DISKUZE K ČLÁNKU "Nevyhráli bychom ani s lepší strategií," tvrdí Ferrari po závodu v Maďarsku

Italská stáj měla velmi dobrou výchozí pozici k ovládnutí Velké ceny Maďarska, když do ní startovala z prvního a druhého místa za Mercedesem Georgea Russella. Místo postupu vpřed si však pohoršila, Charles Leclerc po špatné strategii skončil šestý, Carlos Sainz čtvrtý, zatímco pro vítězství si dojel z desáté pozice Max Verstappen. Její šéf Mattia Binotto přesto tvrdí, že by jim lepší strategie nepomohla.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Nevyhráli bychom ani s lepší strategií," tvrdí Ferrari po závodu v Maďarsku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 08.09.2022 17:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 9 lidí) 02.08.2022 11:16
No takhle, já si taky myslím že byl Max rychlejší… »
» zipp (Hlasovalo 9 lidí) 02.08.2022 10:14
Podle mě se jen snaží bagatelizovat špatná… »
» Josef Pepa S. (Hlasovali 5 lidé) 02.08.2022 11:35
Nejlepší strategie bude když vyhodí Binnota! »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Nevím, co chce okecávat. Další zaříznutí Leclerca. Není moc pochyb o tom, že by zase vyhrál. Byl celou dobu rychlejší než Lewis na stejné směsi a první stint pošetřil gumy dokonce o 2 kola déle.
    13 bodů v Monaku, 13 v Británii, v neděli 17. To je 43 bodů, o které přišel strategií a dalších 10 tím darovali Maxovi. Mohl mít teď jen ztrátu 27b. A to člověk ani neřeší technické poruchy, které ovšem měli oba.
    Pouštěl jsem si to až dnes. Prvně jsem myslel, že mu to podělali brzkou zastávkou a přezutím na hardy, ale ten poslední pitstop jsem nepochopil už vůbec. To mělo být poděkování Checovi za....?

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      90.182.210.XXX
      Přišlo mi na mail upozornění na nečinnost ve zdejších diskuzích, tak jsem se zběžně mrknul, co tu probíhá. A nestačím se divit. Mike má plná ústa stížností na strategie Ferrari. Ten Mike, který tvrdošíjně nesmyslné strategie a zářezy pilotů v této stáji v minulosti, popíral. 18 Tak tomu říkám, objektivní přístup. Dovol Miku, abych ti připomněl tvé názory. "Když se šéf stáje vyjádří, že by nevyhráli, tak to nejspíše bude pravda". Neb jde o člověka, který má veškeré informace. 13 A proč by podrýval svůj tým? A ještě jedna Mikova chytristika v minulosti zaznívala. "Binotto by musel být úplný hlupák. A to není."
      Z toho plyne poučení. Miku, až zase budeš v budoucnu tvrdošíjně hájit ty své účelové nesmysly, važ slova. Dříve, nebo později se to může obrátit proti tobě. 18

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Je super, že ses nám probudil. 01
        Ale kdybys celou dobu nespinkal, našel bys rozdíl. Nepsal jsem ani jednou cokoliv o tom, že Leclercovi někdo úmyslně kazí strategie, aby protlačil výš jeho kolegu. Naopak jsem viděl i špatné strategie u Sainze. Jo mohl bych tu vytvářet teorie, jak někdo chce mít na špici španěla, protože má hezčí kukadla, jako jsi to dělal ty. Nic takového ses nedočetl, že?
        Je to stejné, jako jsem tehdy viděl špatné strategie u Kimiho, ale viděl jsem i špatné strategie Vettela, které jsi ty přehlížel. I v případech, kdy na obou stranách byly stejné, tak jsi viděl špatnost jen na jedné straně. Pamatuješ si na srovnávání tehdejší Austrálie s Bahrajnem? Stejně jako tehdy i dnes v tom nevidím žádný zlý úmysl.
        Ferrari má bídné stratege co odešla parta kolem Rosse Brawna. Nevšiml sis toho?

        A ten blábol s naznačováním, že šéf stáje má vždy pravdu.... To je tvůj čistý výcuc z prstíku. Šéfové stájí občas lžou, jsou za to placeni. Není to specialita Ferrari, ale myslím že o lžích Hornera nebo Wolffa jsme toho už napsali dost. 13

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          90.182.210.XXX
          Miku, co to plácáš? Cituji: "Nevím, co chce okecávat. Další zaříznutí Leclerca. Není moc pochyb o tom, že by zase vyhrál."
          Nějak těm tvým blábolům nerozumím. Kdopak zařízl Leclerka? A když ho "zařízli", tak to bylo podle Mika neúmyslně?
          Miku, Miku, Když ty se už ani sám v těch tvých účelově zaujatých komentech nevyznáš. Nevzpomínám si, že bys někdy byť jen připustil, špatnou strategii u Kimiho. Vždycky jsi byl první a mnohdy také jediný, kdo strategie Ferrari, poškozující Kimiho, obhajoval. Tak tu laskavě nelži.
          Stejně tak jsi obhajoval právě Hornera a RedBullíčky, když ti došly argumenty, ža by museli být hloupí, aby dělali podrazy a lhali o nich. Což podle Mika nejsou... Vždyť ty ani nevíš, co ve své zaujatosti píšeš a po letech se nestydíš psát opak. I nu jak se to zrovínka hodí.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Ano. Zařízli, podělali, podrazili, poškodili, pokazili, zpackali... Nevím, jaké synonymum ještě použít.
            Není tam nic o tom, že by to někdo dělal úmyslně. Kdybys to tu sledoval pořád, dočetl by ses, že mám stratégy u Ferrari za břidily a neschopné diletanty a taky by ses dočetl, že mám za to, že strategii kazí i Sainzovi. Všude je viním z nekompetentnosti, ale nikde z úmyslu.
            Tedy bys logicky došel k závěru, že nemám za to, že to dělají úmyslně. Nebo tobě dává nějaký smysl, aby stáj oboum pilotům úmyslně kazila výsledky? Jako to, že to dělá stáj jednomu pilotovi dává ještě za některých okolností smysl (říká se tomu týmová režie), ale dělat to oboum úmyslně, to je dost silná konspirace i na tebe.
            Tak se příště obtěžuj těch komentářů přečíst víc, abys byl v obraze.
            A jistě, že si pamatuješ to co si pamatuješ. Tam, kde Kimimu podělali strategii i podle mne, jsme žádnou divokou diskusi nevedli. Na rozdíl od tebe vím, že strategie se občqas nepodaří u každého pilota. A nejsem schopný identické strategie jednou označit za zaříznutí Kimiho a podruhé za protlačení Seba. 13

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              90.182.210.XXX
              Ve svých zaujatě účelových komentech se kroutíš jako spráskaný had. Právě, že pro tebe je podrazili a zpackali na stejné vjemové úrovni. Já to cítím jinak. I když obě slova lze považovat za synonyma k nějaké události. Já jenom ve slově podraz vnímám určitou dávku úmyslného jednání s účelem někoho poškodit. Zpackat vnímám spíše jako nekompetentním způsobem poškodit. Pro tebe tyhle "detaily" nehrajou žádnou roli. (A nebo se záměrně stavíš do této pozice, abys za rok mohl napsat, že jsi "vždycky psal o zářezech ve strategiích Ferrari")
              Tvé názorové kotrmelce jsou mi známy už od prvopočátků našich diskuzí. Což je minimálně 15 let.
              O podělaných strategiích Kimiho u Ferrari (především když měl Vettela za týmového kolegu) jsme tu vedli nespočet diskuzí. Pokaždé jsem na to zde upozorňoval. A pokaždé Mike přispěchal bránit stratégy této stáje. To je holý a neoddiskutovatelný, snadno dohledatelný, fakt. Tak se tu nestrapňuj a nelži.
              Že u Ferrari vládne nekompetentnost, nadutost a ignoranství, vím také. To, že najednou kritizuješ zpackané strategie Sainze i Leclerka je celkem jedno. Respektive, není to pro mne důkaz tvé dřívější objektivity. Protože nefandíš ani Leclerkovi, ani Sainzovi. Tvé komenty jsou účelové a zaujaté. Najdi si, co jsi psal o strategiích Ferari, když za ně jezdil tvůj oblíbený Schumacher, nebo Vettel a co jsi psal, když tam jezdil neoblíbený Alonso, nebo Kimi. A pak piš nesmysly o tom, že nejsi schopný identické strategie označit jednou jako zaříznutí a podruhé, jako protlačení. Zkrátka, zameť si před vlastním prahem, než začneš vyčítat druhým... 13

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Jak kroutím??? Tak jestli nějak účelově měním význam toho slova, tak mi prosím najdi jediný můj komentář, kde nějak tvrdím, že jde o úmysl. Je to jednoduché. Na toto téma jsem za posledních pár měsíců napsal desítky komentářů. Máš tedy jednoduchou práci. Z těch mnoha desítek mi ocitovat aspoň jediný, kde něco takového tvrdím. A konečně mne po těch 15-ti letech dostaneš na tom bájném názorovém kotrmelci.
                Mimochodem Leclerca mám dost rád a ani by mi nevadilo, kdyby letošní titul získal. Mám ho za mnohem lepšího pilota, než je Sainz. Bylo tu několik strategií (třeba Monako, Maďarsko nebo Silverstone), díky kterým Sainz získal body na úkor Leclerca. Důvod bych tedy měl. Tak mi prosím najdi, kde tvrdím, že Ferrari úmyslně podráží Leclerca. Naopak tam najdeš, že obrali o body i Sainze, konkrétně ve Francii.

                Mně spíš zaráží, jaktože to v tom nehledáš ty. Na to jsi byl vždy odborník a najednou ti několik zjevných omylů Ferrari na zídce opakovaně ve prospěch jednoho pilota nevadí?

                Ale já nijak nepopírám, že jsme probírali X Kimiho podivných strategií, kde jsem se zastával Ferrari. Ale našel jsem i takové, kde jsem viděl špatnou strategii u Kimiho. Matně si vzpomínám na Čínu 2018. Tedy aspoň doufám, že si to nepletu. Tam jsem dokonce uznal, že šlo o zjevnou TR. Špatné strategie se stávají, ale já si toho všímám na obou stranách.

                A nemám problém s jakýmkoliv srovnání s minulostí. Ferrari často používalo týmovou režii. Ale vždy tehdy, když to mělo nějaký důvod. Nikdy to nebylo kvůli tomu, aby pilota potopili a preferovanému kolegovi to nepřineslo zisk. Nikdy se nepoužívá kvůli něčím krásný očím. Vždy je preferován ten lepší pilot, nikdy se nepotlačoval ten lepší. Bylo to za Schumiho, Kimiho s Massou, Alonsa, Vettela a je to nepochybně i za Leclerca.
                Stejně tak to bylo u RB. Za Vettela, Ricciho či Maxe.
                A stejně tak u Mercedesu. Je to totiž normální.
                Zameteno, co tam máš dál? 12

                + 0 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  90.182.210.XXX
                  Aha. Tak já mám hledat,kde Mike doslova píše o úmyslném zaříznutí Leclerka. Ale vždyť úmysl vyplývá ze slova "zaříznutí". Je hodně pikantní a zajímavé, že v případech, kdy jsem já psal o zářezech Kimiho, tak Mike z toho automaticky dedukoval úmysl a také mi to vyčítal (i když jsem také nikde nepsal o úmyslném zaříznutí). Ale když jde o Mikova tvrzení, tak se na to holt musíme dívat jinak a plnit úkoly, které nám Mike dá a hledat v jeho názorech úmysl. Tak na oplátku hledej Miku ty ten úmysl u mých dávných komentů. Tam jsi si ho totiž vycucal z prstu hned a také mi to předhazoval.
                  Jak říkám, Mike a jeho (ne)konzistentní a účelově zaujaté posuzování, jak událostí v F1, tak také argumentace na zdejším fóru.
                  Ano v Číně 2018 jsi uznal TR. Paradoxně, když Vettelovi vůbec nepomohla a Kimimu uškodila. Tak že by mě zajímalo, jak v tomto kontextu vysvětlíš své tvrzení:" Ferrari často používalo týmovou režii. Ale vždy tehdy, když to mělo nějaký důvod. Nikdy to nebylo kvůli tomu, aby PILOTA POTOPILI A PREFEROVANÉMU PILOTOVI TO NEPŘINESLO ŽÁDNÝ ZISK. Nikdy se nepoužívá kvůli něčím krásný očím. Vždy je preferován ten lepší pilot, nikdy se nepotlačoval ten lepší."(tady je asi nějaký renonc (poslední slovo), ale zkopíroval jsem to kvůli hnidopišství Mika, abychom se nepřeli o slovíčka).
                  Ale také jsi měl kolem toho hromadu nesmyslných keců a vyčítal jsi mi, proč nevidím TR i u Hamiltona. Dokonce jsi opět typicky kličkoval a psal o koze, zatím co já argumentoval o voze. Respektive, já ti dával příklady tvých názorů na TR u Merglů z dob Rosberg x Hamilton, ale ty jsi tvrdošíjně psal o sezóně 2017, kdy už tam Nico nejezdil. Opět typické chování Mika. Aby nemusel uznat (ne)konzistentnost, svých názorů, odvolává se na jiné období, tak že se pak bavíme stylem, "já o voze a Mike o koze" .

                  Tak že zameteno zdaleka nemáš. Zkus to znovu a lépe. 13

                  + 2 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Můžeš prosím říct, v kterém významnovém slovníku je zaříznutí úmyslným činem? 12
                    Vidíš. Stačilo najít z těch desítek letošních komentářů jediný, kde píšu o úmyslu protlačit Sainze a měl jsi mne na lopatkách. Přitom najít diskuse pod těmi 4 závody je otázka několika málo minut a konečně by jsme objevili bájný Mikova obrat v názorech. Taková šance prolomit téměř mytologickou kletbu a ty toho nevyužiješ? Nechápu. Proč? Kecám. Protože dobře víš, že to tam nenajdeš. Prostě sis zase vycucal něco "mezi řádky", co mezi řádky nikdy nebylo. Být tu, věděl bys to. Takhle kecáš o něčem, o čem nemáš ani páru. 12

                    Jak tu Čínu vysvětlím? No naprosto jednoduše. Neschopností zídky Ferrrari stejně jako letos. To je pecka co? To jsi nečekal!!! 12 12 12
                    Ani tehdy nikdo nechtěl jen tak potopit Kimiho. Prostě to zase podělali, jako stokrtát předtím i potom. 13

                    A s tím Hamiltonem jsem to nepochopil vůbec. O čem to točíš? Já viděl TR mezi Hamiltonem a Rosbergem v roce 2017, když už Nico nejezdil? Nepovídej. Že bych si jeho konce nevšiml? Hádám, že zase citace nebude. 03

                    A nakonec si nechám tu perličku ze začátku. Ty chceš teď říct, že jsi u Ferrari za dob Seba a Kimiho nevinil Ferrari z úmyslného protlačování Seba? Jako fakt jsem ti tohle jen podsunul? Ty to tedy popíráš, že jsi něco takového psal? Já že tohle bych si fakt uložil, zabalil a dal si na to mašličku s upozorněním. Protože to by byla fakt pecka a mega obrat století.
                    12 12 12
                    Abych ti ale odpověděl. Já význam toho, jak jsi to myslel, nevzal ze slovíčka zaříznout, ale z kontextu. Třeba když si psal neustále o ÚMYSLNÉM ZAŘÍZNUTÍ, nebo kecy o tom, jak potřebují protlačit na pozici jedničky Seba, nebo jak mají potřebu mu zvyšovat sebevědomí (což on rozhodně v posledních kolech posledního závodu sezony "nutně potřeboval".) "přehozením pořadí" z pátého na čtvrté, když v celkové klasifikaci se nezměnilo naprosto nic. 12
                    Nebo chceš popřít, že jsi takové spekulace vytvářel? Já ti to klidně najdu. Ale budu rád, když tu veřejně prohlásíš, žes nic takového nikdy netvrdil. Za tu "munici" do dalších let mi ta chvilka hledání stojí.

                    Zameteno a setřeno. Co tam máš dál? 12

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      90.182.210.XXX
                      Ááá, tak budeme listovat ve slovnících? Slovo "zaříznout" vyjadřuje úmyslný jev. To neokecáš.

                      A okecávat Čínu neschopností stratégů Ferrari, je ubohé. Protože pak nemůžeš argumentovat tím svým bludem, že se TR používá jen když chtějí preferovanému pomoci, ale nepotápí jeho kolegu. Tohle totiž ani nejde. Vždycky, když někomu pomáháš, tak automaticky na to doplácí ten druhý, kterému nepomáháš. Čili do jisté míry je kolega potápěn. Ale to je zase o způsobu vnímání, které máš tradičně pokřivené. 17 17
                      Miku, ani se nedivím, že se v těch tvých účelových lžích ztrácíš. Dal jsem si tu práci a přečetl si tvé komenty z Číny 2018 a také komenty v sezónách 14, 15, 16. A našel jsem Mikovy nářky, výtky a obviňování Mercedesu z TR ve prospěch Hamiltona. Dokonce i když sám Nico uznal, že alternativní strategii, která nevyšla, chtěl on. Ale pro Mika to byly důkazy o protláčení Lewise na úkor Nica.
                      A citace? Tak si znovu přečti toto: "Respektive, já ti dával příklady tvých názorů na TR u Merglů z dob Rosberg x Hamilton, ale ty jsi tvrdošíjně psal o sezóně 2017, kdy už tam Nico nejezdil." Připadá ti, že bych psalo sezóně 2017 a tvrdil, že v této době spolu jezdili Hamilton a Rosberg? Zase se všechno jenom pokoušíš převracet, zpochybňovat a uhýbat. Zase mlžíš, a píšeš pitomosti, které se pokoušíš vkládat do úst oponentům. Už bys konečně mohl dospět a přiznat své omyly. (Alespoň některé. Máš širokou škálu možností, ze kterých si pár tvých omylů můžeš vybrat). 18

                      Jo a perličku bych si s dovolením nechal ocitovat. Protože jsem spojení ÚMYSLNÉ ZAŘÍZNUTÍ nepoužíval. Tak mi najdi odkaz, kde takto píši. O zvyšování sebevědomí Seba pomocí TR v jeho prospěch, jsem psal, to je pravda. Tak hledej.
                      Jo a když už budeš v tom hledání, tak mi najdi příklad, kdy u Ferrari byla strategie ve prospěch Kimiho a na úkor Vettela. Když tady dáváš příklady se Sainzem a Leclerkem. Protože, já nemám problém ti uvěřit, že letos měli strategii pro Sainze i pro Leclerka. Ale z dob Kimi x Seb, takovou strategii (která by poškodila Seba) nenajdeš. Párkrát nechali Kimimu místo před Vettelem, to ano, ale že by Seba dostali strategií za Kimiho, to se nestalo nikdy, ale naopak tomu tak bývalo. 13

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Proč slovo zaříznout vyjadřuje úmysl? Napsal jsem tu několik desítek komentářů o chybách ve strategii Ferrari. Fakt hodně desítek. Všude je ta samá myšlenka, že na zídce Ferrari pracují neschopní břídilové. Nikde není ani zmínka o tom, že chtějí Sainze protlačovat. Ani v jednom to nenajdeš. Nejsou tam žádné teorie o tom, jak Ferrari potřebuje marketingově protlačit syna slavného otce (paralela s Maxem), nebo chtějí protlačit někoho kvůli národnosti (Vettel nebo Schumi), nebo kvůli krásným hnědý kukadlům Carlose (což je nejspíš obecně platný důvod, proč chudé neznámé kluky někdo tlačí do pozicí mistrů světa proti všem ostatním). Takže člověk, co je průběžně četl by došel k logickému závěru, že mám zídku Ferrari za neschopné břídily, kteří nechápou principy strategie a nikoho nenapadlo v tom vidět stížnost na TR proti Leclerovi. Až na Odina. Který nic z toho nečetl, přečetl si z desítek komentářů 1 jediné slovíčko a na vše ostatní se vykašlal, přidal si k němu svůj vlastní význam a dal se do dělání hloupých závěrů.
                        Sám jsem ti dal nástroje k tomu, abys mne konečně dostal na nějakém obratu názorů a usvědčil ze lži. Řekl jsem ti co jsem napsal a kde to i najdeš. Kdybys měl pravdu, stálo by tě to tak 2-3 minuty času konečně bys našel to, co hledáš 15 let. A co ti z toho zbylo? Jen slovíčkaření o významu slova "zaříznout"? Slabý. 03

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Čína:
                        Chtěl jsi vědět, kde jsem viděl chybu ve strategii Kimiho. Tvrdil jsi, že jsem nikdy žádnou neviděl. Dal jsem ti příklad Čínu. A místo toho, aby uznal, že jsem tam chybu vážně viděl, začneš řešit smysl strategie? Slavný "krok stranou"? 12
                        Ani nevidím rozpor v tom, co jsem napsal. V Číně chtěli protlačit Seba, jestli si to dobře pamatuji. Takže protlačovali lepšího. To, že to tradičně podělali je jen důkaz jejich neschopnosti.

                        A co máš pořád s Hamiltonem? Ano, protlačovali ho před Rosberga. Někdy jsem tvrdil opak? Ale nikdy nepotápěli Nica jen proto, aby Hamíkovi zvedali sebevědomí. Vždy to bylo proto, aby Hamík měl víc bodů. protože ho měli za lepšího. Tedy až do roku 2016, kdy se Hamilton pustil do kritiky týmu kvůli jeho jediné poruše v závodě za celou sezonu.
                        Pořád nechápu, jakou souvislost to má s rokem 2017. tento tvůj konstrukt mi uniká.
                        Takže jakou chybu mám přiznat?

                        A já nemám potřebu ti hledat spojení "úmyslně zaříznout". Sám jsi teď potvrdil, že jsi ten úmysl tam viděl. A během těch let jsi měl stovky hlášek o úmyslném podrážení Kimiho, Webbera, Ricciho.... Takže přestože bych to spojení jistě našel, důkazy že jsem tvé myšlenky o úmyslech pochopil správně mi dáváš pořád. Tak na co hledat další důkaz, když jich mám stovky? Nebo chceš teď začít popírat, že jsi nikdy o úmyslné TR ve prospěch Seba nemluvil? To neuděláš. To bys popřel sám sebe, tak co ti mám dokazovat? 12
                        A jestli ty vidíš teď u Ferrari protlačování Sainze, pak OK. Jsem na konspirace u tebe zvyklý. Žádný šok. Ale já fakt ne. 03

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          90.182.210.XXX
                          Hmm Miku, tak už jsi se definitivně pomátl.
                          Čína: Neřeším smysl strategie. To ty jako první jsi tu psal, že se používá aby preferovanému pomohli, ale nepotopili druhého. A co čert nechce, tak Mikem jediná uznaná strategie ve prospěch Vettela skončila zrovínka pravým opakem. Trochu si protiřečíš Miku. Ale na to jsem u tebe zvyklý. Tvé bludy nemívají hlavu ani patu.

                          S Hamiltonem já nemám nic. To ty se zase upínáš na nesouvisející věci. Já jsem jen napsal, že ty jsi také viděl v minulosti poškozování Rosberga díky strategiím pro Hamiltona. A dokonce i když si takovou chybnou strategii sám Rosberg zvolil. Na rozdíl ode mne. Kimi se svým strategiím velmi podivoval, ale MIke to ani jsko strategie ve prospěch Vettela neuznával. To jenom tak pro ujasnění a srovnání našich názorů. 12 12 12
                          Spojení s rokem 2017 jsi si vymysle opět jen ty, já to nikde nespojoval.

                          Najednou ty nemáš potřebu hledat něco, co jsis zase vycucal z prstu. Ani se nedivím. Pořád jen lžeš a vymýšlíš si a důkazy nikde.
                          Kde jsem viděl úmysl? To je totiž přesně ono. Když já napíšu, že strategií zvyšovali Sebovi sebevědomí, tak v tom vidíš úmysl. (Ale KAŽDÁ strategie je úmyslné jednání), ale když ty napíšeš, že Leclerka zařízli strategií, tak to úmysl není??? Je Miku, je. Až tohle pochopíš, ubyde těchto dlouhých diskuzí mezi námi.
                          A nevymýšlej si zase nějaké konspirace, o kterých tu nikdo (krom tebe) nepsal. 13

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            46.135.5.XXX
                            Jsem na dovolené. Odpovím po návratu

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            V čem si proboha protiřečím? Chtěl jsi příklad, kdy jsem uznal špatnou Kimiho strategii. Tak jsem ti uvedl Čínu. Tím snad uznávám, že ta strategie tam ve prospěch Kimiho nedopadla dobře. Ale opět ani náznakem nepíšu, že podrazili pilota aniž by to mělo pomoct jedničce. Chtěli jedničku podržet, ale klasicky to podělali. V čem máš proboha rozpor? Hlavu a patu to pro tebe nemá jen proto, že to pochopit nechceš. Jinak bys tam hlavu a patu našel. Ale to bys musel uznat, že žádný obrat v názorech se opět nekoná. A to ty nechceš. 03

                            Ano, Mercedes podle mne protěžoval do půlky sezony 2016 Hamiltona. Stejně tak, jako byl protěžován Vettel. V obou případech vždy ve chvílích, kdy to dávalo smysl a jednička z toho měla profit. Tak já to podle tebe u Kimiho neuznával, ale ten příklad s Čínou je co? 12 12 12
                            Spojení Mercedesu s rokem 2017 jsi psal tady. nechápu doteď, co jsi tím chtěl říct: "Respektive, já ti dával příklady tvých názorů na TR u Merglů z dob Rosberg x Hamilton, ale ty jsi tvrdošíjně psal o sezóně 2017, kdy už tam Nico nejezdil. "

                            Ano, strategie se dělá úmyslně. Ale nemusí být jejím úmyslem pilota potopit. Až tohle pochopíš, ubyde těchto dlouhých diskuzí mezi námi. Třeba v neděli povolali úmyslně Sainze k výměně, ale následné hledání chybějící gumy úmysl nebyl. Souhlas? Nebo nevyměnění gum Hamiltonovi byla úmyslná strategie, ale rozhodně neměli v úmyslu Hamíka potopit (ikdyž se tak stalo). Chápeme?
                            Stategie se občas nepovedou. Stává se to. U Ferrari za dob Vettela i Leclerca, u RB nebo u Mercedesu. Evidentně se to děje často a nikdo za tím konspiraci nehledá. Kromě tebe.
                            03

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • odin

                              odin

                              90.182.210.XXX
                              Ne Miku, to ty hledáš v mých názorech konspirace. Já jsem vždy tvrdil, že u Ferrari vsadili na špatného koně (Vettela). Kimi i Vettel byli podle mne dost vyrovnaní piloti a bodový rozdíl tvořila pouze týmová režie ve prospěch Vettela. To je celé. Byly sezóny, kdy to šlo lépe Kimimu, ale nepodržel ho tým a stejně podporovali Seba. A byly sezóny, kdy to lépe šlo Sebovi a právem byla TR v jeho prospěch. Na nepodařené TR u Ferrari to fakt svádět nelze. Už jen pro to, že nenajdeš TR která pomohla Kimimu na úkor Seba, ale TR které pomáhaly Sebovi na úkor Kimiho bylo spousty. (Jaký to rozdíl v případech Leclerk x Sainz. Tady bych ti uvěřil, že šlo o strategické chyby).
                              Jinými slovy, když se vrátím k tvému původnímu komentu zde: Ty napíšeš, že potopili Leclerka, protože by jinak vyhrál. Ale v Monaku 2017 jsi tu plácal nesmysly, když jsem to viděl podobně. Jen tím potopeným byl Kimi a Vettel z toho profitoval.
                              Ano, dokážu pochopit, že to tehdá v Monaku bylo od Ferrari chtěné potopení, když z toho profitoval jejich druhý pilot. A dokážu pochopit, že v Maďarsku strategii Leclerkovi Ferrari pohnojilo, když z toho profitoval pilot jiné stáje. Ale nepochopím Mikovy názory a reakce. Nepochopím, Mikovy rozbory časů na kolo v Monaku, kde se nedá předjet a kde i nejměkčí gumy vydrží celý závod. A takových příkladů z minula ti můžu uvést spousty.

                              Opět, jinými slovy: Já vnímám rozdíl mezi Raikkonenem a Vettelem zhruba stejný, jako rozdíl mezi Leclerkem a Sainzem. Možná že SV x KR si byli dokonce blíže. Přesto je u Ferrari na současnou dvojici pohlíženo rovnoceněji. To jen Mike hledá důvody jak se pohádat zde na diskuzi.

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.130.XXX
                                A nejsou v nich konspirace?
                                Matně si vzpomínám na 2 závody po sobě. Asutrálie a Bahrajn. Téměř stejný počet kol (tuším 1 kolo rozdíl), stejně pozdní pitstop. V jednom případě jsi byl brutálně pohoršen, jak Kimiho zařízli a ve druhém se stejnou strategií (u Seba) jsi byl pohoršen, jak ho podrželi na úkor kolegy. Identické situace a změnil jsi názor o 180°.
                                Ano, moc strategií kdy poškodili Seba moc nenajdeš. Nějaké ano, ale převážně byly způsobeny stejnou neschopností, jako letos. A proč? Vsadili na lepšího pilota. A že byl lepší prokázal celé ty 4 společné sezony. Ani v té, která ti tak leží v žaludku tomu nebylo jinak. Dokonce jsme spolu počítali, kolik by Kimi získal navíc bodů, kdyby všechny tebou označené "podezřelé" strategie dopadly v Kimiho prospěch. Tak jako tak z toho prostě líp nevyšel.
                                Ale jo, někdy k sobě byli blíž než Leclerc se Sainzem. Taky jasně vidím, kdo z těchto dvou je lepší. Moc těsné to není.

                                Ano potopili Leclerca. Nechali ho na starých gumách v Británii, když bylo všem evidentní, že na nových by vyhrál. Ne úmyslně, hloupě.
                                A ano, klidně si můžeme zase počítat kola v Monaku. Kimi nikoho předjíždět nemusel, takže kecy o tom, jak se tam předjíždět nedá, jsou o ničem. Musel předjet jen 2 jezdce o kolo a kolik za nimi mohl nejvíc ztratit jsem ti také spočítal. Chápu, že se nesmíříš s tím, že ta ztráta nedosahovala rozdílu mezi nimi při výjezdu Seba, ale nenaděláš nic. Seb jel prostě na horších gumách rychleji, než Kimi. Pro tebe je tedy zaříznutí to, že nezařízli Seba, ale nechali je si to rozdat na trati s výhodou pro Kimiho.

                                A ta poslední věta, to je takový Odinovský vtípek, že? Na zcela nekonfliktní komentář jsi reagoval ty. Ty ses začal hádat, ještě zcela zbytečně. 13

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Tož on to má Binnoto těžký...kdyby znovu přiznal že to strategicky pohnojili...už by to někdo mohl chtěl řešit.
    Holt musí na strategii zapracovat...

    Teď bylo nejhorší to že měli vepředu obě auta...mohli strategii rozdělit a o vítězství bojovat alespoň jedním autem.
    No, oni vlastně strategii rozdělili... jenže Leclercovi nasadili tvrdý gumy a nasadili všemu korunu.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    37.188.244.XXX
    Už jsem se k tomu vyjadřoval u jiného článku, takže se nebudu opakovat. Livetimová data hovoří jasně, kdyby nepodělali strategii jako už 6krát před tím a managerovali svou jezdeckou dvojici, dojeli v pohodě 1,2 možná 1,3 a za nimi nebo mezi nimi LH. O MV se vůbec nemuseli starat. ten by dojel nejlépe 4 možná dokonce až 5tý, protože i GR by měl trochu lepší strategii a možná by ho za sebou udržel.
    Tedy je nutno si jasně určit 1 a 2 týmu, která byla jasná po prvních 3 závodech a zadruhé je nutno vyměnit pana MB, jenom tak narychlo mě napadá třeba FB.
    To co mě mrzí je to, že ChL je pořád hodný chlapec a trochu si nedupne. Už je na čase.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Kevin Magnussen ukázal, jak se bojuje za týmové barvy

Ohlédnutí za GP Saúdské Arábie

Letecký pohled na okruh v Džiddě

GRAFIKA: Startovní rošt v Džiddě - Red Bull v 1. řadě před Ferrari

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Kvalifikaci ovládl Verstappen, Bearman v bitvě s Hamiltonem

Max Verstappen v Bahrajnu

V závěrečném tréninku nejrychlejší Verstappen, Bearman desátý. Zhou havaroval

Carlose o víkendu za volantem neuvidíme

Ferrari náhle mění sestavu: Sainz se už v Bahrajnu nesveze, místo něj povolán nováček

Max Verstappen s novým Ferrari SF-24 při testech v Bahrajnu

První trénink v Saúdské Arábii pro Verstappena, druhý pro Alonsa

Lewis Hamilton, Max Verstappen a George Russell společně na pódiu

Verstappen k Mercedesu? "Bylo by to vzrušující," reaguje Russell

Fernando Alonso v Bahrajnu

Scházejí nám 3 či 4 desetiny, popisuje zklamaně Alonso. Briatore pro něj hledá tu nejlepší možnost

Max Verstappen pro sezónu 2024

U Red Bullu vládne napětí dál, Verstappen volá po konci Hornera. Odejde Max ke konkurenci?

Max Verstappen a Sergio Pérez přivezli Red Bullu 29. double

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen nečekal, že vše bude tak snadné

  • Pátek

    • 1. Trénink (2:30 - 3:30)
    • 2. Trénink (6:00 - 7:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (2:30 - 3:30)
    • Kvalifikace (6:00)
  • Neděle

    • Závod (5:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama