DISKUZE K ČLÁNKU "Mercedes má nejohebnější podlahu v F1, nemá si nač stěžovat," diví se Verstappen

Pilot Red Bullu Max Verstappen nechápe nářky Mercedesu kvůli zpřísnění pravidel týkajících se flexibility podlah, protože právě Stříbrné šípy toho podle něj nejvíce zneužívaly.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Mercedes má nejohebnější podlahu v F1, nemá si nač stěžovat," diví se Verstappen

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 09.07.2022 16:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovali 5 lidé) 08.07.2022 14:01
Když si člověk pustí srovnání soubojů Max Lewis… »
» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 08.07.2022 11:43
Já bych na Hamiltona nebyl zase tak přísný. Jako… »
» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 08.07.2022 12:12
Pořád ho trefil lépe než Max Vomantinelbouch. 12 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.131.XXX
    Když si člověk pustí srovnání soubojů Max Lewis 2021 a Čárlí Lewis 2022 v Copse, tak je docela dobře vidět že loni Hamovo auto řídil jistý Apex Netrefil, zatímco letos seděl za volantem rozvážný Apex Trefil 03 Jak píše i Števo Eisele na Twitteru, tohle fakt neměl Ham teď po Silverstonu vytahovat, jenom si naběhl na (Maxovo) vidle.

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Števo to celkem trefil. Věnovali se tomu i v Eiskingu.
      Ve chvíli, kdy jediné změny na onboardech je v barvě monopostu soupeře a Lewisova dráha, by bylo lepší mlčet. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        Ať si říká kdo chce co chce, loni měl hamilton emila před sebou na stříbrném podnose a bylo mu jasné, že pokud se před něj dostane, tak už ho nechytí a s naprostou rozvahou ho poslal do svodidel. Byl to úmysl a nikdo mi to nevymluví, zvlášť když letos ukázal, že se v té zatáčce dá v pohodě závodit, ale letos věděl, že chudáka leclerka na ojetých hardech musí dostat...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          V podstatě souhlas. Já si myslím, že mu chtěl vrátit tvrdý boj Maxe v předchozích zatáčkách a o den dřív ve sprintu. Prostě měl takový ten Řepkův blikanec.
          Asi to samé, jako udělal jemu Vettel v Baku, nebo Schumi Villeneuvovi. Jen tady mu nějak nedocvaklo, že jedou 300 a kdyby to Maxe nakoplo jako Čoua, mohl to být jeho poslední závod života.
          Díky tomu vlastně bylo v Abu vůbec o co jet.

          S Charlesem to bylo jiný kafe. Dobře věděl, že si ho namaže na chleba, nebylo proč to hrotit. 03

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            jojo, určitě to neplánoval předem, ale pokud chtěl, mohl luxusně kolizi zabránit, neudělal to...
            Rozdíl ovšem je v tom, co se s ostatníma pilotama po jejich "blikanci" stalo. Vetel dostal skutečnou pentli, schumacher byl diskvalifikovaný s celé sezony... A emil jezdil tvrdě, ale ke skutečné kolizi nedošlo, až v monze a tam si myslím, že být tam jiní komisaři, tak výsledek penalizací mohl být i obrácený...

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      S odstupem doby jsem stále víc spokojenější s tím jak loňský boj o titul skončil.
      Sice to finále nebylo úplně správné...ale horší by podle mě bylo kdyby Hamilton vyhrál titul...a bylo by to s pachutí Silverstone a Monzy.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Hwrychlik H.

    Hwrychlik H.

    90.183.80.XXX
    Možná by si Mr.Apex tady jedu já mohl zjistit, jaké části podlahy se ty pravidla týkají.

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Já bych na Hamiltona nebyl zase tak přísný. Jako apex vždycky netrefí, ale dávat mu kvůli tomu přezdívky. 17 12

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        85.160.39.XXX
        Pořád ho trefil lépe než Max Vomantinelbouch. 12

        + 1 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          No právě. Max ho trefit neměl a ani nechtěl. Lewis ho trefit měl, ale nechtěl. 12

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            85.158.196.XXX
            Trefit apex a vyhrát není umění, umění je apex netrefit a přesto vyhrát.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              To souhlasím. Ta trefa byla přímo mistrovská. Vyhrál a soupeř odjel s nulou. Líp to udělat nemohl. 01
              Tedy mohl Max zůstat ležet v nemocnici s nějakou zlomeninou, ale zase chápu, že s bezpečností aut už pilot moc dělat nemůže. 03

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • Hwrychlik H.

        Hwrychlik H.

        90.183.80.XXX
        Hm, nevím koho sundávají rychlejší jezdci o kolo zpět když jede "Mr.Apex tady jedu já a všichni uhněte"? Naposled měl štěstí že Schumacher je pod tlakem týmu a nemohl si dovolit kolizi a tak se raději stáhl. Jinak by ho po roce opět vyhrabávali zpod pneumatik, jen o jednu zatáčku dříve. 18 18 18

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Rychlejší jezdci o kolo zpět? Tak se přiznám, že jsem se v tom trochu ztratil. Já doteď žil v představě, že o kolo zpět jsou pomalejší jezdci. 12
          Ale upřímně moc netuším, kdy sundal Maxe nějaký pilot o kolo zpět.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kaša

            Kaša

            82.142.123.XXX
            Máš pravdu ... Maxe nesundal pilot o kolo zpět, ale naopak Max sundal pilota o kolo zpět - Ocona v Brazílii! 03 13 11

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Hwrychlik H.

              Hwrychlik H.

              90.183.80.XXX
              A ještě za to schytal penli.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Sice si nepamatuju, ale budu ti věřit.
              V tom případě bych jen poznamenal, že jednak není zdaleka jediným pilotem, co měl kolizi s jezdcem o kolo zpět a jedna je pak na vině vždy ten jezdec o kolo zpět.
              Je jeho povinností, uhnout z cesty tak, aby nikho neohrozil a umožnil předjíždějícímu co nejhladší předjetí. 03

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama