DISKUZE K ČLÁNKU Rozhodnuto: Piastri bude mít závodní sedačku v roce 2023
Letošní letní přestávka bude evidentně plná napětí a horečné činnosti. Objevují se nová spojení, debaty a nakonec je zřejmé, že do F1 nakoukne další z talentovaných nováčků, ovšem v jiném týmu, než se předpokládalo.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Rozhodnuto: Piastri bude mít závodní sedačku v roce 2023
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
GeorgeRussell
14:28 09.08.2022 78.108.157.XXX
aha, díky za vysvětlení. škoda, že to tak je. Bez toho Renaultu, a jenom Alpine, jako by vedle Ferrari, Mercedesu pořád tomu něco hodně chybělo
Fanda.LH
09:50 08.08.2022 85.162.8.XXX
Ten tým se nemohl jmenovat Renault... Pokud to dobře chápu, tak Renault jako takový je na tom špatně a potřebuje dotace od státu... A daňoví poplatníci by jistě neradi viděli, že financují "zábavu" v podobě týmu F1... Tak došlo k této "odluce"...
GeorgeRussell
22:01 07.08.2022 78.108.157.XXX
Ono už je velká chyba, že se Tým nejmenuje Renault a není tam Cyril, jinak by to bylo o hodně silnější kafe. Už minulý rok tam Gasly chyběl jako sůl. Pokud tam přijde Ricciardo, tak to bude slabý jak čaj. V dnešní době si zvyknout na zase jiné věci v dalším týmu je bez dostatečného času nemožné. Riccimu už čas na nějaké další adaptace vypršel. Dokonce i takovému mladému Schumimu to nepříjemně strašně rychle utíká.
GeorgeRussell
21:50 07.08.2022 78.108.157.XXX
I když Mike17 tvrdí, že je špičková dvojka, tak už je malý krůček aby postoupil na Jedničku. Ale po boku Verstappena a jeho "zázemí" v Red Bullu to momentálně nepůjde. I Jacques Villeneuve je z kondice a výkonů Maxe úplně pav. Checo v RB šel výkonnostně nahoru a je určitě silnější než Ricci, popř. Alonso
Jindrich K.
10:52 07.08.2022 89.176.29.XXX
Třeba podle mě to tak jednoduchý není. Když porazil Vettela byl na vrcholu, měl motivci a hlad. Z pohledu výher je jeho první sezona v RB tou nejúspěšnější. A vlastně celkově. Dneska je to někdo kdo má na kontě přes 220 startů ... myslím, že ta TOP forma je dávno pryč. Každý není Alonso aby se rval do posledního metru o desátý místo
Racek
02:28 07.08.2022 78.80.232.XXX
No, on se Alpin (Renault) vlastně sám dostal do této sotuace. Měl Fernanda ... ale ten chtěl ještě dva roky. Měl Piastriho ... ale ten chtěl už jezdit a nejlépe hned. Takže nabízel Alonsovi 1 rok, což on nevzal a Piastrimu skončila pěkně smlouva. Takže přišel o oba.
No, Alonso potřebuje nějaké důchodové zabezpečení, takže radši vzal ty dva plus jedna u Strollů. Piastri zkusí jezdit s Norisem .. bude to dobré?
Ono totiž, víte, Alpine jde nahoru a Mc Laren se plácá na místě.. Oba by asi jezdecky s Alpinem si dost pomohli. No, kdože prohrál? Možná Piastri. Kdože vyhrál? Alonso pensi a Renault Ricciho. Bude pokračovat ve vzestupu..Přece jen je o dost mladší a pespektivněší než Fernando.
No, Alonso potřebuje nějaké důchodové zabezpečení, takže radši vzal ty dva plus jedna u Strollů. Piastri zkusí jezdit s Norisem .. bude to dobré?
Ono totiž, víte, Alpine jde nahoru a Mc Laren se plácá na místě.. Oba by asi jezdecky s Alpinem si dost pomohli. No, kdože prohrál? Možná Piastri. Kdože vyhrál? Alonso pensi a Renault Ricciho. Bude pokračovat ve vzestupu..Přece jen je o dost mladší a pespektivněší než Fernando.
juras
00:18 07.08.2022 88.103.92.XXX
Podle mě je to jednoduchý...Ricciardo v Redbullu porazil jasně Vettela (a ten byl v tu chvíli čtyřnásobným úřadujícím šampionem)...a s Verstappenem jezdil vyrovnanou partii...pak došel k závěru (vcelku logicky a správně) že v Redbullu má přednost právě Verstappen...a odešel k Renaultu (továrními týmu který měl mít potenciál na boj o vítězství a tituly)...s ohledem na situaci se přesunul k McLarenu (opět s tím že tým z Pekingu bude bojovat o nejvyšší mety).
Jenže McLaren se ukázal jako druhý Renault...a Ricciho motivace dle mého názoru vzala za své.
Já si myslím že pro Ricciarda je jediná smysluplná motivace jezdit v týmu který bojuje o nejvyšší mety celkově. On už vítězství v závodech má....jediná motivace je pro něj titul šampiona. A to je nyní v nedohlednu...takže se obávám že ať půjde z McLarenu kamkoliv...nikam to nepovede...protože realita je taková že nikde nebude mít auto na boj o titul (ty týmy které tento předpoklad splňují jsou obsazené).
Jenže McLaren se ukázal jako druhý Renault...a Ricciho motivace dle mého názoru vzala za své.
Já si myslím že pro Ricciarda je jediná smysluplná motivace jezdit v týmu který bojuje o nejvyšší mety celkově. On už vítězství v závodech má....jediná motivace je pro něj titul šampiona. A to je nyní v nedohlednu...takže se obávám že ať půjde z McLarenu kamkoliv...nikam to nepovede...protože realita je taková že nikde nebude mít auto na boj o titul (ty týmy které tento předpoklad splňují jsou obsazené).
Ferda
21:57 06.08.2022 193.165.96.XXX
Možná jsem jsem největší fotbalový analfabet v Evropě který umí zapnout počítač, tak se raději do žádných fotbalových rozumů už pouštět nebudu.
V každém případě je zajímavé, že s jedním balonem se dají vydělávat miliardy stejně jako s nejsložitější motoristickou technikou na světě.
V každém případě je zajímavé, že s jedním balonem se dají vydělávat miliardy stejně jako s nejsložitější motoristickou technikou na světě.
RoBertino
17:46 06.08.2022 185.63.97.XXX
No jo, ale zapomínáš na samotné fotbalisty. Roční plat klidně kolem 20 milionů (ti lepší), takže když to sečteš a podtrhneš, jsou v miliardovém mínusu. Bohužel systém uvolňování a prodejů je mnohem komplikovanější a asi na tom už musí být hodně špatně, když prodávají čtvrtinu vysílacích práv na pět let dopředu, ačkoliv vůbec nevědí, jestli třeba budou hrát evropské poháry. Gigant Camp Nou není jen o posekání trávníčku, mají tam 98000 míst a teď se tam bude hrát prakticky devět měsíců každé dva týdny. To jen pro informaci, mně šlo skutečně jen nadhodit, že ať jde o tým F1 nebo fotbalový klub, jde o finance dost často za hranicí našeho obecného myšlení.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek