy a to všechno kolem...-
Senor
13:29 30.08.2022 37.188.233.XXXA kolik vlastně tech novinek nasazují? Vzdyt se novinky oredstavuji a vsichni vidi co kdo ma noveho. Binotto jen nechape, jak mohli takto zrychlit a protom je to stalo mozna jen optimalizaci dilu, nastaveni atd. Nakonec to zvednuti ma jiste zasadni vliv na pritlak a tudiz rychlost v zatackach a pokud to nema na RB takovy vliv tak se neni cemu divit. Nemusi jit nutne o podvod v ucetnictvi. Na ERSu mohli pravovat vsichni, takze je to otazka spose ohlene dobre odvedene prace a mozna i specifikace okruhu. Na spici je RB ktery vzdy umel kvalitni aero, ale chybel mu spickovy motor, ktery ted ma, takze se vysledkum nema cenu divit. Ferrari rovnez spicka a je na podobne urovni. Mercedes to mraky let umlatil motorem nez dostal aero na dobrou uroven. Ostatni uz jedou dlouhodobe druhpu ligu, nemaji na to. Takze se nema cenu necu divit prvnimu rok po zmene pravidel. Pristi rok bude Mercedes asi blize, ale to je tak vsechno. A pochybuji,vze zrovna Ferrari nejak setri prachy, vzdyt do toho roky sypali neskutecne. Podobne Mergl,ctaky pochybuji, ze chteji ject s nizkymi naklady nekde vzadu. Ty do toho dle meho letos sypou mozna nejvice
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek