DISKUZE K ČLÁNKU "Souboje s Maxem letos nejsou tak agresivní," říká Leclerc. Ferrari eliminovalo výhodu Red Bullu, co bude s motorem?
Souboje s Maxem Verstappenem nejsou podle Charlese Leclerca letos tak vypjaté jako v minulé sezóně. Ferrari přitom znovu nabírá dech poté, co se mu podařilo s novým zadním křídlem stáhnout náskok Red Bullu v maximálních rychlostech na rovinkách.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Souboje s Maxem letos nejsou tak agresivní," říká Leclerc. Ferrari eliminovalo výhodu Red Bullu, co bude s motorem?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
juras
08:37 16.07.2022 88.103.92.XXXTen respekt a férové závodění se může velmi rychle změnit...
Verstappen je přesně ten typ závodníka který ví že jestli chce být úspěšný musí mít ostré lokty...když se zpětně ohlednu...vidím jistou paralelu s Ayrtonem Sennou.
Charles Leclerc mi zas z nějakého důvodu připomíná Gillese Villeneuva...
Hamilton vždy taky závodil a závodí na hraně...nebo si nepamatuje že jak tvrdé a nekompromisně přistupoval třeba k soubojům s Nico Rosbergem?
A loni? Byl to Hamilton kdo první vytlačil Verstappena...od té chvíle to byl souboj dvou individualit které velmi nerady prohrávají a jejich souboj přerostl do osobní roviny a averze. -
Mansell_fan
19:34 15.07.2022 37.188.181.XXXDobrá zpráva je že Sainzův bouchlý motor nebylo čerstvé číslo 3 ze Silverstone, ale jetá dvojka která měla na hrbu Imolu, Miami, Španělsko, Baku a Kanadu. Takže se potvrzuje že ty motory začínají mít problém po třetí čtvrté GP. Ferrari to chce řešit rychlejší výměnou komponent, takže desetimístné pentle budou asi realita. Jinak italský tisk spekuluje že Carlos nasadí ve Francii natvrdo čtvrtý motor a bude startovat z konce pole, v Budapešti kde se nedá předjíždět chtějí mít čistý štít a útočit na dabl. Jako jo, auto je dobré a piloti skvělí, ale ta spolehlivost a penalizace dávají Maxovi klid.-
juras
08:43 16.07.2022 88.103.92.XXXTak rozhodně druhá polovina šampionátu bude podle mnohem dramatičtější než ta první...jednak jak se bude blížit finále bude to víc vyhrocené...a taky do toho budou promlouvat penalizace.
Nemyslím že by mohl být Verstappen v klidu...stačí jeden výpadek a má Leclerca za zády.
Kromě toho myslím že se Mercedes pomalu ale jistě lepší.... takže i když moc nevěřím že by ještě dokázal aspirovat na tituly...může se tim že v druhé polovině bude schopen bojovat s vedoucím duem vlastně zamíchat do boje o tituly ve smyslu že může ubírat důležité body těm dvěma aspirantům.
-
-
-
-
-
-
-
-
Duncan66
01:19 17.07.2022 89.103.90.XXXIkdyby citil krivdu jako sebstredny pomatenec tveho typu, tak mu to vratil prasarnou v Monze, kde Hamiltona umyslne vyradil ze zavodu. Takze co mu jako vracel po zbytek sezony?
Navic on vedel, co se stane v prvnim kole, ze tam Hamiltona 3x prasacky zavrel nez doslo ke kolizi? Hamilton to tam s nekolika dalsimi piloty projel vedle sebe, dokonce nechal Leclerca v danem miste sebe predjet, ale jasne, Max je zcela bez viny, ikdyz jel na vnitrni polovine drahy, kdyz doslo ke kolizi...
Komu neni rady...-
Mike17
10:47 17.07.2022 185.149.130.XXXTak takových sebestředných pomatenců jsme už viděli dost ne? Nebo už jsi zapomněl na jeho souboje s Rosbergem, kdy si úplně stejné prasárny navzájem vraceli několik let? Nebo už se moc nehodí si na to vzpomenout? Já bych si vzpomněl i na další.
V Monze mu toho moc nevrátil. Jestli mne paměť neklame, v Silverstone díky kolizi získal Hamilton 25b, Max 0b. V Monze to bylo 0:0. Nebo mi něco uniklo?
V prvním kole do Copse k žádnému kontaktu nedošlo. Jezdil dle toho, jak jezdil Hamilton celé roky. Viz Rosberg. A nejen on. Většinou se to netrestalo, tak nechápu, proč měli začít u Maxe.
A srovnání s Leclercem? Tak se podívej na srovnání onboardů z obou sezon. Je na nich vidět, že jediný důvod, proč to neskončilo nehodou taky, byl jiný průjezd zatáčky Hamiltonem. Leclerc mu tam nechal ještě míň místa, než Max. Proč sestřelil Maxe a ne Charlese, se zeptej jeho. Já bych řekl, že Charlese sestřelit prostě nechtěl.
-
-
-
-
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek