DISKUZE K ČLÁNKU Po návratu se mi nedostalo zaslouženého uznání, mrzí Kubicu. Sám v něj nevěřil

Robertu Kubicovi byla prorokována velká budoucnost. Jenže osud měl jiné plány, kvůli kterým Polák nikdy nenaplnil svůj potenciál.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Po návratu se mi nedostalo zaslouženého uznání, mrzí Kubicu. Sám v něj nevěřil

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 36, poslední 18.08.2022 12:31 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 7 lidí) 14.08.2022 08:49
hlavně dostával hroznou sodu od nováčka, na ten… »
» SergioPÉREZ (Hlasovalo 6 lidí) 13.08.2022 22:46
Trochu z jiného soudku. Jak může někoho bavit… »
» tom11 (Hlasovali 5 lidé) 14.08.2022 11:45
tak tohle mě trošičku připomíná našeho velikána… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • SergioPÉREZ

                SergioPÉREZ

                78.108.157.XXX
                Tak pilot F1 Francois Cevert byl největší sympaťák všech dob! Málo štěstí, málo štěstí..Ta Monza 1971 měla vyjít!! určitě Nej. závod, Neskutečná odvaha všech jezdců a ještě neskutečnější rychlost těch "plechových motokár"..Zrovna tady, kam se na Ceverta hrabal Stewart...kdepak:: Jim Clark, to byl proti Stewartovi Pán Jezdec!!! Zisk Titulů až tak úplně neodráží kvalitu jezdce F1, viz. Ronnie Peterson kontra čtyřnásobný "vyfoukaný" mašinfíra Seb 12 12 12. uff..zavzpomínat na sedmdesátky (70´) zlatou éru Formule1, to je alespoň balzám na duši skalního Fandy F1 01 01 11

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • RoBertino

              RoBertino

              185.63.97.XXX
              S Cevertem to je trochu složitější. Francouzští novináři, s nimiž jsem kdysi mluvil, o něm říkali, že jeho nejlepší výkon byl poměr s Bardotkou. Nechci to dehonestovat, ale je otázkou, jak by jeho kariéra vypadala bez Stewarta. Toho vlastně nikdy porazit nedokázal a ve Watkins Glen 1971 vyhrál jen proto, že ho Jackie pustil a pak mě potíže. Opravdu tu chybí to srovnání na vlastních nohách. Ostatně - Cevert nastoupil do F1 na Marchu v roce 1970 a udělal jediný bod - Regazzoni, jeho týmový kolega od Tecna F2 debutoval zhruba ve stejné době - a byl třetí v šampionátu. A to jel na za všech okolností mizerném a ve zmatkujícím týmu Ferrari. 13 13 13

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • juras

                juras

                88.103.92.XXX
                Podle mě Cevert zemřel příliš brzo na to aby se daly vynášet nějaké soudy...
                Já jsem toho názoru že v těchto případech je složité obhájit jakékoliv jednoznačné stanovisko...že Cevert byl talentem se nejspíš shodneme, jak velkým už zůstane nerozhodnuto. Proti Jackiemu Stewartovi nevypadal (výsledkově) nějak zázračně...ale s ohledem na to kdo je Jackie Stewart?
                Srovnáváš ho s Clayem...ale srovnáme-li je pouze do doby smrti Ceverta...i výsledkově je francouz lepší...přičemž Regazzoni jezdil ve Ferrari a Cevert v Tyrrellu.
                Regazzoni jezdil ve Ferrari po boku Ickxe...a stejně jako Cevert byl vždy týmovým kolegou poražen.

                Je to podobné jako s Kubicou...můžeme tvrdit že vyhrál jen jednu GP a že nebyl zas takovým talentem...jenže kvůli té nešťastné havárii se nedozvíme jak by jeho kariéra pokračovala...skutečně by podepsal u Ferrari? Nebo by dostal šanci jinde? Třeba by skončil jako Regazzoni...s dlouhou kariérou, ale bez titulu, jako velmi dobrý závodník, ale nikoliv výjimečný. Jenže to můžeme jen spekulovat...

                Co takovej Gilles Villeneuve? Optikou pohledu na počet vyhraných GP...bez titulu...dal by se označil v podstatě rovněž jen za velmi dobrého závodníka. A přitom kdo Gillese zažil moc dobře ví že byl výjimečný...

                Ono F1 v těch sedmdesátých letech byla hodně jiná než tak jak ji znají současní fanoušci....tehdy se v ní pravidelně umíralo (známe rčení o nejrychlejších rakvích)...a piloti byli víc lidi než marketingoví šášové. Ještě v osumdesátkách byli mezi závodníky pařmeni a Alain Prost a Ayrton Senna dodržující přesný řád byli spíš výjimkou.

                Já jsem rád že jsem zažil alespoň ty osumdesátý léta...tam ještě měla F1 kouzlo rčení o vůni spáleného benzínu, určitou živelnost a byla tam spousta lidí kteří to dělali z lásky k závodění.

                Ale tím nechci být za zapšklého fanouška libujícího si v historii...vše se vyvíjí...pamětníci např. předválečné formule by (pokud ještě žijí) by nedali dopustit na dobu co oni pamatují.

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • RoBertino

                  RoBertino

                  185.63.97.XXX
                  Naopak si velice cením zájmu o historii. Je pravdou, že Regazzoniho Ickx porážel, ale také je třeba přihlédnout k faktu, že v roce 1970 byl Jacky v Maranellu prosazován a Rega dostával pokyny, aby nezlobil - ostatně pořád byl ve hře titul. Jen si dovolím poznamenat, že v roce 1974 si Clay dokázal poradit se zázrakem jménem Lauda a nebýt některých "vylepšení", kterých Niki použil, kdo ví, jak by to bylo v roce 1975. Ostatně sám Forghieri deset let po titulu 1975 prohlásil, že vývoj Ferrari 312T byl především zásluhou Claye, který na autě najel o tisíce testovacích kilometrů navíc.
                  Cevert - je to bohužel ten smutný příběh, že skutečně nevíme, jak by bez "taťky" Stewarta s Tyrrellem dokázal zabojovat. Pokud jsou mé informace dobré, byl přičinlivým žákem, ale na vývoji vozů se příliš nepodílel. Každopádně by bylo zajímavé vidět v roce 1974 dvojici Cevert-Depailler... V jednom vydání francouzské televize dokonce zazněl názor, že nejlepší závody absolvoval Francois ve stínu Stewarta, když mohl číst jeho stopu a sledovat způsob pohybu na trati.
                  Poznámka ke Gillesovi - je to stejně jako u Mika Parkese, ale třeba i Helmuta Koinigga nebo Helmuta Marka - kdo odejde z tohoto světa nebo musí skončit dříve, než může naplno projevit své schopnosti, je velká škoda, že se to nikdy nedozvíme. Napadá mě, jak by se třeba Beltoise prezentoval v Ligieru, což bylo v jednu chvíli spojení téměř stoprocentní. Ale to je právě onen půvab skutečných hrdinů F1 a nikoli oněch "marketingových šašků", navíc závodících se spoustou omezeních.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • juras

                    juras

                    88.103.92.XXX
                    Ano, tohle je přesně to co na F1 miluju...ona je příběhem mnoha osudu...a podle mě mnohem zajímavějších než jen těch kolem šampionů.
                    S tím souhlasím...Regazzoni byl skvělý závodník... přesně ten typ který se mi právě líbí. Je spousta zajímavých osudu, třeba Chris Amon...
                    Mě fascinuje na F1 v těch "zlatých letech" to že byla "opravdová"...a ačkoliv ti lidi v ní trávili taky hodně času...současné žili i normální život...bavili se...nebyli svázání "dokonalou organizací ".

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                83.240.62.XXX
                Ale auto Ferrari bylo na úplně jiné úrovni, to se s Marchem srovnávat nedá...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • RoBertino

                  RoBertino

                  185.63.97.XXX
                  Opravdu? Stewart v roce 1970 skončil na Marchu v MS na pátém místě - jedno vítězství a tři další stupně vítězů, což na nováčka ve startovním poli není vůbec špatné. Na Regazzoniho ztrácel osm bodů, což v tehdy bezinflačním přídělu nebyl zase tak velký rozdíl. Navíc poslední tři závody jel v další novince (Tyrrell). Podotýkám, že Amon na Marchu v těch posledních třech Grand Prix získal devět bodů, Stewart ani jeden. A v Poháru konstruktérů měl March na Ferrari ztrátu sedmi bodů, takže se domnívám, že srovnávat se opravdu dá.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Fanda.LH

                    Fanda.LH

                    85.162.8.XXX
                    70ky samozřejmě těžko hodnotit dnešní optikou a ani se nechci za Ceverta nějak hádat... Ale za mě to není fér srovnání, jednak nemá smysl srovnávat s Regazzonim, který odjel jen polovinu sezóny a pak tehdy bylo za vítězství 9b... Takže i 8b vyznívá pak trochu jinak... Stewart byl tehdy nejlepším pilotem, takže s dobrým vozem by bral nejspíš titul MS...

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
  • Racek

    Racek

    78.80.232.XXX
    Ach jo... má to zapotřebí? Jistě, byl to úspěch znovu sednout za ten volant, ale už návratu nebyl schopen. Je mi ho líto, fandil jsem mu, konec konců byl slovan a jezdil super do té nehody ... le zranění bylo příliš vážné a už to nebyl on.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    Trochu z jiného soudku. Jak může někoho bavit Formule E. Nesympatické okruhy, úzké pneu, nezávodní zvuk, ječící komentátor a hlavně trapné havárky...kde já už jsem to viděl, jo, na pouti, jak jsme bl.bli v El autíčkách 12 12 12

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Racek

      Racek

      78.80.232.XXX
      No, ona taky moc nebaví, ani ty automobilky. Prostě nutné zlo. Bohužel, nějak nám prorůstá do toho opravdického závodění.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      01

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      194.212.104.XXX
      formule co? 18 18 18 jo, ty myslíš ty splašený vysavače co se prohánějí skladovými halami?

      to mě připomnělo, že když jsme před cca osmi roky stavěli jednu halu, tak v noci po provedení nové betonové podlahy si tam ještěrkáři z vedlejší haly dali závody. to bylo tenkrát tóčo!

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • SergioPÉREZ

        SergioPÉREZ

        78.108.157.XXX
        12 12 12 12 12 12 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Racek

        Racek

        78.80.232.XXX
        jo, ale kdyby byly občas splašený, ale když na to šlápnou tak nedojedou ... měnit baterky po pár kilometrech... není to nakonec jízda na úsporu? A ta váha ... je to prostě dest okrajová disciplina, asi jako závody nákladaku.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Petr Hloušek

      Petr Hloušek

      194.79.55.XXX
      vidim to uplně stejně, E formule je tak akorát k smíchu

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama