DISKUZE K ČLÁNKU "Pro Gaslyho není lepší možnost než AlphaTauri," tvrdí Marko. Špatná zpráva pro juniory Red Bullu

Prodloužení smlouvy Red Bullu se Sergiem Pérezem zavřelo možnost postupu výše Pierrovi Gaslymu, který v současné době závodí za dceřinou stáj AlphaTauri. Ten v ní v ní však vzhledem ke svým ambicím na titul nechce dlouho zůstat. Podle Helmuta Marka nicméně bude muset, jelikož se pro něj lepší možnost nerýsuje.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Pro Gaslyho není lepší možnost než AlphaTauri," tvrdí Marko. Špatná zpráva pro juniory Red Bullu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 09.06.2022 10:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 07.06.2022 09:57
To je pravda. A současně asi jediná možnost, kde… »
» Limbi (Hlasovali 2 lidé) 07.06.2022 09:39
No nevím. Gaslyho si dokážu představit vedle… »
» Fanda.LH (Hlasoval 1 člověk) 07.06.2022 10:10
Nejde nutně o lepší auto jako o ambice... Mclaren… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Limbi

    Limbi

    147.228.70.XXX
    Komentář k Jumpman: Není to jen o brzdách. Podívej se na srovnání. https://www.youtube.com/watch?v=8SXzGxoeN-c Lando jezdí mnohem plynuleji. Umí i "plachtit" čímž se dostává v zatáčkách na vyšší maximální rychlost. Dany v podstatě zatáčky až "přebržďuje", aby měl pocit stability a jistoty. Myslím, že je to o tom, kdo to tam víc pustí a kdo si víc věří. Co se týče brzd, tak letošní auta jsou k brzdám mnohem nemilosrdnější než ta minulá. Auta jsou těžší, nemají tolik přítlaku, který jim pomáhá a jezdci nemůžou být natolik agresivní jako u minulé generace vozů, ze které Ricci dokázal těžit. Letos by nevyhrával ani ve Ferrari nebo Red Bullu, protože tahle koncepce mu prostě neumožní to zaflekovat na místě. Bylo to vidět i v testech, kdy všichni probržďovali a je to vidět i na Verstappenovi, který měl dost podobný styl jako Ricci a teď rozhodně není od ostatních stejně daleko jako loni. Hlavní otázkou je, jestli se dokáže Ricci přizpůsobit a změnit svůj styl. Pokud ne, tak si myslím, že brzo může skončit. Je to stejné jako Vettel, který k maximálnímu výkonu potřebuje superstabilní záď na výjezdech. Proto kraloval v éře dvojitých difuzorů a následně měl velké problémy v další éře vozů.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Že mu letošní auto nemusí tolik sedět jistě může být pravda. Ale jeho problém je, že mu stejně tak nesedělo ani to loňské, které bylo úplně jiné. To se pak týmu blbě vysvětluje, že za to může auto.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Limbi

    Limbi

    147.228.70.XXX
    No nevím. Gaslyho si dokážu představit vedle Landa v McLarenu. Ricci má problém, který evidentně není schopný překonat a vedení McLarenu dochází trpělivost. Gasly by byl jednou z nejlepších variant.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      To je pravda. A současně asi jediná možnost, kde by měl šanci na výrazně lepší auto, než je AT.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        85.162.8.XXX
        Nejde nutně o lepší auto jako o ambice... Mclaren má ambice vítězit, AT bude vždy nejlépe týmem č. 2...

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Tak sice bude vždy týmem č.2, ale už se stalo, že skončili před RB jak v jezdcích, tak v PK. Takže pokud by získal RB technologický náskok proti konkurenci, mohlo by se dostat AT ke slušným výsledkům.
          Gasly psal, že chce vítězit a bojovat o tituly. Mclaren je nejspíš asi mnohem blíž k tomu, tohle splnit. Na druhou stranu tyto ambice má už 14 let bez úspěchu. Ikdyž v roce 2012 se dá říct, že o titul bojoval. Od té doby je to dost bída. 05

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Senor

            Senor

            178.255.168.XXX
            Ambice vitezit jsou jedna vec a skutecne schopnosti druha.
            McL ma v soucasnosti o neco lepsi auto, ale rozhodne ne vyrazne lepsi auto. Takze ano, momentalne by to bylo krucek posunuti, ale Gasly chce skok a to do RB, coz je vyrazne lepsi auto nez McL. Pokud Gasly preleze do McL, tak s velkou pravdepodobnosti provaha sanci na RB a provaha sanci na auto co bude mit v pristich 5 letech na bedny a tituly.
            Takze Marko, jako ve vetsine pripadu ma pravdu. Gasly by mel dozrat a nahradit Pereze. Pokud ho predbehne Cunoda, je pak moznost jeste se chytit v Merglu, ale jinak to v pristich par letech vypada na jasne rozdane karty.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              To ovšem bude muset mít velkou trpělivost. Ale jo, něco na tom je. A moc nevěřím, že by šel do Mercedesu. Tam už dali najevo, koho mají případně za Hamiltona.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              85.162.8.XXX
              Otázkou jestli RB vůbec kdy bude mít zájem Checa tam můžou mít klidně ještě x let...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • B2SoS

      B2SoS

      78.80.16.XXX
      Třeba se uvolní místo i v mercedesu... Asi ne hned pro příští rok, ale o rok později... Kdoví

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      ale to by musel začít drtit japončíka jako minulej rok, letos mi přijde lehce ztracenej...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        37.188.164.XXX
        Gasly ale i letos ukazuje že jezdit umí. Bohužel mu tým 2x zpjerdolil kvaldu tak, že skončil v Q1. Jindy mu zase zaplomboval motor, nebo byl třeba sestřeleným Alonsem. Prostě mu letos zatím štěstí nepřeje.
        McL asi nebude jeho touha. Sice jméno hodně slavné, ale na TOP asi hodně dlouho mít nebude. Ferari má svůj vlastní svět, takže zbývá jen Mercedes.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Štěstí mu sice nepřeje, ale drtivá dominance nad Jukim je pryč. Závod za závodem jezdí podobně. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            37.188.164.XXX
            Jakou dominanci máš na mysli? Musíš vzít v úvahu, že Juki už není čerstvý nováček a Gasly moc nedojíždí a to né zrovna svojí vinou, takže se body moc řídit nemůžeš.
            Zaměř se na na jízdní projev a teprve podle něj si vytvoř vlastní obrázek

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Jakou?
              Dojezdy v závodech 16:5, v kvalifikacích 21:1, pozice na roštu 21:1, body 110:32, nejlepší výsledek v závodě 3:4, nejlepší pozice v kvalifikaci 2:7, nedokončené závody 4:4.
              S vyjímkou neschopného Mazepina utrpěl Juki největší debakl loňské sezony. A rychlosti v závodech tomu odpovídaly.
              Letos?
              Dojezdy v závodech 3:4, kvalifikace 3:3, body 6:11, výsledek 8:7, výsledek v kvaldě 7:9, dnf 2:1

              Nevidíš rozdíl? Jasně, Gasly měl nějakou smůlu. A kdo ne? Juki měl taky dnf a kolize. V závodech vypadá po většinou Gasly o fous líp, ale kam se podělo deklasování v kvalifikacích o několik desetin? Kam se poděl náskok v závodech o desítky vteřin? Už to není tak, že Juki skončí před ním jen díky nějakému incidentu nebo technickému problému Pierra. Poráží ho už celkem regulérně. Jestli je to jen tím, že Juki už není nováček, pak je potřeba smeknout nad jeho pokrokem. Takový se jen tak nevidí. 03

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                37.188.163.XXX
                Ještě neplaš. Gasly se určitě nezhoršil a Juki se zlepšil. I loni dokázal Juki zajet slušný závod.
                Navíc kromě Monaka AT moc silně nevypadalo, takže se na mizerných výkonech podepisuje i samotný tým.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      178.255.168.XXX
      Riicci letos potvrdil to co jsem cekal, a to ze utekl od Maxe z RB, jinak by jeho kariera pomalu zacala jasne koncit uz pred 3 lety. V Renaultu mel celkem stesti a v McL se letos jen slusne odkopal. Ricciho ztrata na Norrise bude jen rust a v pristich letech se bude jen zhorsovat. McL nema auto na bedny a tituly a uz letos mel mit mladeho jezdce, aby si zvykal. takto jsou to promrhana leta, kdy si mohl mcL vychovavat jezdce. Auto, aby pretahl TOP jezdce nema. Za me v puli sezony Ricciho vymenit za Albona. Vysledky budou stejne a pristi rok by Albon uz mohl Norrisovi slusne sekundovat.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        sorry, ale nemáš pravdu. Ricci sice není úplně zázračný pilot, ale v mcl je pro něj vše ***. Aby předvedl to nejlepší co v něm je, tak potřebuje auto silné na brzdách. Mcl je všechno jen ne silný na brzdách a když tuto nevýhodu odkompenzuje profil trati, tak je ricci na tom stejně, ne-li líp jak noris. Další věc, co nepomůže, že se nemohl účastnit předsezonních testů. Zde se auto ladí a samozřejmě je nasměřováno jen a pouze na potřeby norise. Zkrátka ricci nedostal ani na chvíli šanci ukázat v mcl co v něm je. Jediný záblesk byl loni v monze...
        Příspěvek byl redakčně upraven.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Limbi

          Limbi

          147.228.70.XXX
          Není to jen o brzdách. Podívej se na srovnání. https://www.youtube.com/watch?v=8SXzGxoeN-c Lando jezdí mnohem plynuleji. Umí i "plachtit" čímž se dostává v zatáčkách na vyšší maximální rychlost. Dany v podstatě zatáčky až "přebržďuje", aby měl pocit stability a jistoty. Myslím, že je to o tom, kdo to tam víc pustí a kdo si víc věří. Co se týče brzd, tak letošní auta jsou k brzdám mnohem nemilosrdnější než ta minulá. Auta jsou těžší, nemají tolik přítlaku, který jim pomáhá a jezdci nemůžou být natolik agresivní jako u minulé generace vozů, ze které Ricci dokázal těžit. Letos by nevyhrával ani ve Ferrari nebo Red Bullu, protože tahle koncepce mu prostě neumožní to zaflekovat na místě. Bylo to vidět i v testech, kdy všichni probržďovali a je to vidět i na Verstappenovi, který měl dost podobný styl jako Ricci a teď rozhodně není od ostatních stejně daleko jako loni. Hlavní otázkou je, jestli se dokáže Ricci přizpůsobit a změnit svůj styl. Pokud ne, tak si myslím, že brzo může skončit. Je to stejné jako Vettel, který k maximálnímu výkonu potřebuje superstabilní záď na výjezdech. Proto kraloval v éře dvojitých difuzorů a následně měl velké problémy v další éře vozů.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama