DISKUZE K ČLÁNKU Když skončil třetí, vystoupil z auta snáz, rýpe Marko do Hamiltona a kritizuje FIA

Velké emoce vzbudila nová směrnice FIA, která vešla v platnost v Kanadě a která má řešit poskakování. Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko při této příležitosti kritizuje Lewise Hamiltona.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Když skončil třetí, vystoupil z auta snáz, rýpe Marko do Hamiltona a kritizuje FIA

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 25.06.2022 20:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Senor (Hlasovali 3 lidé) 23.06.2022 09:29
Proste se jim jde na ruku jako uz mnohokrat. Je… »
» Limbi (Hlasovali 2 lidé) 23.06.2022 13:14
Ale no tak... To je jako říct, že vynucená úprava… »
» jumpman (Hlasovali 2 lidé) 23.06.2022 13:18
A hlavně žádná směrnice, která by zapříčinila… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • badys

    badys

    46.13.68.XXX
    Navíc, pokud jsem dobře četl, tak tým který nedokáže auto "umravnit" bude diskvalifikován. To asi Mercedesu moc nepomůže že.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.150.XXX
    Směrnici Mercedesu pomohli jak? Co jsem z té směrnice pochopil byla definice, že se bude zkoumat poskakovani jednotlivých vozů a kdo bude poskakoval moc, může být penalizován. To jako výkonnostní pomoc poskakujícím vozu nevnímám.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      77.227.86.XXX
      Vysvětloval to Král v Eiskingu... Takhle nám ta směrnice zní, problém je v tom, že prý povolili druhé upevňovací lano, což prý pomůže zejména Mercedesu... Že prý ostatní to vyřešili masivními bočnicemi a tahle jejich "výhoda" se tím maže...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Senor

        Senor

        89.111.73.XXX
        Proste se jim jde na ruku jako uz mnohokrat. Je tam lobbing jako prase a nekterym se jde na ruku a nekterym ne.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Limbi

          Limbi

          147.228.70.XXX
          Ale no tak... To je jako říct, že vynucená úprava podlahy mezi roky 2020 a 2021, kde se vlivem korony neměla měnit pravidla šla na ruku Red Bullu, který měl rake který na tohle změnu téměř netrpěl. Naopak styl raku Mercedesu hodně utrpěl a ztratili značně víc.

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Senor

            Senor

            89.111.77.XXX
            Byla jednoducha moznost snizeni pritlaku a duvod byla bezpecnost. Vsichni na tom byly stejne. Nikdo nevedel komu to uskodi vice ci mene. Dokonce se snad mluvilo, ze to RB bude vadist snad vice. Ze byl vysledek mozna opacny pak uz nic nezmeni na tom, ze to v pocatku, zamer, mohlo byt klidne ve prospech Mercedesu.
            Z Hondy sly jasne signaly, ze jim spoustu myslenek zatrhli a ze jde o lobbing. Ze se nekomu nasloucha a jinemu ne. Proto obecne japonci nemaji silnou pozici v F1 a platilo to i o Toyote. Kdo ma silu, urcuje i smer upravy pravidel. Kdyby si na poskakovani stezoval nekdo treba z AT, tak to resi FIA mozna tak pres zimu a ne do tydne.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Hwrychlik H.

              Hwrychlik H.

              90.183.80.XXX
              Můžeme nějaké odkazy že by to mělo víc vadit RB? Od uplného začátku bylo jasné, že to uškodí nejvíce 2 týmům. A RB mezi nimi nebyl.
              Stejně tak odkaz na údajné zatrhnutí myšlenek Hondě.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          A hlavně žádná směrnice, která by zapříčinila dikvalifikaci některého týmu nikdy v platnost nevstoupí. Takže FIA udělala bububu a zase pomohla mercedesu...

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Senor

            Senor

            89.111.77.XXX
            Presne tak. Meril bych vibrace sedacky jezdce a pokud nebudou v rozmezi hodnoty dnes nejlepsich cca 60% tymu, tak prikazat zvednout auto a porad dokola, az je toho poskakovani zbavim 18
            Treba by McL udelal ten 3.flek 18

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Jan.

        Jan.

        188.244.60.XXX
        Tak to je smutné teda.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama