DISKUZE K ČLÁNKU FIA se podle Ferrari nezachovala správně, kvůli poskakování se chystá schůzka s týmy
Mezinárodní automobilová federace podle šéfa Ferrari Mattii Binottta nepostupovala správně, když se o víkendu snažila řešit nadměrné poskakování nové generace vozů Formule 1. Šéfové týmů se kvůli tomu hodlají tento týden sejít s jejími zástupci, aby kontroverzi před Velkou cenou Británie vyřešily.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FIA se podle Ferrari nezachovala správně, kvůli poskakování se chystá schůzka s týmy
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Hwrychlik H.
(Hlasovali 3 lidé)
22.06.2022 12:53
JJ, Hamilton seděl u počítačů a navrhoval vůz,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
airwar1939
05:32 23.06.2022 176.74.150.XXX
Podle mě řeší to, aby týmy při nastavení vozu nemohli jít do extrému, který ohrožuje zdraví.
airwar1939
05:29 23.06.2022 176.74.150.XXX
Mě i teď přijde v pohodě, třeba za Baku se okamžitě omluvili jezdcům atd. A pokud jde o jejich problémy, komunikuje s médii, a kdykoli zdůrazňuje že současný Mercedes je jejich chyba.
juras
16:48 22.06.2022 88.103.92.XXX
Napsal jsem v přímém rozporu s bezpečností...a za tím si stojím...tohle není úprava která by přímo způsobovala nebezpečnost.
Že je s tím něco potřeba dělat souhlasím...je to prostě paradoxně problém který zcela vybočuje z vývoje posledních let (možná i desetiletí)...místo perfektních jízdních vlastností problém s vyvážením a ideálním využitím přídavného efektu vytvářeného podlahou vozu.
Vlastně je to úsměvné...kdysi Colon Chapman přišel s řešením wing-caru...a FiIA se neustále snažila přísavný efekt omezit...až došlo před rokem 1983 k úplnému zákazu wing-caru. Dnes naopak FIA vlastně takovej wing-car týmům sama vymyslela.
Jinak to volání po nějakých úpravách teď v průběhu sezóny mi přijde jako kdyby v roce 1980 si Colin Chapman stěžoval že jeho další revoluční kousek Lotus 88 generuje tolik přítlaku že si s ním neví rady.
S tou bezpečnosti to přeháníš...poskakování lze omezit nastavením...a nemyslím že by bylo snad přímo odpovědné za nějaký nebezpečný karambol.
To že auta jsou hůře ovladatelné je na jednu stranu pozitivní...piloti jsou víc zodpovědní za řízení.
Stále si myslím že poskakování je věc technického řešení...jediný co povazuju za špatně je to že vzhledem k omezeným testům přímo na trati a rozpočtům je řešení poskakování ze strany týmu upozaděno. Ale to opět souvisí s něčím jiným než měněním předpisů.
Že je s tím něco potřeba dělat souhlasím...je to prostě paradoxně problém který zcela vybočuje z vývoje posledních let (možná i desetiletí)...místo perfektních jízdních vlastností problém s vyvážením a ideálním využitím přídavného efektu vytvářeného podlahou vozu.
Vlastně je to úsměvné...kdysi Colon Chapman přišel s řešením wing-caru...a FiIA se neustále snažila přísavný efekt omezit...až došlo před rokem 1983 k úplnému zákazu wing-caru. Dnes naopak FIA vlastně takovej wing-car týmům sama vymyslela.
Jinak to volání po nějakých úpravách teď v průběhu sezóny mi přijde jako kdyby v roce 1980 si Colin Chapman stěžoval že jeho další revoluční kousek Lotus 88 generuje tolik přítlaku že si s ním neví rady.
S tou bezpečnosti to přeháníš...poskakování lze omezit nastavením...a nemyslím že by bylo snad přímo odpovědné za nějaký nebezpečný karambol.
To že auta jsou hůře ovladatelné je na jednu stranu pozitivní...piloti jsou víc zodpovědní za řízení.
Stále si myslím že poskakování je věc technického řešení...jediný co povazuju za špatně je to že vzhledem k omezeným testům přímo na trati a rozpočtům je řešení poskakování ze strany týmu upozaděno. Ale to opět souvisí s něčím jiným než měněním předpisů.
tom11
16:42 22.06.2022 194.212.104.XXX
ale musím přiznat, že si to pouštím večer před spaním do sluchátka a druhý den se snažím navázat tam, kde si ještě pamatuji, že jsem vnímal takže pokud to člověk poslouchá někdy v normálním čase, tak se to v pohodě dá na jeden zátah vyslechnout
Hwrychlik H.
12:53 22.06.2022 90.183.80.XXX
JJ, Hamilton seděl u počítačů a navrhoval vůz, pak ho testoval v aerotunelu a následně to potento na okruhu. TVL co někteří dokáží v zaslepenosti vyplodit.
P.S. Co dělal Perez když navrhoval převodovku?
P.S. Co dělal Perez když navrhoval převodovku?
Fanda.LH
09:20 22.06.2022 85.162.8.XXX
Já bych řekl, že v přímém rozporu jsou, byť samozřejmě nechci přehánět...
Současná pravidla jasně vedou k porpoisingu, když tlačí týmy k tomu, aby jejich auta generovaly přítlak zejmena podlahou... Samozřejmě, že se to dá řešit nastavením, ale to za mě není argument, protože to nastavení zpomalí vůz... Tzn. spousta týmů musí volit mezi rychlostí a bezpečností... Jelikož se závodí v rychlosti, tak je jasné co si musí vybrat... A od toho tu jsou pravidla, aby tyhle možnosti volby regulovaly...
Spousta jezdců v minulosti se zabila v důsledku extrémního návrhu jejich vozu... Taky nemuseli umřít, kdyby konstruktéři nešli na hranu např. s hmotností, umístěním jezdce v kokpitu (Cpali je dopředu, formule téměř bez deformační zóny)... A musely přijít pravidla, která tohle řeší... Např. nárazové testy, min. hmostnost atd. atd.
Současná pravidla jasně vedou k porpoisingu, když tlačí týmy k tomu, aby jejich auta generovaly přítlak zejmena podlahou... Samozřejmě, že se to dá řešit nastavením, ale to za mě není argument, protože to nastavení zpomalí vůz... Tzn. spousta týmů musí volit mezi rychlostí a bezpečností... Jelikož se závodí v rychlosti, tak je jasné co si musí vybrat... A od toho tu jsou pravidla, aby tyhle možnosti volby regulovaly...
Spousta jezdců v minulosti se zabila v důsledku extrémního návrhu jejich vozu... Taky nemuseli umřít, kdyby konstruktéři nešli na hranu např. s hmotností, umístěním jezdce v kokpitu (Cpali je dopředu, formule téměř bez deformační zóny)... A musely přijít pravidla, která tohle řeší... Např. nárazové testy, min. hmostnost atd. atd.
juras
08:51 22.06.2022 176.97.15.XXX
Binnoto má pravdu...
Nechápu co FIA řeší...to poskakování je v rukou konstruktérů...FIA vytvořila pravidla...a pokud nejsou v přímém rozporu s bezpečností (což nejsou)... tak nevím co řeší. Jestli to poskakování má co do činění se zdravím pilotů je to k řešení...ale mě se zdá že si stěžují ti u kterých je to v přímé souvislosti se slabší výkonnosti.
Nechápu co FIA řeší...to poskakování je v rukou konstruktérů...FIA vytvořila pravidla...a pokud nejsou v přímém rozporu s bezpečností (což nejsou)... tak nevím co řeší. Jestli to poskakování má co do činění se zdravím pilotů je to k řešení...ale mě se zdá že si stěžují ti u kterých je to v přímé souvislosti se slabší výkonnosti.
SergioPÉREZ
18:37 21.06.2022 81.0.229.XXX
To je záhada, jak Mercedes dle nových pravidel připravil tak nekvalitní vůz. Twl, co tam při vývoji vozu včetně L. Hamiltona dělali
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek