DISKUZE K ČLÁNKU FIA se podle Ferrari nezachovala správně, kvůli poskakování se chystá schůzka s týmy

Mezinárodní automobilová federace podle šéfa Ferrari Mattii Binottta nepostupovala správně, když se o víkendu snažila řešit nadměrné poskakování nové generace vozů Formule 1. Šéfové týmů se kvůli tomu hodlají tento týden sejít s jejími zástupci, aby kontroverzi před Velkou cenou Británie vyřešily.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA se podle Ferrari nezachovala správně, kvůli poskakování se chystá schůzka s týmy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 23.06.2022 13:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» SergioPÉREZ (Hlasovali 3 lidé) 21.06.2022 18:37
To je záhada, jak Mercedes dle nových pravidel… »
» juras (Hlasovali 3 lidé) 22.06.2022 08:56
Možná je to jen můj subjektivní dojem...ale Wolff… »
» Hwrychlik H. (Hlasovali 3 lidé) 22.06.2022 12:53
JJ, Hamilton seděl u počítačů a navrhoval vůz,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Limbi

Limbi

147.228.70.XXX
To jsem si říkal taky. X let na to byl tým lidí, kteří měli připravit pravidla a dokonce vytvořili koncepční vůz. To nikdo neviděl, že se tenhle problém může objevit? Minimálně na to mohli týmy upozornit.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Hele dobrý. Na jedno kafe jsem dal hodinu. Většinou nuda, ale občas sranda. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.150.XXX
Podle mě řeší to, aby týmy při nastavení vozu nemohli jít do extrému, který ohrožuje zdraví.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.150.XXX
Mě i teď přijde v pohodě, třeba za Baku se okamžitě omluvili jezdcům atd. A pokud jde o jejich problémy, komunikuje s médii, a kdykoli zdůrazňuje že současný Mercedes je jejich chyba.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

37.188.237.XXX
Já se nebojím nutně karambolu, ale dlouhodobých následků...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Napsal jsem v přímém rozporu s bezpečností...a za tím si stojím...tohle není úprava která by přímo způsobovala nebezpečnost.
Že je s tím něco potřeba dělat souhlasím...je to prostě paradoxně problém který zcela vybočuje z vývoje posledních let (možná i desetiletí)...místo perfektních jízdních vlastností problém s vyvážením a ideálním využitím přídavného efektu vytvářeného podlahou vozu.
Vlastně je to úsměvné...kdysi Colon Chapman přišel s řešením wing-caru...a FiIA se neustále snažila přísavný efekt omezit...až došlo před rokem 1983 k úplnému zákazu wing-caru. Dnes naopak FIA vlastně takovej wing-car týmům sama vymyslela.

Jinak to volání po nějakých úpravách teď v průběhu sezóny mi přijde jako kdyby v roce 1980 si Colin Chapman stěžoval že jeho další revoluční kousek Lotus 88 generuje tolik přítlaku že si s ním neví rady.

S tou bezpečnosti to přeháníš...poskakování lze omezit nastavením...a nemyslím že by bylo snad přímo odpovědné za nějaký nebezpečný karambol.
To že auta jsou hůře ovladatelné je na jednu stranu pozitivní...piloti jsou víc zodpovědní za řízení.

Stále si myslím že poskakování je věc technického řešení...jediný co povazuju za špatně je to že vzhledem k omezeným testům přímo na trati a rozpočtům je řešení poskakování ze strany týmu upozaděno. Ale to opět souvisí s něčím jiným než měněním předpisů.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

194.212.104.XXX
ale musím přiznat, že si to pouštím večer před spaním do sluchátka a druhý den se snažím navázat tam, kde si ještě pamatuji, že jsem vnímal 18 takže pokud to člověk poslouchá někdy v normálním čase, tak se to v pohodě dá na jeden zátah vyslechnout 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

81.0.229.XXX
11 11 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ok, silné kafe tedy nutnou podmínkou zkouknutí. Chápu, jdu dělat kafe. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

37.188.171.XXX
Já si myslím, že po 7mi letech se může LH trochu seknout... 18

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Hwrychlik H.

Hwrychlik H.

90.183.80.XXX
JJ, Hamilton seděl u počítačů a navrhoval vůz, pak ho testoval v aerotunelu a následně to potento na okruhu. TVL co někteří dokáží v zaslepenosti vyplodit.

P.S. Co dělal Perez když navrhoval převodovku?

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

85.162.8.XXX
Já bych řekl, že v přímém rozporu jsou, byť samozřejmě nechci přehánět...

Současná pravidla jasně vedou k porpoisingu, když tlačí týmy k tomu, aby jejich auta generovaly přítlak zejmena podlahou... Samozřejmě, že se to dá řešit nastavením, ale to za mě není argument, protože to nastavení zpomalí vůz... Tzn. spousta týmů musí volit mezi rychlostí a bezpečností... Jelikož se závodí v rychlosti, tak je jasné co si musí vybrat... A od toho tu jsou pravidla, aby tyhle možnosti volby regulovaly...

Spousta jezdců v minulosti se zabila v důsledku extrémního návrhu jejich vozu... Taky nemuseli umřít, kdyby konstruktéři nešli na hranu např. s hmotností, umístěním jezdce v kokpitu (Cpali je dopředu, formule téměř bez deformační zóny)... A musely přijít pravidla, která tohle řeší... Např. nárazové testy, min. hmostnost atd. atd.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

194.212.104.XXX
Vůbec mě netěší, že došlo na má slova a ta směrnice FIA šla od závazné, přes zkušební pro Kanadu po cár papíru, který nebere nikdo vážně. Bohužel je to jen obrázek současného, vlastně spíše dlouhodobého, stavu 05

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

194.212.104.XXX
Já to stihnul třikrát 18 18 18
Takže jsem si z toho udělal seriál 18

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

176.97.15.XXX
Možná je to jen můj subjektivní dojem...ale Wolff mi přišel jako prima a pohodovej šéf jen když Mercedes vyhrával.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

176.97.15.XXX
Binnoto má pravdu...

Nechápu co FIA řeší...to poskakování je v rukou konstruktérů...FIA vytvořila pravidla...a pokud nejsou v přímém rozporu s bezpečností (což nejsou)... tak nevím co řeší. Jestli to poskakování má co do činění se zdravím pilotů je to k řešení...ale mě se zdá že si stěžují ti u kterých je to v přímé souvislosti se slabší výkonnosti.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
To zvládneš a jestli né, tak přeji dobrou noc. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak Richtr tam není, tak to testnu. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

81.0.229.XXX
To je záhada, jak Mercedes dle nových pravidel připravil tak nekvalitní vůz. Twl, co tam při vývoji vozu včetně L. Hamiltona dělali 02

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Krásně se u toho usíná. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama